• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо свинини, філе куряче, стегно куряче

Завершена

2 542 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 750.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 18:16 - 30.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Просимо Вас розглянути нашу Вимогу

Номер: 4d5c4e2b7dd5437286ef58eaa3953c83
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-010299-a.b2
Назва: Просимо Вас розглянути нашу Вимогу
Вимога:
Вимога про надання додаткової інформації згідно п. 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII в редакції 05.12.2021р. зі змінами по предмету закупівлі: М'ясо свинини, філе куряче, стегно куряче (код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо) № у ЦБД UA-2022-01-18-010299-a , відміни рішення протоколу № 52 від 08.02.2022р., протокол №54 від 08.02.2022р. про визнання Переможцем Учасника «ТОВ «Деражня-агро» та дискваліфікацію Учасника «ТОВ «Деражня-агро» на підставі нижченаведених доказів: 1. У протоколі №52 від 08.02.2022р. Замовника зазначено, що: Учасник порушив: « п.п.5.1.1. п.1 Розділу V тендерної документації встановлено вимогу наступного змісту: «Відповідно до ч.15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.» Однак, всупереч вимозі, у складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Юдар-М» відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Босюк Ольга Сергіївна), тобто тендерна пропозиція учасника ТОВ «Юдар-М» не відповідає вимогам тендерної документації в наведеній частині. …» Відповідь Учасника (ТОВ «Юдар-М» ЄДРПОУ 41435970): 1.1. У тендерній документації зазначено, що: «1.1.1. Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) зі змінами. Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному у Законі.». У Законі, на який посилається Уповноважена особа, ч.15 статті 29 зазначено, що: «… Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. …». Учасник (ТОВ «Юдар-М») звертався до Замовника у телефонному режімі за поясненням по даному пункту ТД, однак пояснення не отримав. Уповноважена особа може посилатися на ч.3. статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. …». Но вимога Уповноваженої особи Замовника, що вказано у ТД Замовника, стосовно надання довіреності Учасника на Уповноважену особу Замовника, не передбачена законодавством. 1.2. Ч.15 статті 29 Закона, надає Замовнику можливість отримати підтвердження, або ні підтвердження інформації, яку Учасник надав, у складі своєї тендерної пропозиції, використовуя цей Закон для отримання інформації із інших джерел. 1.3. Учасник даних торгів стає перед вибором, не надав таке доручення, Учасник не виконав умови ТД Замовника, надав таке доручення стає пов’язаною особою з Уповноваженою особою Замовника та порушує п. 20 ч.1. Статті1, ч.5 Статті 11, п.1. ч.1. Статті17 та п.7 ч.1 Статті 17 Закону. Для довідки, з сайту Міністерства юстиції: https://minjust.gov.ua/m/dovirenist-scho-varto-znati «Довіреність – універсальний юридичний інструмент, який дає можливість одній особі, представнику, вчиняти юридично значимі дії від імені та в інтересах іншої особи – довірителя.». 1.4. Учасник (ТОВ «Деражня-агро), у складі своєї тендерної пропозиції, надав таке доручення файл: «Довіреність.pdf», тім самим довів, що є пов’язаною особою з Уповноваженою особою Замовника, а у файлі: «Довідка по статті 17(Ч1).pdf» наводить, що: « тендерна пропозиція подана ТОВ «ДЕРАЖНЯ-АГРО» не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та\або з керівником замовника: …» Тому, висче наведеного, прошу дискваліфікувати Учасника (ТОВ «ДЕРАЖНЯ-АГРО»). 1.5. Посилання, Уповноваженої особи, на рішення - № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-23-001187-c та - №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b не стосується нашої ситуації, но для додаткової інформації вона корисна. 2. У протоколі №52 від 08.02.2022р. Замовник визнає, що за результатами оцінки тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Юдар-М») визначена як найбільш економічно вигідною. У ТД Замоника вказано, що: «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). …». 2.1. Для довідки: Остаточна ціна: Учасника (ТОВ «ДЕРАЖНЯ-АГРО») склала: 2 541 791,00 грн. з ПДВ; Учасника (ТОВ «Юдар-М») склала: 2 358 712,44 грн. з ПДВ, що на 183 078,56 грн. з ПДВ менш. 3. Стосовно виконання вимоги абз. 3 п.7 Додатку 3 ТД Замовника: Учасника, у складі своєї тендерної пропозиції надав акт НАССР 2021р. файл: «Акт держ. контролю ХАСП 1_20220126_0001.pdf» та за 2022р. файл: «Акт держ. контролю ХАСП 2_20220126_0001.pdf». 