-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (кнопка тривожного виклику, фізична охорона)
Торги не відбулися
174 134.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 870.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 870.67 UAH
Період оскарження:
18.01.2022 17:58 - 24.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про дискримінаційні вимоги
Номер:
5ec0a66616bf483e84db202c4748c11f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-18-010238-a.b1
Назва:
Вимога про дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи згідно Протоколу № № 33 від «18» січня 2022 року (далі по тексту – Тендерна документація) встановлено, що наше підприємство, не має можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі, у зв’язку з наявністю в тендерній документації антиконкурентних, незаконних та дискримінаційних вимоги, а саме:
1. Ви зазначаєте вимогу в ТД яка є дискримінаційною, це надати копію документу, що підтверджує право власності або оренди приміщення, в якому розміщено офіс на відстані не більше 15 км, учасникам, які не зареєстровані в місті Южне, Одеської області,
Ця вимога є дискримінаційною оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у м. Южне, Одеської області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у м. Южне, Одеської області та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у м. Южне, Одеської області. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із м. Южне, Одеської області, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону!
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити даний пункт в Тендерної документації.
2. Наступна вимога, яка є дискримінаційною, це Витяг зі штатного розкладу про наявність централізованого спостереження з зазначенням номеру телефону.
Доводимо до Вашого відома, що Штатний розклад – це документ організаційно-розпорядчого характеру, в якому підприємство фіксує про себе наступну інформацію: структура підприємства: перелік департаментів, відділів, інших структурних одиниць; штат підприємства: перелік посад, які формують департаменти, відділи та інші підрозділи компанії і кількість штатних одиниць, передбачених для кожної посади; посадові оклади: для кожної посади встановлено посадовий оклад, який зафіксований в штатному розкладі; загальну чисельність персоналу на підприємстві та загальний місячний фонд оплати праці.
Де в штатному розкладі має бути зазначено наявність централізованого спостереження з зазначенням номеру телефону?
Оскільки вимога є незрозумілою та дискримінаційною, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити даний пункт в Тендерної документації.
3. Наступним незрозумілим є строк надання фізичних послуг. У Вас просто прописано 2087 год. на протязі 2022 р.. Як ми маємо розкидати ці години охорони на 2022 рік?
Для якісної організації охорони Ваших об’єктів, вимагаємо чітко прописати графік роботи, а саме кількість годин охорони на добу та кількість місяців охорони у 2022 році.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Нормативно-правовим актом, який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, а також забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, є Закон України "Про публічні закупівлі".
Згідно зі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Одним із принципів захисту конкуренції у процесі публічних закупівель, визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенціальних учасників закупівлі.
Європейський суд з прав людини надає визначення дискримінації: Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об`єктивного і розумного виправдання. Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує законної мети або ж відсутня розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети .
Для дотримання принципу недискримінації учасників під час проведення процедур закупівель замовник повинен, зокрема: забезпечити рівні умови для участі у процедурах закупівель вітчизняним та іноземним учасникам; перевірити, аби його тендерна документація не містила вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, вимоги, що обмежують конкуренцію в технічній специфікації.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» мета тендерних процедур полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи зазначене :
ПРОСИМО:
Усунути порушення, шляхом внесення змін до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2022 16:33