-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам’яне
Завершена
125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2022 15:45 - 30.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконні рішення Замовника
Номер:
5bd941a0a41843e588595436a17b1742
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-18-001593-b.b2
Назва:
Скарга на незаконні рішення Замовника
Скарга:
Скарга на незаконні рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Відділ освіти Васильківської селищної ради 16.02.22.pdf 16.02.2022 07:23
- Рішення від 17.02.2022 № 3327.pdf 17.02.2022 17:03
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 650.pdf 13.04.2022 12:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2022 № 3974.pdf 21.04.2022 11:58
- Рішення від 20.04.2022 № 3974.pdf 21.04.2022 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2022 07:47
Дата розгляду скарги:
25.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2022 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.04.2022 15:04
Дата виконання рішення Замовником:
22.04.2022 10:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Взято до уваги та виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушень процедури публічної закупівлі
Номер:
ec6eaa48adc34ac7b9fc0a5bba67d95d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-18-001593-b.b1
Назва:
Вимога про усунення порушень процедури публічної закупівлі
Вимога:
- Відповідно п.2.5 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження статусу легальності виробника Замовник вимагає надати дозволи на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки у вугільній промисловості та на виконання робіт підвищеної небезпеки. Розглянувши документи ПП «АКВАНТ», учасник надає довідку із посиланням на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/). Перевіривши даний реєстр, було встановлено, що у ПП «АКВАНТ» наявний дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки у вугільній промисловості № 0668.20.12 від 13.10.2020. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки – відсутній.
- Відповідно п.2.5 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження дотримання виробником пропонованої продукції вимог чинного законодавства України, Замовник вимагає надати довідку із посиланням на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року (далі – Закон), на перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення. Розглянувши документи ПП «АКВАНТ», учасник надає довідку, в якій повідомляє, що виробником вугілля, що становить предмет закупівлі за торгами, є ПП "ІМЛОР", який в свою чергу має всі дозвільні документи на провадження своєї господарської діяльності з виробництва вугільної продукції, що передбачені чинним законодавством України, у тому числі Законом України "Про оцінку впливу на довкілля" № 2059-VIII від 23.05.2017 року. Перевіривши Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля (http://eia.menr.gov.ua/uk/cases), було виявлено, що ПП "ІМЛОР" не має необхідного висновку.
Також відповідно до цієї довідки ПП «АКВАНТ» повідомляє, що виробник вугільної продукції ПП "ІМЛОР" почав свою діяльність ще до початку функціонування Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, а тому відповідно до приписів статті 17 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" дія цього Закону не поширюється на суб'єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом. Таким чином виробники, які почали свою діяльність до моменту набрання чинності Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" не мають висновку, оприлюдненого в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Відповідно наданої довідки дата 05.12.2017 є датою початку діяльності ПП "ІМЛОР", але не датою початку провадження планованої діяльності, при цьому ПП «АКВАНТ» у своїй тендерній пропозиції не надає ніяких документів щодо підтвердження факту початку провадження саме планової діяльності до моменту набрання чинності Закону.
Згідно з частиною першою статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 (далі – Закон №2059) для провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті 3 Закону №2059, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим. Керуючись частиною третьою статті 3 Закону №2059, така планова діяльність як «видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;» (абзац 2 та 3 підпункту 3 частини третьої статті 3 Закону №2059) підпадає під обов’язкову оцінку впливу на довкілля. Згідно з частиною шостою статті 3 Закону №2059 забороняється провадження господарської діяльності чи експлуатація об’єктів, інші втручання, якщо не забезпечено в повному обсязі додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля. Тобто, виробник вугілля, що є предметом закупівлі в цьому тендері – вугілля марки ГЖ (13-50), має отримати висновок з оцінки впливу на довкілля щодо діяльності з перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення, і забезпечити його дотримання.
Частиною другою статті 4 Закону №2059 «Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля, інформація про висновок з оцінки впливу на довкілля та рішення про провадження планованої діяльності (із зазначенням органу, номера та дати їх прийняття) оприлюднюються шляхом розміщення на офіційному веб-сайті в мережі Інтернет уповноваженого територіального органу, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - на офіційному веб-сайті уповноваженого центрального органу із зазначенням дати офіційного оприлюднення документа.». Виходячи з цієї норми закону та враховуючи статтю 9 Закону №2059, висновки з оцінки впливу на довкілля оприлюднюються в Єдиному реєстру з оцінки впливу на довкілля, який веде Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України за адресою в мережі інтернет http://eia.menr.gov.ua/uk/cases і є доступним для перегляду.
Відповідно до ч.3 ст.1 Закону планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року у ПП «АКВАНТ» відсутній.
Згідно п.1.ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз.1 ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, Замовник відхиляє таку тендерну пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2022 17:48