• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

10 304 331.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 043.31 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 18:22 - 14.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога по довідкам ОСР

Номер: 667a7aa07d2245c190916de313d0213c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-010321-a.b1
Назва: Вимога по довідкам ОСР
Вимога:
У додатку 1 р.4 п.9 ТД наявна вимога: «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» Доводимо до Вашого відома, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту. Тобто, для отримання необхідної інформації учаснику може знадобитися тривалий проміжок часу, враховуючи те, що відповідно до укладеного договору ОСР не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. При цьому вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. ОСР, незважаючи на відокремлення (unbundling) діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Встановлення таких вимог суперечить основний принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників. Разом з тим, інформація, яка є публічною не вимагається в учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Так, на офіційному веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та просимо видалити дискримінаційні вимоги .Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та електропостачальників. Трактування вимоги стосовно «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов'язковим. Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. У свою чергу Замовник, як майбутній споживач, має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних/розрахункових та інших документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість. Тому, вважаємо, що наш намір, як Замовника процедури закупівлі реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі». Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Жоден нормативно-правовий акт як не визначає необхідність створення центру обслуговування клієнтів/кол-центру/контакт-центру на певній території, так і не заперечує їх створення. На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних електропостачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Звертаємо увагу, дана довідка має бути надана лише тими учасниками, які обслуговують менше 50000 споживачів та створення центрів обслуговування споживачів для них не є обов'язковим та учасниками, які мають споживачів, кількість яких не перевищує 100000 та створення кол-центру для них є необов’язковим. Частиною 3 (абз.2) ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Таким чином, Ваші доводи, стосовно того, що ОСР можуть створювати бар’єри під час надання вищевказаної довідки є лише Вашим припущенням, яке нічим не доведено. Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною по відношенню до інших Учасників процедури закупівлі, у тому числі і до Вашого Товариства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

ТОВ "Енерго Збут Транс"

Номер: c5890027417a4556bf358e1db76da464
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-010321-a.b5
Назва: ТОВ "Енерго Збут Транс"
Вимога:
Конкретизуйте, будь ласка, підстави для відхилення. Всі розуміють, що АМКУ не працює, але давайте не зловживати нормами Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

підстави для дискваліфікації

Номер: 36f4bbaba7714580941f59fc2e8ca325
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-010321-a.b4
Назва: підстави для дискваліфікації
Вимога:
вкажіть підстави недопущення до аукціону. В протоколі килючно загальні підстави без конкретизації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, у протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2022-01-18-010321-a Замовником в особі Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради вказано підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Для отримання інформації щодо підстав у тексті вимоги слід вказати назву підприємства-усастника, тендерну пропозицію якого відхилено, оскільки на електронному майданчику такі дані не відображаються, що унеможливлює встановлення участника, що звертається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Підстава для кваліфікації

Номер: 718f058a3b1147aea7f7d537b40d63fa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-010321-a.b3
Назва: Підстава для кваліфікації
Вимога:
Скажіть , будь ласка, які причини дискваліфікації? з Вашого протоколу незрозуміло, загальні фрази
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, у протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2022-01-18-010321-a Замовником в особі Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради вказано підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Для отримання інформації щодо підстав у тексті вимоги слід вказати назву підприємства-усастника, тендерну пропозицію якого відхилено, оскільки на електронному майданчику такі дані не відображаються, що унеможливлює встановлення участника, що звертається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Надати пояснення по дискваліфікації

Номер: e779d31d81864e0c886469d4fd0b8ced
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-010321-a.c2
Назва: Надати пояснення по дискваліфікації
Вимога:
Просимо надати пояснення щодо днашої дискваліфікаціїю. Жодних прчин не названо, просимо назвати причини.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, у протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2022-01-18-010321-a Замовником в особі Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради вказано підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Для отримання інформації щодо підстав у тексті вимоги слід вказати назву підприємства-усастника, тендерну пропозицію якого відхилено, оскільки на електронному майданчику такі дані не відображаються, що унеможливлює встановлення участника, що звертається.
Статус вимоги: Відхилено