• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Препарати та компоненти донорської крові для потреб Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня"

Торги не відбулися

1 660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 16:58 - 30.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність тендерної документації Замовника

Номер: 683de68ffc6545b48df72700c6de9e45
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-009695-a.c1
Назва: Невідповідність тендерної документації Замовника
Вимога:
1) В даній процедурі закупівлі заявлено декілька позицій/видів Товару, однак в складі тендерної документації Замовника відсутня вимога до Учасника щодо складання цінової пропозиції, внаслідок чого Учасник заповнює загальну суму (цінової пропозиції) Товару при подачі тендерної пропозиції шляхом заповнення електронної форми, тому не зрозуміло як Замовник буде вираховувати вартість ціни за одиницю Товару на кожну позицію (вид) Товару, що суперечить ч.4 ст. 41 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року№ 922, згідно з якою: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі». Враховуючи вищенаведене, вимагаємо додати в тендерну документацію, вимогу про складання цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару на кожний вид Товару). 2) П.3. розд. 6 Тендерної документації Замовника зазначено: «Проект Договору включаючи його Додатки – Учасники процедури закупівлі не зобов’язані заповнювати жодного пункту зазначених документів, тим паче не повинні висвітлювати будь-яку інформацію, що містить відомості про ціну пропозиції Учасника». Однак, це суперечить нормам Цивільного, Господарського кодексу, ст.41 Закону № 922, згідно якими істотними/суттєвими умовами договору поставки є: предмет, ціна (в т.ч. за одиницю Товару) та строк. За таких обставин, вимагаємо усунути цю невідповідність в тендерній документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно з частиною 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тобто це сукупність інформації та документів, яку надає учасник на підтвердження відповідності вимогам замовника. Згідно пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У Законі не міститься поняття «цінова пропозиція». Такий термін зустрічається лише в Законі України «Про оборонні закупівлі» та за своєю суттю є аналогічним поняттю «тендерна пропозиція», визначеному Законом. При цьому відповідно до частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. Після закінчення аукціону «цінова пропозиція» змінюється. Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 11.06.2020 № 1082: "У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів." Виходячи з вищевикладеного тендерна документація замовника відповідає статті 22 Закону та відкриті торги здійснені згідно частини 1 статті 5 Закону добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено