• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Газоаналізатор Dräger Alcotest 6820 з принтером Dräger Mobile Printer , за ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори; НК 024:2019: 36041 — Аналізатор для вимірювання концентрації алкоголю

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказана в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та завантажено окремим файлом Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: Газоаналізатор Dräger Alcotest 6820 з принтером Dräger Mobile Printer , за ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори; НК 024:2019: 36041 — Аналізатор для вимірювання концентрації алкоголю

Завершена

123 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 618.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 16:33 - 24.01.2022 09:00
Вимога
Відхилено

Технічні та інші вимоги до предмета закупівлі

Номер: bfa3231eeea14f2694d199e0114de819
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-009186-a.b2
Назва: Технічні та інші вимоги до предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, доброго дня! Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складене з порушенням діючого законодавства в сфері публічних закупівель. Зокрема, 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Серед іншого, технічні та інші вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності, є дискримінаційними. Тобто, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника. При цьому, метою проведення публічних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідальність за порушення діючого законодавства у сфері публічних закупівель встановлена ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 16414 Кодекс України про адміністративні правопорушення. У зв’язку з чим просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо наступне: В разі проведення спрощеної закупівлі в замовника є вибір: або вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти. Це прописано в частині 4 статті 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку, та вказує, що ніякі аналоги/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Аналога або еквівалент

Номер: 29468ddc709d44be9336946751b3a8f6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-009186-a.b1
Назва: Аналога або еквівалент
Вимога:
Шановний Замовник, доброго дня! У оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку, та вказує, що ніякі аналоги/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть. Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". У зв’язку з чим просимо усунути порушення, в частині обмеження щодо подання пропозицій з аналогами/або еквівалентами предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо наступне: В разі проведення спрощеної закупівлі в замовника є вибір: або вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти. Це прописано в частині 4 статті 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку, та вказує, що ніякі аналоги/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть.
Статус вимоги: Відхилено