4. Стосовно виконання вимоги абз. 4 п.7 Додатку 3 ТД Замовника: Учасника, у складі своєї тендерної пропозиції надав, файл: «6.3.3. Експлуатаційний дозвіл.pdf». 5. Стосовно виконання вимог абз. 8 та 9 п.7 Додатку 3 ТД Замовника: Учасника, у складі своєї тендерної пропозиції навів, що він не є виробником продукції, тому згідно ЗУ та сфери діяльності нам не потрібно мати у складі свого підприємства акредитованої лабораторії експертного висновку перевірки питної води. Про це Учасник надав, файли: «Довідка щодо наявності штрафу учасника ветсанексперта _20220202_0001.pdf», «лист що до використання питної води _20220202_0001.pdf» та інши. 6. Приймая рішення про визнання Переможцем Учасника ( ТОВ «ДЕРАЖНЯ-АГРО») наряду з висче наведеними порушеннями Уповноважена особа порушила один із головних принципів здійснення публічних закупівель: п.1. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, а саме: «… 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; …» Визнано Переможцем Учасника, який порушів Закон та надав найбільшу ціну. Ми, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 05.12.2021р., вимагаємо розглянути нашу вимогу, просимо додатково розглянути пропозицію (ТОВ «Юдар-М»), у зв’язку з поясненням наданим Учасником висче та як пропозицію економічно більш вигіднішою, відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «Юдар-М» згідно протоколу №52 від 08.02.2022р. та протокол № 54 від 08.02.2-22р., визначити Переможця торгів керуючись у першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII. Інформацію про рішення Уповноваженої особи з тендерних питань відносно даного листа-вимоги прошу направити на нашу адресу у строк згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII. Доводжу до Вашого відома, щоб відстояти своє право на чесне та прозоре проведення державної закупівлі, забезпечення цільового використання державних коштів з максимальною користю для держави, ми можемо скористатися правом згідно статті 8,9 Закону України «Про публічні закупівлі» та звернутися до Управління захисту економіки в Вінницької області, Управління Держаудитслужби в Вінницької області, Моніторинговий комітет, АМКУ та суду по виконанню Законів України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На наявну в електронній системі закупівель Вимогу про надання додаткової інформації згідно п. 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (Номер вимоги: UA-2022-01-18-010299-a.b2, Дата подання: 09 лютого 2022 20:08) на закупівлю - М'ясо свинини, філе куряче, стегно куряче (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2: М’ясо). Відділ освіти Барської міської ради (далі - замовник) повідомляє наступне. Уповноваженою особою детально розглянуто вимогу учасника ТОВ "ЮДАР-М" (код ЄДРПОУ: 41435970), та на виконання положення частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), Замовник надає наступні пояснення. По-перше, стосовно звернення учасника до Замовника в телефонному режимі. Уповноважена особа, зобов’язана під час проведення закупівлі діяти відповідно до вимог Закону. Так у частині першій статті 24 Закону зазначено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Однак, учасник ТОВ "ЮДАР-М" не скористався своїм законним правом та не звертався до Замовника, адже у оголошенні за №UA-2022-01-18-010299-a відсутні будь-які звернення за роз’ясненнями. Крім того, наголошуємо що Замовник не зобов’язаний надавати будь-які додаткові пояснення щодо вимог тендерної документації у жодний інший спосіб ніж визначений в статті 24 Закону. По-друге, стосовно наведеного ТОВ "ЮДАР-М" твердження про пов’язаність Уповноваженої особи Замовника та учасника ТОВ "Деражня-Агро". Так згідно визначення наведеного у пункті 20 частини першої статті 1 Закону: «пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї. Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом із пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства». Уважно вивчивши наведене вище визначення, стає зрозумілим, що учасник ТОВ "ЮДАР-М" дійшов до хибного висновку в частині трактування пов’язаності осіб, адже довіреність надана учасником ТОВ "Деражня-Агро" на ім’я Уповноваженої особи Замовника не надає останній права здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин. Таким чином, Уповноважена особа Замовника та учасник ТОВ "Деражня-Агро" не є пов’язаними особами. По-третє, стосовно питання оцінки та розгляду тендерних пропозицій. Так дійсно за результатами оцінки тендерних пропозицій – пропозиція учасника ТОВ "ЮДАР-М" є найбільш економічно вигідною, однак пропозиція вказаного учасника за результатами розгляду тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У статті 29 Закону наведено чіткий порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників. Наголошуємо учаснику ТОВ "ЮДАР-М", що оцінка тендерних пропозицій – це автоматичний процес, який електронна система закупівель виконує самостійно за результатами електронного аукціону. Але оцінка тендерних пропозицій необхідна виключно для визначення черговості розгляду тендерних пропозицій. Замовник приймає рішення після розгляду відштовхуючись не лише від ціни, але й відповідності документів наданих учасниками. По-четверте, стосовно надання ТОВ "ЮДАР-М" Акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Так дійсно, учасником надано два файли під назвами: «Акт держ. контролю ХАСП 1_20220126_0001» та «Акт держ. контролю ХАСП 2_20220126_0001» однак документи що містяться у вказаних файлах не відповідають вимозі встановленій у абз. 3 п. 7 додатку 3 до тендерної документації, а надані на виконання вимоги абз. 2 п. 7 додатку 3 до тендерної документації. Замовник вимагав, Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, а це два різні документи. Учасником ТОВ "ЮДАР-М" надано лише Акти складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за 2021 та 2022 роки. По-п’яте, стосовно не виконання учасником ТОВ "ЮДАР-М" вимоги абз. 4 п. 7 додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до абз. 4 п. 7 додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу наступного змісту: «у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про видачу учаснику експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника у 2021 році заходів державного контролю з оформленням відповідних актів». Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮДАР-М" відповідний лист відсутній. У документі під назвою файлу «6.3.3. Експлуатаційний дозвіл» не відображена інформація про проведення в учасника у 2021 році заходів державного контролю з оформленням відповідних актів, тому учасником ТОВ "ЮДАР-М" не виконано вимогу абз. 4 п. 7 додатку 3 до тендерної документації. По-шосте, стосовно не виконання учасником ТОВ "ЮДАР-М" вимоги абз. 8 п. 7 додатку 3 до тендерної документації та вимоги абз. 9 п. 7 додатку 3 до тендерної документації. Відповідні вимоги тендерної документації не відносяться виключно до виробників товару, вказані вимоги стосуються виробників і постачальників, що не є виробниками. Будь-який учасник, що провадить діяльність з реалізації продуктів тваринного походження (м’ясо), здатний виконати вказані вимоги. Так у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮДАР-М" містяться копії документів що підтверджують якість товару, що видані акредитованими лабораторіями на ім’я виробників товару, тому учаснику ТОВ "ЮДАР-М" потрібно було надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, якою проводилися дослідження продукції, однак відповідна вимога виконана не була. Стосовно наданих учасником ТОВ "ЮДАР-М" пояснень про відсутність у них копії експертного висновку перевірки питної води, що використовується учасником у своїй діяльності, щодо відповідності ДСанПіН 2.2.4-171-10; ДСТУ 7525:2014; за вмістом нітратів, нітритів, органолептичними та фізико-хімічними показниками, наголошуємо, що умовами тендерної документації вимагався саме експертний висновок тому пояснення надане учасником не відповідає вимозі тендерної документації. Крім того, будь-який учасник процедури закупівлі не обмежений у праві отримання відповідного Експертного висновку, то має змогу його отримати. Враховуючи усе вищезазначене Уповноваженою особою було правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЮДАР-М". Наголошуємо, на те що невідповідності наявні у документах учасника ТОВ "ЮДАР-М" неможливо віднести до формальних помилок, чи до невідповідностей які учасник може усунути протягом 24 годин, тому Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЮДАР-М". Додатково повідомляємо, що відповідь надана в електронній системі закупівель додатково не буде направлятися на адресу учасника ТОВ "ЮДАР-М", адже відповідний порядок не передбачений у Законі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Просимо Вас розглянути нашу Вимогу

