• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо

Торги не відбулися

1 792 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 961.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 19:32 - 04.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

порушення ЗАКОНУ

Номер: 018fdb365c3042989f83fca313dca342
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-004976-c.a1
Назва: порушення ЗАКОНУ
Вимога:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких максимальна економія, ефективність та пропорційність. Згідно підпункту 6 п.1 розділу ІІІ ТД: «Ціна за одиницю кожного найменування товару, зазначена учасником в тендерній пропозиції, не повинна перевищувати максимальної ціни (з урахуванням ПДВ) за одиницю відповідного найменування товару, що є предметом цієї закупівлі, що склалася у роздрібній торгівлі на ринку Київської обл., що підтверджується довідкою державного підприємства «Держзовнішінформ», наданою учасником в складі тендерної пропозиції відповідно до вимог даної документації, у якій повинно бути зазначено мінімальну ціну (з урахуванням ПДВ) за одиницю кожного найменування товару, максимальну ціну (з урахуванням ПДВ) за одиницю кожного найменування товару та розрахункове середнє значення рівня ціни (з урахуванням ПДВ) за одиницю кожного найменування товару, що є предметом цієї закупівлі, що склалися у роздрібній торгівлі на ринку Київської обл., на умовах відтермінування платежу до 30 (тридцяти) банківських днів. У випадку, якщо ціна за одиницю товару, зазначена в тендерній пропозиції, буде вищою за максимальну ціну (з урахуванням ПДВ) за одиницю відповідного товару, зазначену в довідці державного підприємства «Держзовнішінформ», наданій учасником в складі тендерної пропозиції відповідно до вимог даної документації, така тендерна пропозиція буде відхилена замовником відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону – тендерна пропозиція не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Встановивши в Документації вищенаведені вимоги, Замовник порушує вимоги Закону, оскільки перевищення запропонованої ціни за одиницю кожного найменування товару над ціною зазначеної в довідці державного підприємства «Держзовнішінформ» не є підставою для відхилення згідно статті 31 Закону . Крім того, перевищення запропонованої ціни за одиницю кожного найменування товару над ціною зазначеної в довідці ДП «Держзовнішінформ» свідчить лише про незадовільне планування та визначення очікуваної ціни закупівлі Замовником. Зважаючи на викладене, з метою недопущення порушення Закону під час розгляду пропозицій учасників та подальшого визначення переможця закупівлі, вимагаємо внести зміни до ТД шляхом виключення вимоги щодо подання довідки ДП «Держзовнішінформ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо наступне Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. В ст. 5 даного закону прописані принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, в п.1 п.п. 2 зазначено що закупівлі здійснюються за такими принципами як максимальна економія, ефективність та пропорційність. В рамках дотримання даної норми і внесений підпункту 6 п.1 розділу ІІІ ТД оскільки умови тендерної документації складались з дотримання умов забезпечення рівноправної конкурентності учасників в закупівлі та захисту прав Замовника. Посилання скаржника, що «перевищення запропонованої ціни за одиницю кожного найменування товару над ціною зазначеної в довідці ДП «Держзовнішінформ» свідчить лише про незадовільне планування та визначення очікуваної ціни закупівлі Замовником.» та ствердження що «Встановивши в Документації вищенаведені вимоги, Замовник порушує вимоги Закону, оскільки перевищення запропонованої ціни за одиницю кожного найменування товару над ціною зазначеної в довідці державного підприємства «Держзовнішінформ» не є підставою для відхилення згідно статті 31 Закону» не є доказом порушення, а є сугубо об’єктивною думкою скаржника та не є доказом порушення його прав. Якщо ж скаржник вважає, що сума зазначена в закупівлі є сталою аксіомою, відповідно до якої необхідно формувати ціну за одиницю товару, що в свою чергу може призвести до того, що ціна за одиницю товару, зазначена в тендерній пропозиції, буде вищою за максимальну ціну (з урахуванням ПДВ) за одиницю відповідного товару, зазначену в довідці державного підприємства «Держзовнішінформ», наданій учасником в складі тендерної пропозиції відповідно до вимог даної документації, то він помиляється, оскільки учасник сам визначає ціну з якою йому приймати участь в закупівлі, довідка державного підприємства «Держзовнішінформ» являється додатковим важелем при формуванні ціни, що в перспективі забезпечує максимальну економію та ефективність при здійсненні закупівель. Довідку ДП «Держзовнішінформ» може отримати, будь яка особа чи організація, яка за нею звертається.
Статус вимоги: Відхилено