-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
санаторно-курортне лікування учасників ліквідації наслідків аварії Чорнобильської катастрофи з інвалідністю за профілями захворювання:: серцево-судинна система (або система кровообігу), органи травлення, органи дихання, кістково-м'язова система та сполучної тканини
санаторно-курортні заклади повинні знаходитись у Запорізькій , Одесській, Львівській областях
Торги відмінено
63 092.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2016 14:29 - 18.07.2016 16:00
Скарга
Відхилено
скарга
Номер:
f74a9a43d8da4994990a103875cfc92c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-02-000277-c.a1
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника щодо порушень законодавства в сфері здійснення
державних закупівель
02 липня 2016 року Управління соціального захисту населення Великоновосілківської районної державної адміністрації оголосило закупівлю «86.10.1 - Послуги лікувальних закладів «санаторно-курортне лікування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС з інвалідністю, 13 путівок», ідентифікатор закупівлі UA-2016-07-02-000277-c.
У аукціоні взяли участь учасники:
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТИ ПРИАЗОВ'Я";
- ТОВ "Примор'я";
- ПП "Ярина" санаторій "Конвалія";
- ТОВ "Золота Нива".
В результаті 23.09.2016 року ! переможцем процедури закупівлі визначено ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТИ ПРИАЗОВ'Я", код ЄДРПОУ – 31508370, згідно рішення Замовника про визначення Переможця № б/н від 23.09.2016 р.
Відповідно до пункту 9.5 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 Замовник зобов’язаний завершити закупівлю шляхом підписання договору або відміни закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
У процедурі UA-2016-07-02-000277-c кінцевий час подання пропозицій завершився 31.07.2016р. о 16:00 год.
Результат проведеної закупівлі мав би бути відомий (оприлюднений) ще 30.08.2016. Таким чинном, Замовником було порушено процедуру закупівлі, а саме недотримання строку завершення закупівлі.
Згідно до ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься: 1) визнання права; 2) визнання правочину недійсним; 3) припинення дії, яка порушує право; 4) відновлення становища, яке існувало до порушення; 5) примусове виконання обов'язку в натурі; 6) зміна правовідношення; 7) припинення правовідношення; 8) відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; 9) відшкодування моральної (немайнової) шкоди; 10) визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.
"Стаття 164-14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Крім того, пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТИ ПРИАЗОВ'Я" не відповідає вимогам замовника та чинного законодавства України.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТИ ПРИАЗОВ'Я" пропонує путівки за ціною 149,00 грн. без ПДВ за 1 ліжко/день.
Ціни за якими планується лікування інвалідів є надто низькими, послуги надаватимуться за економічно необґрунтованими тарифами.
Санаторій фактично не зможе надати якісні послуги проживання, харчування, лікування в повному обсязі, що в результаті спричинить погане лікування осіб з інвалідністю.
Щодо харчування:
Заклад лікування має забезпечити збалансоване харчування осіб, що потребують лікування, дотримуючись норм харчування, вимог щодо якості та безпеки продукції, які визначені чинним законодавством України.
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов'язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 20.09.2005р. №936 Мінсоцполітики в десятиденний строк після прийняття закону
про Державний бюджет України на відповідний рік, виходячи з розроблених МОЗ фізіологічних (медичних) норм харчування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. N 258 ( 258-92-п ) (ЗП України, 1992 р., N 10, ст. 236), і даних Держстату щодо середніх цін на продукти харчування, що склалися в регіонах за попередні три місяці, визначає в розрізі Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя розміри грошової компенсації вартості продуктів харчування
відповідно до Закону ( 796-12 ) для громадян, віднесених до категорій 1 і 2, потерпілих дітей у разі захворювання кровотворних органів (гострі лейкози), щитовидної залози (аденома, рак), на злоякісні пухлини, а також для батьків потерпілих дітей, які не відвідують дитячі дошкільні та шкільні заклади і не забезпечуються продуктами харчування.
Отже, при складанні санаторіями калькуляції вартості харчування необхідно враховувати розроблені МОЗ фізіологічні (медичні) норми харчування і дані Держстату щодо середніх цін на продукти харчування, що склалися в регіонах за попередні три місяці.
Тому, вартість путівок для інвалідів не відповідає нормативам законодавства.
Харчування інвалідів з таким розрахунком буде незбалансованим за нормами.
Щодо лікування:
Учасники не зможуть надати необхідні послуги з санаторно-курортного лікування згідно переліку процедур, що потребують інваліди. Таке лікування буде неякісним та неефективним, що ставить під загрозу здоров’я та життя громадян.
Діагностика та відновлювальне лікування повинні надаватися відповідно до розроблених та затверджених стандартів (клінічних протоколів) відновлювального лікування.
У відповідності до статті 5 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» охорона здоров'я - загальний обов'язок суспільства та держави
Державні, громадські або інші органи, підприємства, установи, організації, посадові особи та громадяни зобов'язані забезпечити пріоритетність охорони здоров'я у власній діяльності, не завдавати шкоди здоров'ю населення і окремих осіб, у межах своєї компетенції надавати допомогу хворим, інвалідам та потерпілим від нещасних випадків, сприяти працівникам органів і закладів охорони здоров'я в їх діяльності, а також виконувати інші обов'язки, передбачені законодавством про охорону здоров'я.
Стаття 8 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я»
У разі порушення законних прав і інтересів громадян у сфері охорони здоров'я відповідні державні, громадські або інші органи, підприємства, установи та організації, їх посадові особи і громадяни зобов'язані вжити заходів щодо поновлення порушених прав, захисту законних інтересів та відшкодування заподіяної шкоди.
Стаття 68 того ж Закону: Медико-санітарне забезпечення відпочинку
Власники та керівники будинків відпочинку, пансіонатів, туристських баз, інших підприємств, установ і організацій, діяльність яких пов'язана з організацією відпочинку населення, зобов'язані створити здорові і безпечні умови для відпочинку, фізкультурно-оздоровчих занять, додержувати законодавства про охорону здоров'я і санітарно-гігієнічних норм, забезпечити можливість надання особам, які відпочивають, необхідної медичної допомоги.
Стаття 80 того ж Закону -Відповідальність за порушення законодавства про охорону здоров'я
Особи, винні у порушенні законодавства про охорону здоров'я, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законодавством.
Щодо проживання:
Крім харчування, лікування санаторії мають надати якісні послуги проживання.
Тепловий і температурний режим в номерах та корпусах повинен підтримуватися відповідно до норм СЕС.
Усі номери, які пропонуються на торги, повинні бути забезпечені цілодобовим водопостачанням холодною та гарячою водою, забезпеченні освітленням.
Враховуючи тарифи на комунальні послуги, санаторії не зможуть надати послуги комфортного проживання для осіб які цього потребують.
Отже, грошові кошти виділені з державного бюджету повинні бути використанні розпорядниками державних коштів саме з метою ефективного та якісного лікування інвалідів з дотриманням законодавства про соціальний захист інвалідів.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
У зв’язку з викладеними фактами, враховуючи, що здоров’я та життя інвалідів є важливою соціальною цінністю, керуючись чинним законодавством України,
Просимо Замовника - Управління соціального захисту населення Великоновосілківської районної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 03197233:
1.) усунути порушення що впливають на процедуру закупівлі;
2.) скасувати рішення Замовника про визначення Переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТИ ПРИАЗОВ'Я" № б/н від 23.09.2016 р.
3.) Розглянути наступні подані пропозиції учасників;
4.) Визначити Переможця закупівлі з переліку учасників, чиї пропозиції відповідають вимогам Замовника та чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга чорнобильці 277-с.pdf 26.09.2016 19:04
- по скарзіUA-2016-07-02-000277-c.a1.pdf 14.10.2016 19:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.09.2016 19:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.10.2016 19:10