Номер: 2b602b35a39741a29cb9cd08993dd3e5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-010299-a.b1
Назва: Просимо Вас розглянути нашу Вимогу
Вимога:
Вимога про надання додаткової інформації згідно п. 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII в редакції 05.12.2021р. зі змінами по предмету закупівлі: М'ясо свинини, філе куряче, стегно куряче (код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо) № у ЦБД UA-2022-01-18-010299-a , відміни рішення протоколу № 52 від 08.02.2022р., протокол №54 від 08.02.2022р. про визнання Переможцем Учасника «ТОВ «Деражня-агро» та дискваліфікацію Учасника «ТОВ «Деражня-агро» на підставі нижченаведених доказів: 1. У протоколі №52 від 08.02.2022р. Замовника зазначено, що: Учасник порушив: « п.п.5.1.1. п.1 Розділу V тендерної документації встановлено вимогу наступного змісту: «Відповідно до ч.15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.» Однак, всупереч вимозі, у складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Юдар-М» відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Босюк Ольга Сергіївна), тобто тендерна пропозиція учасника ТОВ «Юдар-М» не відповідає вимогам тендерної документації в наведеній частині. …» Відповідь Учасника (ТОВ «Юдар-М» ЄДРПОУ 41435970): 1.1. У тендерній документації зазначено, що: «1.1.1. Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) зі змінами. Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному у Законі.». У Законі, на який посилається Уповноважена особа, ч.15 статті 29 зазначено, що: «… Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. …». Учасник (ТОВ «Юдар-М») звертався до Замовника у телефонному режімі за поясненням по даному пункту ТД, однак пояснення не отримав. Уповноважена особа може посилатися на ч.3. статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. …». Но вимога Уповноваженої особи Замовника, що вказано у ТД Замовника, стосовно надання довіреності Учасника на Уповноважену особу Замовника, не передбачена законодавством. 1.2. Ч.15 статті 29 Закона, надає Замовнику можливість отримати підтвердження, або ні підтвердження інформації, яку Учасник надав, у складі своєї тендерної пропозиції, використовуя цей Закон для отримання інформації із інших джерел. 1.3. Учасник даних торгів стає перед вибором, не надав таке доручення, Учасник не виконав умови ТД Замовника, надав таке доручення стає пов’язаною особою з Уповноваженою особою Замовника та порушує п. 20 ч.1. Статті1, ч.5 Статті 11, п.1. ч.1. Статті17 та п.7 ч.1 Статті 17 Закону. Для довідки, з сайту Міністерства юстиції: https://minjust.gov.ua/m/dovirenist-scho-varto-znati «Довіреність – універсальний юридичний інструмент, який дає можливість одній особі, представнику, вчиняти юридично значимі дії від імені та в інтересах іншої особи – довірителя.». 1.4. Учасник (ТОВ «Деражня-агро), у складі своєї тендерної пропозиції, надав таке доручення файл: «Довіреність.pdf», тім самим довів, що є пов’язаною особою з Уповноваженою особою Замовника, а у файлі: «Довідка по статті 17(Ч1).pdf» наводить, що: « тендерна пропозиція подана ТОВ «ДЕРАЖНЯ-АГРО» не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та\або з керівником замовника: …» Тому, висче наведеного, прошу дискваліфікувати Учасника (ТОВ «ДЕРАЖНЯ-АГРО»). 1.5. Посилання, Уповноваженої особи, на рішення - № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-23-001187-c та - №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b не стосується нашої ситуації, но для додаткової інформації вона корисна. 2. У протоколі №52 від 08.02.2022р. Замовник визнає, що за результатами оцінки тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «Юдар-М») визначена як найбільш економічно вигідною. У ТД Замоника вказано, що: «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). …». 2.1. Для довідки: Остаточна ціна: Учасника (ТОВ «ДЕРАЖНЯ-АГРО») склала: 2 541 791,00 грн. з ПДВ; Учасника (ТОВ «Юдар-М») склала: 2 358 712,44 грн. з ПДВ, що на 183 078,56 грн. з ПДВ менш. 3. Стосовно виконання вимоги абз. 3 п.7 Додатку 3 ТД Замовника: Учасника, у складі своєї тендерної пропозиції надав акт НАССР 2021р. файл: «Акт держ. контролю ХАСП 1_20220126_0001.pdf» та за 2022р. файл: «Акт держ. контролю ХАСП 2_20220126_0001.pdf». 