• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)

Торги відмінено

8 221 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 108.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 17:10 - 14.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

офіс Постачальника

Номер: aae0bbb0606f4121aefe396650ff816d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-004624-c.c3
Назва: офіс Постачальника
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази учасника. У довідці зазначити власний окремий структурний підрозділ (центр обслуговування споживачів) на території м. Запоріжжя (адреса, контакти) або, для учасників, яким створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 (надалі – Правила) (зі змінами) зазначити посадову особу з робочим місцем (зазначенням адреси, контактів)на території м. Запоріжжя, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Надати наказ (довіреність тощо) про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території м. Запоріжжя. До довідки додаються документи, що підтверджують право власності на приміщення/офіс, де розміщується окремий структурний підрозділ або договір Оренди на таке приміщення/офіс з усіма додатками до нього (дійсний до 31.12.2022). З метою недискримінації учасників просимо розширити територію допустимого місцезнахоження учасника в межах Запорізької області та не обмежуватися лише м.Запоріжжя. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу територіальний відділ освіти Олександрівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради повідомляє наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників. Трактування стосовно «…власний окремий структурний підрозділ (центр обслуговування споживачів) на території м. Запоріжжя (адреса, контакти)…», згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів - згідно з вимогами встановленими вищевказаною Постановою НКРЕКП ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов'язковим. Відповідно до вимог п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права «нав’язувати» споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість. Таким чином, вважаємо, що намір Замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі». Частиною 3 (абз.2) ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.02.2022 18:25
Вимога
Вирішена

формульний розрахунок ціни пропозиції

Номер: 36f3c84e08664372b5a68cd40af24575
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-004624-c.c2
Назва: формульний розрахунок ціни пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до тендерної документації загальна сума тендерної пропозиції, (загальна вартість тендерної пропозиції) у гривні (UAH), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик розраховується наступним чином: ВПроп=(ЦРДН+ТПер+МПост)∗𝑊Зак∗1,2 [грн/МВт∙год з ПДВ]. Але даною формулою не врахований відсоток коливання ціни електричної енергії на РДН. Отже, з метою збереження прогнозованого обсягу закупівлі електричної енергії пропонуємо передбачити даною формулою вище вказаний відсоток коливання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: 343b4e33ceb2468591494d6329b78449
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-004624-c.c1
Назва: проект договору
Вимога:
Положення пп 16 п. 6.1. проекту договору, розірвання договору за 5 днів фактично неможливо реалізувати на практиці. Так, відповідно до п. 3.2.5. ПРРЕЕ зазначено, що ініціювання споживачем розірвання у разі зміни електропостачальника договору має відбуватися одночасно з ініціюванням ним початку процедури зміни електропостачальника, передбаченої главою 6.1 розділу VI цих Правил. У таких випадках датою припинення договору вважається дата фактичної зміни електропостачальника або набуття споживачем статусу учасника ринку двосторонніх договорів, або остаточного припинення користування електричною енергією на об'єкті за відповідними точками комерційного обліку. Пункт 6.1.3 ПРРЕЕ, зміна електропостачальника за ініціативою споживача має бути завершена протягом періоду, що починається з дня повідомлення споживачем нового електропостачальника про наміри змінити попереднього електропостачальника, але у строк, що не перевищує 21 календарний день з дня вказаного повідомлення. Пункт 3.2.15 ПРРЕЕ, у разі закінчення строку дії договору про постачання електричної енергії або дострокового його розірвання (за ініціативою електропостачальника) електропостачальник не пізніше ніж за 20 календарних днів до передбачуваного дня припинення дії договору та постачання електричної енергії повинен повідомити про це споживача, відповідного (відповідних) оператора (операторів) системи та постачальника "останньої надії", на території діяльності якого розташовані електроустановки такого споживача, із зазначенням дати припинення постачання електричної енергії споживачу. Споживач після отримання повідомлення електропостачальника має право ініціювати зміну електропостачальника у порядку, встановленому в розділі VI цих Правил. З наведеної регламентації ПРРЕЕ вбачається, що за умови дострокового розірвання договору за ініціативою Споживача (якщо у нього на дату дострокового розірвання відсутній намір укладання договору з іншим постачальником), у діючого Постачальника виникає обов’язок щодо попередження оператора (операторів) системи та постачальника "останньої надії", на території діяльності якого розташовані електроустановки такого споживача, із зазначенням дати припинення постачання електричної енергії споживачу, однак реалізація цього обов’язку відбувається протягом 20 днів. Отже, для можливості реалізації положень пп 16 п. 6.1, проекту договору, необхідно термін замінити на «20 днів».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено