• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Нафта і дистиляти ДК021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-92 - відповідний код ДК 021:2015: 09132000-3; бензин А-95 - відповідний код ДК 021:2015:09132000-3; дизельне паливо - відповідний код ДК 021:2015:09134200-9)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації (бензин А-92 - відповідний код ДК 021:2015: 09132000-3; бензин А-95 - відповідний код ДК 021:2015:09132000-3; дизельне паливо - відповідний код ДК 021:2015:09134200-9)

Торги не відбулися

4 075 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 376.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 18:35 - 30.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: e88e6b17894c46fb9cff24dbc5833e41
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-004892-c.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Пунктом 15 Додатку 2 до Тендерної документації передбачена вимога: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони).» Учасник, який не є емітентом талонів (документів, що є засобом отримання нафтопородуктів) та використовує талони партнера АЗС, на яких розміщені знаки для товарів і послуг, не використовує безпосередньо об’єкти права інтелектуальної власності . Прохання внести зміни та доповнити передбачену вимогу можливістю надання листа-роз’яснення про не використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони). Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Згідно підпункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Підпункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, Замовником у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлює, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частина 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вказує, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. Враховуючи вищенаведене Замовником було передбачено дані пункти, на які Ви посилаєтесь. аперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Аналіз ринку свідчить про безумовну конкуренцію на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Окрім цього, пунктом 2 Додатку 3 Технічні вимоги до тендерної документації чітко розписано альтернативні шляхи постачання товару, а не тільки талонами. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації. Дякуємо
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.01.2022 20:49
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 074d879688004dd6a9839d0561d2d6c4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-004892-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до п.14 Додатку 2 до Тендерної документації, «Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації. ». Дана вимога є дискримінаційна з тих підстав, що обмежує участь у закупівлі учасників, які використовують партнерські АЗС. Також дана вимога є необгрунтованою та такою, що жодним чином не відноситься до предмету закупівлі, так як стосується системи управління, а не поставки товару. Законодавством України у сфері оптової та роздрібної торгівлі пальним не передбачено обов'язку суб'єктів ринку отримувати вказаний документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Таким чином, вимога про надання даного документу унеможливлює участь у закупівлі певного кола учасників та свідчить про орієнтацію Замовника на певного учасника. Вимагаємо вилучити вищезазначену умову документації, адже вона містить обмежуючий характер, що в свою чергу суперечить принципам недискримінації, закріпленим в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». На сьогоднішній день отримати сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Вищезазначений сертифікат має бути виданий на Учасника торгів. Так, як саме з Учасником торгів планується заключати договір, а не з виробником товару, та має бути доведена надійність та потенціал учасника як майбутнього постачальника. Дані вимоги встановлені в межах чинного законодавства. Позиція з аналогічного питання викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 33№ 10800-р/пк-пз від 01.06.2020 року по закупівлі UA-2020-05-07-002102-a , № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 року по закупівлі UA-2021-02-05-012171-a, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Також, Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча суб’єктів господарювання, не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу торгів). Таким чином, слід відзначити, що встановлення Замовником, описаних за Вашим зверненням, вимог за тендерною документацією, жодним чином не дискримінує та не обмежує участь суб’єктів господарювання в даній процедурі. Дякуємо.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.01.2022 14:32
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 1e2b337b023d4852a9663a5b4609205a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-004892-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! У п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачена вимога про надання: «копії Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив , ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015, виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015, ДСТУ 7687:2015 Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива.» Також в даному пункті зазначено, що «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.» Очевидним є висновок, що сертифікати відповідності, видані не учаснику, а іншому підприємству (наприклад, виробнику, партнеру), є рівноцінними. Прохання внести зміни щодо можливості надання сертифікатів відповідності, виданих не лише Учаснику, а також відповіжно вилучити вимогу про надання договору з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Згідно підпункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Підпункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, Замовником у тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлює, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частина 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вказує, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Аналіз ринку свідчить про безумовну конкуренцію на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації. Дякуємо
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.01.2022 20:50