• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Торги не відбулися

1 270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 350.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 15:34 - 30.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ac45fb9e78ce405aadeb656417066515
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-007833-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Як потенційний учасник даної процедури закупівлі, звертаємо Вашу увагу на те, що умови тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі не відповідають вимогам чинного законодавства України, зважаючи на нижчевикладене. У відповідності до оголошення про проведення процедури закупівлі, до складу товару, що є предметом закупівлі входить вугілля кам’яне марки АМ (25-70) кількістю 10 тон. Проте, згідно із тендерною документацією, закупівлі підлягає вугілля кам’яне марки АО (25-70) кількістю 10 тон. Звертаємо Вашу увагу на те, що ГОСТ 19242-73 «УГЛИ БУРЫЕ, КАМЕННЫЕ И АНТРАЦИТ. КЛАССИФИКАЦИЯ ПО РАЗМЕРУ КУСКОВ» на даний час не є частиною законодавства України, а тому класифікація вугілля камʼяного, що встановлена даним нормативним документом не може використовуватись під час проведення публічних закупівель, зокрема, в частині використання умовних позначень марок вугілля «АМ» чи «АО». Окрім того, у відповідності до положень ГОСТ 19242-73 «УГЛИ БУРЫЕ, КАМЕННЫЕ И АНТРАЦИТ. КЛАССИФИКАЦИЯ ПО РАЗМЕРУ КУСКОВ», класу «Орех» (умовне позначення «О») відповідає розмір кусків – 25-50 мм, а класу «Мелкий» (умовне позначення «М») відповідає розмір кусків – 13-25 мм. Разом з тим, у відповідності до пункту 3.3. ДСТУ 7146:2010 «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ.Технічні умови», за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1. При цьому, положення ДСТУ 7146:2010 «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ.Технічні умови» не передбачають для вугілля камʼяного марки «А» розмір кусків, що вимагається замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, а саме 25-70 мм. З огляду на зазначене вище, керуючись статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо привести умови тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України шляхом внесення відповідних змін у порядку, що визначений Законом України «Про публічні закупівлі». У випадку незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до органу оскарження із відповідною скаргою для захисту наших прав та законних інтересів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо Вашої вимоги повідомляємо на наступне: Інформацію в оголошенні про закупівлю та тендерній документації буде приведено у відповідність. Зазначаємо, що розміри кусків вугілля встановлені Замовником відповідно до норм чинного законодавства, виходячи із фактичної потреби у поставці саме такого вугілля. Еквівалентність вугілля Законом не передбачена, так як всі марки вугілля визначаються відповідними ДСТУ та ГОСТ, тобто класифіковані уповноваженими на це державними органами. У відповідності до вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"», марка вугілля визначається ні фірмою виробником, не підлягає патентуванню, як це визначено Законом, тому поняття еквівалентності для вугілля не передбачено. Окрім того, згідно з ГОСТ 19242: "Допускаються класи заміною відповідного верхньої та нижньої межі крупності 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм … , а також суміщені класи ПК, КО, ОМ, МС при умові співвідношення верхньої та нижньої межі не більше 1:4". Щодо вугілля марки А (25-70), а саме співвідношення верхньої та нижньої межі крупності, зазначаємо, що дані показники не є більшими, аніж 1:4, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено