• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки для дорослих, підгузки для дітей, підгузки-трусики для дітей

Торги не відбулися

499 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 499.95 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 15:24 - 31.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне відхилення

Номер: fd04bf4ef40a41e38edcaab48f8c688d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-003498-c.a3
Назва: Неправомірне відхилення
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда" Павлоградської міської ради» було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-01-18-003498-c. ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника. ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Протокольним рішенням уповноваженої особи № 30/1 від 25.05.2022 було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я». Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Щодо неправомірного відилення тендерної пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» 1. Відповідно до протоколу відхилення, Учасник в складі тендерної пропозиції надав документ «копію витяг з реєстру платників податку на додану вартість» виданий на компанію ТОВ «Компанія Євро технологія» (архівна папка «12 Витяг ПДВ оригінал)». Відповідно, Учасник ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» не виконав вимог Замовника. Враховуючи викладене тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Згідно пункту 2 Додатку 1.3. до тендерної документації, учасником надається: Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ. Копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку)- для учасників- платників єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку -надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З огляду на викладене, згідно ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Звертаємо увагу, що відомості щодо системи оподаткування є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовник мав змогу перевірити цю інформацію самостійно. Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення. Згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» Державна Податкова Служба оприлюднює зокрема: Реєстр платників податку на додану вартість. У вказаному реєстрі міститься інформація щодо реєстрації Скаржника платником податку на додану вартість. Крім того, Замовник мав можливість пересвідчитись в тому, що Скаржник є платником ПДВ, зробивши відповідний запит до податкового органу, скориставшись правом, наданим ч. 15 ст. 29 Закону, враховуючи, що Скаржник зазначив вартість запропонованого товару з урахуванням податку на додану вартість (файл “27Цінова пропозиція.pdf”). З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню. Додатково звертаємо увагу, що підставою відхилення є саме невідповідність технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, замовник не зазначає в чому саме полягає невідповідність технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З огляду на викладене, скаржник неправомірно відхилений з підстав, наведених в протоколі розгляду . Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015 код 33750000-2: Засоби для догляду за малюками» Підгузки для дорослих, підгузки для дітей, підгузки-трусики для дітей, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-01-18-003498-c. 3) Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда" Павлоградської міської ради» – скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи № 30/1 від 25.05.2022 стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.06.2022 13:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.06.2022 13:00
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2022 09:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Павлоградської міської ради прийняло рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Ольга Кісіль 380992068628 moezdorovya2020@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визначення переможця

Номер: 664d2e4bd33546b3978b883633653aeb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-003498-c.b2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Вимога щодо скасування рішення замовника
Дата розгляду скарги: 19.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.05.2022 10:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.05.2022 14:30
Дата виконання рішення Замовником: 24.05.2022 08:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення Постійно діючої комісії адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 19.05.2022р. № 4678-р/пк-пз, та скасувати рішення про визначення ФОП «Байкіна Сергія Юрійовича переможцем процедури закупівлі – «Підгузки для дорослих, підгузки для дітей, підгузки-трусики для дітей», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2022-01-18-003498-с.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Ольга Кісіль 380992068628 moezdorovya2020@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення замовника №19/2 від 15.02.2022 р.

Номер: ff8f4f71a5f3409ab3991d146bc5f052
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-003498-c.a1
Назва: Вимога щодо скасування рішення замовника №19/2 від 15.02.2022 р.
Вимога:
Шановний Замовнику! Протокольним Рішенням Уповноваженої особи КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда" Павлоградської міської ради № 19/2 від 15.02.2022 р. щодо закупівлі ДК 021:2015- 33750000-2 Засоби для догляду за малюками, (далі – Процедура закупівлі) було визначено Переможцем процедури закупівлі ФОП "БАЙКІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ". Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника ФОП "БАЙКІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ" є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним. 1. Відповідно до п. 7 ч.1 Розділу 1 ТД та п.8 Додатку 1.3 до Тендерної документації: Лист-гарантія Учасника у довільній формі про те, що предмет закупівлі відповідає нормам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище. Учасником надано документ: «довідка про захист довкілля» який не відповідає зазначеній вимозі та не містить інформації про те, що ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ відповідає нормам із захисту довкілля та про те, що ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище. 2. Згідно п.7 Додатку 1.3 до Тендерної документації: (додаток 3 без змін повинен бути завізований на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки) Учасником надано документ: «DODATOK №3» заповнений, але не надано саме додаток 3 без змін, завізований на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки. 3. Згідно ч.7 розділу 1 ТД: Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Відповідно до п.7 Додатку 1.3 вимагалось надання Тендерної пропозиції згідно Додатку 3. Водночас документ Учасника «DODATOK №3» містить інформацію викладену іншими мовами. Учасником не надано перекладу відповідної інформації, отже порушено вимоги ч.7 розділу 1 ТД. 4. Згідно п. 1.2 Додатку 1 до ТД: Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості (сертифікат якості виробника, висновок про якісний та кількісний склад, висновок про якість ввезеного в Україну медичного виробу або інший документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим що до нього вітчизняним та міжнародним Законодавством)( Для підтвердження цього Учасником копії сертифікатів якості або копії сертифікатів відповідності на запропонований товар) Учасником надано документ: «Sertificat TENA» В Ціновій пропозиції Учасник зазначив саме товар із назвою - TENA Slip Plus, а не TENA Slip Отже, наданий Учасником документ «Sertificat TENA» - не містить інформації про відповідність якості саме пропонованого учасником товару TENA Slip Plus. 5. Згідно п.4.1 Додатку 1 Упаковки товару – повинні містити інформацію про товар (торгова марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, нанесені виробником заводським способом. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (Надати фотографічні зображення реальних упаковок запропонованого товару з усіх 6 сторін у форматі jpeg). Надання зображень у вигляді макетів упаковок не допускається, так як ці зображення не є підтвердженням наявності у Учасника запропонованого ним товару. Відповідно до медико-технічних вимог таблиці Додатку 1 щодо кожної номенклатурної позиції міститься вимога: Упаковка товару не повинна бути пошкодженою. № з/п Предмет закупівлі Один. вим. Загальна очікувана кількість Медико-технічні вимоги 1 Підгузки для дорослих (або еквівалент) уп 40 Для нерухомих та обмежено рухомих людей із середніми та важкими ступенями нетримання сечі та калу. 3 технологією нейтралізації запаху. Зовнішній дихаючий шар повинен пропускати повітря. 3 захисними бар'єрами для запобігання протікання з боків. Повинна бути система подвійної індикації (подвійна стрічка на целюлозній основі зовнішньої частини підгузника) наповнення для визначення часу заміни підгузника. Упаковка товару не повинна бути пошкодженою. Розмір ХL Погливана здатність 2550мл Обхват талії 120-160см. Пакування не менше 30 штук в упаковці. Учасником надано фотографічні зображення товару, на яких міститься товар з пошкодженою упаковкою. 6. Згідно відповідно до медико-технічних вимог таблиці Додатку 1 щодо номенклатурноих позицій Підгузки для Дорослих міститься вимога: Повинна бути система подвійної індикації (подвійна стрічка на целюлозній основі зовнішньої частини підгузника) наповнення для визначення часу заміни підгузника. № з/п Предмет закупівлі Один. вим. Загальна очікувана кількість Медико-технічні вимоги 1 Підгузки для дорослих (або еквівалент) уп 40 Для нерухомих та обмежено рухомих людей із середніми та важкими ступенями нетримання сечі та калу. 3 технологією нейтралізації запаху. Зовнішній дихаючий шар повинен пропускати повітря. 3 захисними бар'єрами для запобігання протікання з боків. Повинна бути система подвійної індикації (подвійна стрічка на целюлозній основі зовнішньої частини підгузника) наповнення для визначення часу заміни підгузника. Упаковка товару не повинна бути пошкодженою. Розмір ХL Погливана здатність 2550мл Обхват талії 120-160см. Пакування не менше 30 штук в упаковці. Водночас, Учасником надано документ: «ТХ TENA SLIP», у якому міститься інформація, яка свідчить про невідповідність пропонованого учасником товару Технічним вимогам Замовника. Таким чином, учасником не підтверджено наявність системи подвійної індикації, а саме - подвійної стрічки на целюлозній основі зовнішньої частини підгузника. Вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою щодо визначення Переможцем процедури закупівлі ФОП "БАЙКІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ". Згідно п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно п.2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Згідно статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Наголошуємо, о згідно частині 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ЗАПЕРЕЧЕННЯ, ЩОДО ВИМОГИ СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА Шановний Учасник ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВЯ», вважає, що вимога з скасування протокольного рішення комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» ПМР від 15.02.2022р. №19/2 про визначення переможцем процедури закупівлі по коду 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» ДК 021:2015 - ФОП Байкін Сергій Юрійович, є такою, що не підлягає задоволенню, а повідомлення про намір укласти договір – не підлягає скасуванню, адже дії Замовника є правомірними та такими, що відповідають нормам чинного законодавством України, в зв’язку з наступним: 1. Відповідно до п. 7 ч.1 Розділу 1 ТД та п.8 Додатку 1.3 до Тендерної документації: Лист-гарантія Учасника у довільній формі про те, що предмет закупівлі відповідає нормам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище. Учасником надано документ: «довідка про захист довкілля» який не відповідає зазначеній вимозі та не містить інформації про те, що ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ відповідає нормам із захисту довкілля та про те, що ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище. ВІДПОВІДЬ: Суть даної довідки складається у підтвердженні учасником торгів відповідності нормам із захисту довкілля, а не у повному та дослівному цитуванні тексту , вказаному у тендерній документації. Учасник торгів ФОП Байкін надав документ щодо захисту довкілля, чим виконав вимогу замовника, відповідно, ми вважаємо Вашу претензію безпідставною. 2. Згідно п.7 Додатку 1.3 до Тендерної документації: (додаток 3 без змін повинен бути завізований на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки) Учасником надано документ: «DODATOK №3» заповнений, але не надано саме додаток 3 без змін, завізований на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки. ВІДПОВІДЬ: Суть даного документу та вказання фрази «додаток 3 без змін» складається у тому, що у форму самого Додатку 3 не можна вносити зміни (добавляти чи видаляти стовпчики, змінювати одиниці виміру тощо), а не те, що у складі пропозиції учасник повинен був надати пусту форму ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!!! Бо це ж не логічно – навіщо учаснику надавати Тендерну пропозицію (Додаток 3) незаповненою тим паче ще й завізовану на кожній сторінці з проставленим відбитком печатки? Тим паче, ця, як Ви вважаєте, невідповідність підпадає під умови, вказані у п.1 розділу 3 тендерної документації: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки… 4.Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 6.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис». Відповідно, ми вважаємо Вашу претензію за цим пунктом безпідставною. 3. Згідно ч.7 розділу 1 ТД: Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Відповідно до п.7 Додатку 1.3 вимагалось надання Тендерної пропозиції згідно Додатку 3. Водночас документ Учасника «DODATOK №3» містить інформацію викладену іншими мовами. Учасником не надано перекладу відповідної інформації, отже порушено вимоги ч.7 розділу 1 ТД. ВІДПОВІДЬ: З п. 3 Вашої скарги не зрозуміло, що конкретно Ви маєте на увазі під фразою «Водночас документ Учасника «DODATOK №3» містить інформацію викладену іншими мовами», бо якщо Ви маєте на увазі назву документу, то це не є ніяким порушенням , бо згідно п. 7 розділу1 тендерної документації вказано, що «усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою» і тут не вказано, що це стосується саме назви документу, тобто Ваші претензії за цим пунктом є безпідставними. У разі, якщо Ви маєте на увазі вказання торгової марки запропонованого товару іноземною мовою, то це не є ніяким порушенням , бо згідно п. 7 розділу1 тендерної документації вказано, що «Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни)», тобто Ваші претензії за цим пунктом є безпідставними. 4. Згідно п. 1.2 Додатку 1 до ТД: Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості (сертифікат якості виробника, висновок про якісний та кількісний склад, висновок про якість ввезеного в Україну медичного виробу або інший документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим що до нього вітчизняним та міжнародним Законодавством)( Для підтвердження цього Учасником копії сертифікатів якості або копії сертифікатів відповідності на запропонований товар) Учасником надано документ: «Sertificat TENA».