• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном

Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном

Торги відмінено

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 16:46 - 31.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Внесення змін в технічні вимоги предмету закупівлі

Номер: dc5b902dc9944105b6d4685e601b7403
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-004442-c.a2
Назва: Внесення змін в технічні вимоги предмету закупівлі
Вимога:
Текст вимоги знаходиться у файлі що додається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. По закупівлі UA-2022-01-18-004442-c Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (34144430-1 — Підмітально-прибиральні машини), Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном подано вимогу, що стосується Внесення змін в технічні вимоги предмету закупівлі. Номер вимоги: UA-2022-01-18-004442-c.a2. Розглянувши вимогу по суті ВИРІШИЛА: 1. Відхилити вимогу Учасника, щодо «Внесення змін в технічні вимоги предмету закупівлі», що була оприлюднена в електронній системі закупівель по закупівлі UA-2022-01-18-004442-c з наступних підстав. Додатком 3 до тендерної документації встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі, які сформовані Замовником на виконання вимог п.3 ч.2 ст.22 та статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Закон). Окрім того, приміткою до Додатку 3 передбачено, що у випадках, коли у даній тендерній документації містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Еквівалентом є товар, який повною мірою відповідає встановленим документацією характеристикам, а також товар, характеристики якого є кращими. Згідно положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», законодавець надав право замовникам самостійно визначати технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, виходячи з їх потреб. Ми, як Замовник процедури закупівлі, скористались наданим нам правом задля визначення найбільш оптимальних критеріїв та вимог до предмету закупівлі, який би найбільш відповідав нашим потребам, сфері використання та практичним рекомендаціям. Крім того, як будь – який замовник процедури закупівлі, ми, перш ніж визначати технічні характеристики предмету закупівлі, аналізуємо інформацію з відкритих джерел, в тому числі з офіційних сайтів виробників продукції, постачальників, комерційних пропозицій, тощо. Для остаточного визначення відповідних характеристик та вивчення відповідного ринку, а також з’ясування обставини наявності відповідної техніки на території України та/або уповноважених/дистриб’юторів на постачання відповідної техніки іноземного походження, було проведено моніторинг суб’єктів, які здійснюють свою діяльність у сфері продажу/поставки такої техніки. Тому за результатами попередньо проведеного аналізу ринку, на підставі зібраної інформації нами були визначені у Технічних вимогах технічні параметри до предмету закупівлі, які притаманні декільком різним виробникам мототранспортних засобів, що повністю виключає наявність в тендерній документації будь-яких дискримінаційних вимог. Звертаємо Вашу увагу, що встановлені Додатком 4 технічні вимоги сформовані таким чином, що повністю виключають дискримінацію учасників, оскільки містять вирази «не менше», «не більше», зокрема об’єм паливного баку – НЕ МЕНШЕ 200 л., об’єм гідравлічного баку – НЕ МЕНШЕ 200 л., тобто учасники для участі в закупівлі можуть запропонувати Підмітально-прибиральні машини причіпного типу з автономним двигуном об’єми паливного та гідравлічного баку яких є більшими, ніж зазначено в технічних характеристиках предмета закупівлі. Обґрунтуванням наявності у предмета закупівлі паливного баку великого об’єму є недопущення Замовником витрачання (нецільове витрачання) бюджетних коштів. Зниження об’єму паливного баку, як зазначено в вимозі до 70 літрів, призведе до підвищення витрат палива майже в 3 рази та часу на прибирання (адже Підмітально-прибиральні машини причіпного типу з автономним двигуном будуть змушені додатково їзди на АЗС). Аналогічним є обґрунтування інших технічних характеристик до предмета закупівлі визначених замовником в тендерній документації. Параметри мототранспортного засобу, що є предметом закупівлі, які Ви вимагаєте змінити у Технічних вимогах фактично погіршують стан цього транспортного засобу, зокрема: 1. Максимальна ширина прибирання не менше 3000 м призведе до погіршення ефективності та якості прибирання, що, може призвести до необхідності повторного прибирання та, відповідно, до зайвих витрат паливно – мастильних матеріалів та додаткового використання людських ресурсів. 2. Максимальна висота завантаження сміття в кузов автомобіля не менше, ніж 2 780 мм призведе до неможливості використання устаткування в цілому, адже така висота завантаження сміття призведе до зменшення функціональних можливостей транспортного засобу, в тому числі призведе до неможливості його використання з великими кузовами автомобілів. 3,4. Об’єм паливного баку – не менше 70 л, об’єм гідравлічного баку – не менше 170 л призведе до погіршення якості функціонування транспортного засобу - необхідності постійної його заправки, що, відповідно, є неефективним, оскільки потребує використання додаткового часу, а також може призвести до завищення витрат на пальне, враховуючи постійні коливання цін на ринку нафтопродуктів, тобто до неефективного використання бюджетних коштів. 5. Довжина щітки – не менше 1100 мм призведе до погіршення прибирання сміття, а отже погіршення технічних характеристик транспортного засобу. 6. Потужність водяного насосу – не менше 10 бар призведе до погіршення технічних характеристик транспортного засобу, а отже зменшення його ефективності. Спроби учасника, що подав вимогу UA-2022-01-18-004442-c.a2, зобов’язати замовника шляхом подачі вимог придбати предмет закупівлі, технічні характеристики якого є значно нижчими (в рази гіршими) ніж зазначено у вимогах тендерної документації, а саме запропонувати Підмітально-прибиральні машини причіпного типу з автономним двигуном потужність водяного насосу яких в 10 разів менше, за визначену у тендерній документації потужність (учасник пропонує зменшити потужність водяного насосу з 100бар. до 10бар!!!) не є дискримінаційною вимогою, а є зловживанням з боку учасника та порушенням абз.2 ч.5 ст.5 Закону. З огляду на зазначене, технічні характеристики, які Ви пропонуєте до транспортного засобу, що є предметом закупівлі, погіршать його ефективність та функціональність, а отже призведуть до погіршення предмету закупівлі, що є неприпустимим та суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки внесення змін до ТД повинно сприяти покращенню предмету закупівлі, а не його погіршенню. В свою чергу, з Вашого боку документально не доведено, що запропоновані Вами технічні характеристики можуть покращити транспортний засіб, що є предметом закупівлі. Таким чином Ваша вимога щодо наявності дискримінаційних технічних параметрів, встановлених Замовником до предмета закупівлі, є необґрунтованою та, відповідно, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2022-01-18-004442-c.a2 щодо «Внесення змін в технічні вимоги предмету закупівлі». 1. Частково задовільнити вимогу Учасника, щодо п.7 Вимоги UA-2022-01-18-004442-c.a2 з наступних причин. У відповідності до пункту 3.3 розділу 3 Додатку 3 до ТД Замовником помилково (технічна помилка) було зазначено, що учасник повинен надати в складі пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 щодо виробництва автотранспортних засобів, а саме вакуумно-підмітальних машин (виданий виробнику товару). В цій частині Замовником у відповідності до положень законодавства у сфері публічних закупівель будуть внесені зміни до ТД. В той же час, умова щодо надання учасником копії сертифікату вимоги до предмету закупівлі, які сформовані Замовником на виконання вимог п.3 ч.2 ст.22 та статті 23 Закону, на систему управління якістю ISO 9001:2015 щодо торгівлі автотранспортними засобами та технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів (виданий учаснику), є законною та не містить дискримінаційних вимог, оскільки Замовник може вимагати від учасників документального підтвердження якості продукції та відповідності його діяльності положенням чинного законодавства, в тому числі шляхом надання сертифікатів на систему управління якістю щодо його виду діяльності, можливості поставити товар, що є предметом закупівлі тощо. Усі вимоги стандартів — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Таким чином, учасники не обмежені в праві отримання даного сертифікату. Отже, дана вимога не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує участь у процедурі закупівлі. Своєю чергою, Ви не підтвердили неможливість надання зазначеного сертифікату, адже на потенційного учасника торгів також покладається обов’язок доведення неможливості надання при участі у публічних закупівлях тих чи інших документів. Замовником вжито всіх заходів для проведення чесних і прозорих торгів. З огляду на зазначене, у Замовника наявна підстави для часткового задоволення вимоги UA-2022-01-18-004442-c.a2 щодо виправлення технічної помилки (копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 щодо виробництва автотранспортних засобів, а саме вакуумно-підмітальних машин (виданий виробнику товару), та приведення його у відповідність до предмета закупівлі. Особливо, звертаємо Вашу увагу що зазначення Вами про звернення до відповідних органів в разі не виконання Ваших вимоги щодо внесення змін до ТД, можуть бути визначені як тиск на замовника з метою прийняття їм неправомірного (незаконного) рішення. Тому, в разі вчинення з Вашого боку подальших дій, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо звернутись до відповідних органів державної влади в межах діючого законодавства для вжиття відповідних заходів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Надання преференцій вітчизняним виробникам

Номер: 7572cfabaca04ea082b0ba9a93e76ca3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-004442-c.a1
Назва: Надання преференцій вітчизняним виробникам
Вимога:
Вимога, знаходиться у файлі що додається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. По закупівлі UA-2022-01-18-004442-c Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (34144430-1 — Підмітально-прибиральні машини), Підмітально-прибиральна машина причіпного типу з автономним двигуном подано вимогу, що стосується адання преференцій вітчизняним виробникам. Номер вимоги: UA-2022-01-18-004442-c.a1. Розглянувши вимогу по суті вирішено: 1. Відхилити (не задовольняти) вимогу Учасника, що була оприлюднена в електронній системі закупівель по закупівлі UA-2022-01-18-004442-c з наступних підстав. В якості обґрунтування вимога учасника містить посилання на Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» №1977-IX від 16.12.2021р. який на момент подання вимоги не набрав чинності (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1977-20#Text Документ 1977-IX, не набрав чинності, поточна редакція — Прийняття від 16.12.2021). Враховуючи вищенаведене у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2022-01-18-004442-c.a1.
Статус вимоги: Відхилено