-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О102316 Кашперівка - Кошів (на Борщагівку) на ділянках км 3+600 - км 5+500, км 9+030 - км 14+230 (45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
27 547 942.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 137 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 137 800.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2017 10:11 - 08.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
8c6892a2c522453c8dce2849c4317f7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-12-000246-a.b1
Назва:
Вимога в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Службі автомобільних доріг
У Київській області
03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Вимога
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ознайомившись з рішенням Замовника, оформленого Протоколом №128В-3-17 від 24.10.2017 р., відповідно до якого тендерна пропозиція ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О102316 Кашперівка - Кошів (на Борщагівку) на ділянках км 3+600 - км 5+500, км 9+030 - км 14+230 (45233142-6 Ремонт доріг)», що проводиться Службою автомобільних доріг у Київській області, оголошення про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2017-09-12-000246-a була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, та вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, з урахуванням нижченаведеного.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником зазначено наступне: «… в наданій довідці щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку№4) учасником зазначений запланований обсяг асфальтобетону по марках, типах та кількості, які не відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації та гарантійному листі Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ «Столичний» від 04.10.2017 р. №17/316».
Однак, відповідно до умов тендерної документації, Замовником не вимагалось надання довідки щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку№4) у разі, якщо учасник буде закуповувати асфальтобетонні суміші у виробника.
Так, у відповідності до п. 1.2.3. ч. 1 р. ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надаються документи відповідно до п. 5.2. ч. 5 Р. ІІІ цієї документації.
Пунктом 5.2.2 ч. 5 р. ІІІ тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками Довідки про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 4 до цієї тендерної документації).
Відповідно до п. 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав надання Довідки про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Відповідно до пп. 2.1. та 2.2. п.2 Додатку 4 до тендерної документації, при залученні учасником, для надання послуг за предметом закупівлі власного та орендованого заводу, учасники подають інформацію згідно обсягів, що встановлені у Розрахунковій (кошторисній) потребі в обсягах асфальтобетону (по типах та марках), включаючи цю інформацію у Ф-2.
Відповідно до п.2.3 Додатку 4 до тендерної документації: у разі, якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: чинний (чинні) договір(и) з виробником(ами) асфальтобетону або лист(и)-підтвердження від виробника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (зазначеної вище), в потрібній кількості (зазначеної вище), для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг.
Відповідно до приміток до п. 2 Додатку №4 до тендерної документації, якщо Учасник буде отримувати асфальтобетон на власному асфальтобетонному заводі, орендованому та здійснювати закупівлю у виробника, йому необхідно у ФОРМІ № 2 зазначити всі джерела отримання асфальтобетонної суміші за видами та кількістю. Тобто, відповідно до цього пункту, форма 2 вимагалася Замовником при комбінованих поставках (з власного, орендованого заводів та закупівлі у виробника)
Таким чином, відповідно до вимог Додатку №4 до тендерної документації, у разі відсутності в учасника власного/орендованого заводу, він не був зобов’язаним надавати Довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі за формою 2. Прийнятним у такому разі було надання або договору поставки або листа від виробника.
У складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» було надано помилково Довідку про постачання асфальтобетону, і, з урахуванням відсутності у тендерній документації вимоги про надання учасниками, які будуть закуповувати асфальтобетон у виробників, будь-яких довідок про постачання асфальтобетону, такий помилковий документ (який можна також вважати додатковим) не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки у даному випадку відсутнє порушення умов тендерної документації.
В той же час, у складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» надано лист від виробника від 04.10.2017 р. №17/316 із зазначенням про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду, в потрібній кількості, для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг. При цьому, за змістом цього листа, обсяг асфальтобетону по марках, типах та кількості, відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації.
Таким чином, учасником ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» було дотримано умови тендерної документації і ми не вважаємо аргументацію, наведену у протоколі відхилення, достатньою для відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки такі формальні обґрунтування не можуть слугувати підставою для недопущення нас до аукціону, що матиме наслідком обмеження конкуренції та порушення принципів максимальної економії та ефективності під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимогу про те, що у разі, якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, то такий учасник повинен надавати Довідку згідно форми 2 чи будь-яку іншу довідку.
Окремо звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику не заборонено самостійно скасовувати свої рішення (до прийняття відповідного рішення Органом оскарження), які прийняті в процесі проведення процедур закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.pdf 26.10.2017 10:02
Дата подачі:
26.10.2017 10:02
Вирішення:
У складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м.Брест» (далі – Учасник) надана довідка щодо постачання асфальтобетону (форма №2), в якій міститься інформація, що «Для надання послуг за предметом закупівлі плануємо закуповувати необхідні асфальтобетонні суміші у виробника, копія гарантійного листа від виробника додається». Тому тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) тендерна пропозиція Учасника розглядалася в комплексі з наданим гарантійним листом Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ Столичний» та наданої довідки щодо постачання асфальтобетону (форма №2).
Але в наданій довідці щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку №4) Учасником зазначений запланований обсяг асфальтобетону поставки на об’єкт по марках, типах та кількості, які не відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації (п.2 Додаток №4) та гарантійному листі Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ Столичний». Тобто Учасник (згідно наданої форми №2) запропонував надати послуги по об’єкту по типу, марці та кількості асфальтобетону, яка не відповідає вимозі по якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі.
З огляду на вищевикладене тендерний комітет Замовника дійшов висновку, що підстав для скасування прийнятого рішення (Протокол № 128В-3-17 від 24.10.2017 року) немає.
Статус вимоги:
Не задоволено