В Ціновій пропозиції Учасник зазначив саме товар із назвою - TENA Slip Plus, а не TENA Slip. Отже, наданий Учасником документ «Sertificat TENA» - не містить інформації про відповідність якості саме пропонованого учасником товару TENA Slip Plus. ВІДПОВІДЬ: Інформуємо Вас, що у документі під назвою «Sertificat TENA» вказані саме категорії товару ТМ Тена, тобто вказання TENA Slip вказує на той факт, що до цієї категорії відносяться усі підгузки для дорослих, які відрізняються за своєю поглинальною здатністю (TX Tena Slip Plus, Tena Slip Super, Tena Slip Maxi, Tena Slip Ultima), що підтверджуються у файлі під назвою «TX Tena Slip», відповідно, Ваші претензії за цим пунктом є безпідставними. 5. Згідно п.4.1 Додатку 1 Упаковки товару – повинні містити інформацію про товар (торгова марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, нанесені виробником заводським способом. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (Надати фотографічні зображення реальних упаковок запропонованого товару з усіх 6 сторін у форматі jpeg). Надання зображень у вигляді макетів упаковок не допускається, так як ці зображення не є підтвердженням наявності у Учасника запропонованого ним товару. Відповідно до медико-технічних вимог таблиці Додатку 1 щодо кожної номенклатурної позиції міститься вимога: Упаковка товару не повинна бути пошкодженою. № з/п Предмет закупівлі Один. вим. Загальна очікувана кількість Медико-технічні вимоги 1 Підгузки для дорослих (або еквівалент) уп 40. Для нерухомих та обмежено рухомих людей із середніми та важкими ступенями нетримання сечі та калу. 3 технологією нейтралізації запаху. Зовнішній дихаючий шар повинен пропускати повітря. 3 захисними бар'єрами для запобігання протікання з боків. Повинна бути система подвійної індикації (подвійна стрічка на целюлозній основі зовнішньої частини підгузника) наповнення для визначення часу заміни підгузника. Упаковка товару не повинна бути пошкодженою. Розмір ХL Погливана здатність 2550мл Обхват талії 120-160см. Пакування не менше 30 штук в упаковці. Учасником надано фотографічні зображення товару, на яких міститься товар з пошкодженою упаковкою. ВІДПОВІДЬ: Інформуємо Вас, що згідно п.4.1 Додатку 1 «Упаковки товару – повинні містити інформацію про товар (торгова марка, модель, призначення, розмір та інше), виробника, країну виготовлення, дату виробництва, термін придатності, нанесені виробником заводським способом. Нанесення інформації на упаковку шляхом стікерування допускається лише з метою дублювання інформації українською мовою (Надати фотографічні зображення реальних упаковок запропонованого товару з усіх 6 сторін у форматі jpeg). Надання зображень у вигляді макетів упаковок не допускається, так як ці зображення не є підтвердженням наявності у Учасника запропонованого ним товару.» і учасник торгів ФОП Байкін надав такі зображення, чим підтвердив відповідність запропонованого товару згідно тендерної документації та підтвердив факт наявності товару. Надані у складі пропозиції фотографічні зображення ніяким чином не стосуються якою упаковка товару буде під час постачання товару, відповідно, Ваші претензії за цим пунктом є безпідставними. 6. Згідно відповідно до медико-технічних вимог таблиці Додатку 1 щодо номенклатурноих позицій Підгузки для Дорослих міститься вимога: Повинна бути система подвійної індикації (подвійна стрічка на целюлозній основі зовнішньої частини підгузника) наповнення для визначення часу заміни підгузника. № з/п Предмет закупівлі Один. вим. Загальна очікувана кількість Медико-технічні вимоги 1 Підгузки для дорослих (або еквівалент) уп 40 Для нерухомих та обмежено рухомих людей із середніми та важкими ступенями нетримання сечі та калу. 3 технологією нейтралізації запаху. Зовнішній дихаючий шар повинен пропускати повітря. 3 захисними бар'єрами для запобігання протікання з боків. Повинна бути система подвійної індикації (подвійна стрічка на целюлозній основі зовнішньої частини підгузника) наповнення для визначення часу заміни підгузника. Упаковка товару не повинна бути пошкодженою. Розмір ХL Погливана здатність 2550мл Обхват талії 120-160см. Пакування не менше 30 штук в упаковці. Водночас, Учасником надано документ: «ТХ TENA SLIP», у якому міститься інформація, яка свідчить про невідповідність пропонованого учасником товару Технічним вимогам Замовника. ВІДПОВІДЬ: Інформуємо Вас, що згідно тендерної документації «У разі, якщо у Технічному завданні міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника − читати «або еквівалент»., відповідно учасник торгів ФОП Байкін надав еквівалент товару, який був вказаний у Додатку 1 тендерної документації, відповідно, Ваші претензії за цим пунктом є безпідставними. Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради, сумуючи вищевказані факти ми вважаємо Вашу скаргу надауманою та необгрунтованою та такою, що базаується лише на гіперболізованих та «перекручених» суб’єктивних висновках. У той же час ми звертаємо увагу що у Вашій документації є значна кількість невідповідностей тендерної пропозиції та особливої уваги заслуговує той факт, що проаналізувавши Вашу попередню участь у закупівлях звертає на себе факт неодноразової фахової підробки технічних характеристик на продукцію ТМ ЄВА на торги! Відповідно, ми вважаємо своє рішення про визнання переможцем закупівлі саме учасника ФОП Байкін обгрунтованим та справедливим і своє рішення не будемо змінювати.
Статус вимоги: Відхилено