4. Стосовно виконання вимоги абз. 4 п.7 Додатку 3 ТД Замовника: Учасника, у складі своєї тендерної пропозиції надав, файл: «6.3.3. Експлуатаційний дозвіл.pdf». 5. Стосовно виконання вимог абз. 8 та 9 п.7 Додатку 3 ТД Замовника: Учасника, у складі своєї тендерної пропозиції навів, що він не є виробником продукції, тому згідно ЗУ та сфери діяльності нам не потрібно мати у складі свого підприємства акредитованої лабораторії експертного висновку перевірки питної води. Про це Учасник надав, файли: «Довідка щодо наявності штрафу учасника ветсанексперта _20220202_0001.pdf», «лист що до використання питної води _20220202_0001.pdf» та інши. 6. Приймая рішення про визнання Переможцем Учасника ( ТОВ «ДЕРАЖНЯ-АГРО») наряду з висче наведеними порушеннями Уповноважена особа порушила один із головних принципів здійснення публічних закупівель: п.1. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, а саме: «… 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; …» Визнано Переможцем Учасника, який порушів Закон та надав найбільшу ціну. Ми, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 05.12.2021р., вимагаємо розглянути нашу вимогу, просимо додатково розглянути пропозицію (ТОВ «Юдар-М»), у зв’язку з поясненням наданим Учасником висче та як пропозицію економічно більш вигіднішою, відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «Юдар-М» згідно протоколу №52 від 08.02.2022р. та протокол № 54 від 08.02.2-22р., визначити Переможця торгів керуючись у першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII. Інформацію про рішення Уповноваженої особи з тендерних питань відносно даного листа-вимоги прошу направити на нашу адресу у строк згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII. Доводжу до Вашого відома, щоб відстояти своє право на чесне та прозоре проведення державної закупівлі, забезпечення цільового використання державних коштів з максимальною користю для держави, ми можемо скористатися правом згідно статті 8,9 Закону України «Про публічні закупівлі» та звернутися до Управління захисту економіки в Вінницької області, Управління Держаудитслужби в Вінницької області, Моніторинговий комітет, АМКУ та суду по виконанню Законів України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На наявну в електронній системі закупівель Вимогу про надання додаткової інформації згідно п. 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (Номер вимоги: UA-2022-01-18-010299-a.b1 Дата подання: 09 лютого 2022 20:07) на закупівлю - М'ясо свинини, філе куряче, стегно куряче (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2: М’ясо). Відділ освіти Барської міської ради (далі - замовник) повідомляє наступне. Уповноваженою особою детально розглянуто вимогу учасника ТОВ "ЮДАР-М" (код ЄДРПОУ: 41435970), та на виконання положення частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), Замовник надає наступні пояснення. По-перше, стосовно звернення учасника до Замовника в телефонному режимі. Уповноважена особа, зобов’язана під час проведення закупівлі діяти відповідно до вимог Закону. Так у частині першій статті 24 Закону зазначено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Однак, учасник ТОВ "ЮДАР-М" не скористався своїм законним правом та не звертався до Замовника, адже у оголошенні за №UA-2022-01-18-010299-a відсутні будь-які звернення за роз’ясненнями. Крім того, наголошуємо що Замовник не зобов’язаний надавати будь-які додаткові пояснення щодо вимог тендерної документації у жодний інший спосіб ніж визначений в статті 24 Закону. По-друге, стосовно наведеного ТОВ "ЮДАР-М" твердження про пов’язаність Уповноваженої особи Замовника та учасника ТОВ "Деражня-Агро". Так згідно визначення наведеного у пункті 20 частини першої статті 1 Закону: «пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї. Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом із пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства». Уважно вивчивши наведене вище визначення, стає зрозумілим, що учасник ТОВ "ЮДАР-М" дійшов до хибного висновку в частині трактування пов’язаності осіб, адже довіреність надана учасником ТОВ "Деражня-Агро" на ім’я Уповноваженої особи Замовника не надає останній права здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин. Таким чином, Уповноважена особа Замовника та учасник ТОВ "Деражня-Агро" не є пов’язаними особами. По-третє, стосовно питання оцінки та розгляду тендерних пропозицій. Так дійсно за результатами оцінки тендерних пропозицій – пропозиція учасника ТОВ "ЮДАР-М" є найбільш економічно вигідною, однак пропозиція вказаного учасника за результатами розгляду тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У статті 29 Закону наведено чіткий порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників. Наголошуємо учаснику ТОВ "ЮДАР-М", що оцінка тендерних пропозицій – це автоматичний процес, який електронна система закупівель виконує самостійно за результатами електронного аукціону. Але оцінка тендерних пропозицій необхідна виключно для визначення черговості розгляду тендерних пропозицій. Замовник приймає рішення після розгляду відштовхуючись не лише від ціни, але й відповідності документів наданих учасниками. По-четверте, стосовно надання ТОВ "ЮДАР-М" Акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Так дійсно, учасником надано два файли під назвами: «Акт держ. контролю ХАСП 1_20220126_0001» та «Акт держ. контролю ХАСП 2_20220126_0001» однак документи що містяться у вказаних файлах не відповідають вимозі встановленій у абз. 3 п. 7 додатку 3 до тендерної документації, а надані на виконання вимоги абз. 2 п. 7 додатку 3 до тендерної документації. Замовник вимагав, Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, а це два різні документи. Учасником ТОВ "ЮДАР-М" надано лише Акти складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за 2021 та 2022 роки. По-п’яте, стосовно не виконання учасником ТОВ "ЮДАР-М" вимоги абз. 4 п. 7 додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до абз. 4 п. 7 додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу наступного змісту: «у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про видачу учаснику експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника у 2021 році заходів державного контролю з оформленням відповідних актів». Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮДАР-М" відповідний лист відсутній. У документі під назвою файлу «6.3.3. Експлуатаційний дозвіл» не відображена інформація про проведення в учасника у 2021 році заходів державного контролю з оформленням відповідних актів, тому учасником ТОВ "ЮДАР-М" не виконано вимогу абз. 4 п. 7 додатку 3 до тендерної документації. По-шосте, стосовно не виконання учасником ТОВ "ЮДАР-М" вимоги абз. 8 п. 7 додатку 3 до тендерної документації та вимоги абз. 9 п. 7 додатку 3 до тендерної документації. Відповідні вимоги тендерної документації не відносяться виключно до виробників товару, вказані вимоги стосуються виробників і постачальників, що не є виробниками. Будь-який учасник, що провадить діяльність з реалізації продуктів тваринного походження (м’ясо), здатний виконати вказані вимоги. Так у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮДАР-М" містяться копії документів що підтверджують якість товару, що видані акредитованими лабораторіями на ім’я виробників товару, тому учаснику ТОВ "ЮДАР-М" потрібно було надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, якою проводилися дослідження продукції, однак відповідна вимога виконана не була. Стосовно наданих учасником ТОВ "ЮДАР-М" пояснень про відсутність у них копії експертного висновку перевірки питної води, що використовується учасником у своїй діяльності, щодо відповідності ДСанПіН 2.2.4-171-10; ДСТУ 7525:2014; за вмістом нітратів, нітритів, органолептичними та фізико-хімічними показниками, наголошуємо, що умовами тендерної документації вимагався саме експертний висновок тому пояснення надане учасником не відповідає вимозі тендерної документації. Крім того, будь-який учасник процедури закупівлі не обмежений у праві отримання відповідного Експертного висновку, то має змогу його отримати. Враховуючи усе вищезазначене Уповноваженою особою було правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЮДАР-М". Наголошуємо, на те що невідповідності наявні у документах учасника ТОВ "ЮДАР-М" неможливо віднести до формальних помилок, чи до невідповідностей які учасник може усунути протягом 24 годин, тому Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЮДАР-М". Додатково повідомляємо, що відповідь надана в електронній системі закупівель додатково не буде направлятися на адресу учасника ТОВ "ЮДАР-М", адже відповідний порядок не передбачений у Законі.
Статус вимоги: Відхилено