• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

38110000-9 Навігаційні прилади (GPS-приймач)

38110000-9 Навігаційні прилади (GPS-приймач) - 2 шт. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.

Торги відмінено

25 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127.50 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 15:14 - 02.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: ede1a1d38a5046a09d5313639e3f235f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-007373-a.b1
Назва: Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до абз. 1 п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Умовами п. 1 та п. 2 розділу ІІ додатку № 2 до тендерної документації на закупівлю «38110000-9 Навігаційні прилади (GPS-приймач)», затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 18.01.2022 (протокол № 48/О), передбачено спосіб підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, установлених ст. 17 Закону, а саме: надання інформаційних довідок у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; а також про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Учасником закупівлі – ФОП Волошиним Максимом Олександровичем (далі – Учасник) – у складі тендерної пропозиції надано «Лист-гарантію про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» від 04.02.2022 № 04, згідно з п. 4 якого Учасник зазначає, що «фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Також, згідно з п. 5 вказаного листа, Учасник зазначає, що «службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Слід зазначити, що згідно з ч. 5 ст. 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Однак, інформація про наявність або відсутність судимостей не відноситься до відкритих даних та не може бути перевірена Замовником самостійно, тому Замовником вимагається від учасників відповідне підтвердження. Таким чином, ФОП Волошин Максим Олександрович, надавши на виконання п. 1 та п. 2 розділу ІІ додатку № 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 04.02.2022 № 04, не тільки не підтвердив відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, установлених ст. 17 Закону, а навіть підтвердив наявність таких підстав. Враховуючи викладене, пропозиція ФОП Волошина Максима Олександровича була відхилена на підставі абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник у своїй вимозі посилається на «Перелік формальних помилок», затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 (далі – Наказ 710), згідно з п. 2 якого формальна помилка, це в тому числі – Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Однак, таке посилання є безпідставним, оскільки було пропущено не літеру (літери), а слово «не», відсутність якого значно змінює зміст речення, та безпосередньо впливає на виникнення підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, установлених ст. 17 Закону, а тому такий пропуск не відноситься до «формальних помилок», оскільки призводить до спотворення тендерної пропозиції Учасника. Крім того, у п. 9 розділу ІІІ ТД наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, серед яких також, як і в Наказі 710, відсутній варіант «пропуск слова». Більше того, останнім абзацом вказаного пункту визначено, що «Замовник не зобов’язаний відносити до формальних помилок інші помилки тендерних пропозицій, ніж ті, що перелічені вище». Також Учасник у своїй вимозі посилається на «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі», затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, згідно з абз. 2 п. 3 якого «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів». Однак таке посилання є необґрунтованим, оскільки Учасник під час подання тендерної пропозиції шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, не має жодної можливості поставити відповідну відмітку в разі наявності факту засудження фізичної або службової (посадової) особи за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, оскільки на веб-сайтах майданчиків відсутнє відповідне поле. Тобто, учасники за відсутності вибору можуть ставити виключно відмітку про незасудження; в іншому випадку подання тендерної пропозиції є неможливим. Отже, оскільки Учасник має можливість надати достовірну інформацію про наявність або відсутність судимостей фізичної або службової (посадової) особи за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, виключно шляхом надання інформаційної довідки, а Замовник не має можливості перевірити надану інформацію з відкритих джерел, саме інформаційна довідка, завантажена Учасником на сайті Прозорро, є визначальною для встановлення відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД (в тому числі, щодо наявності/відсутності підстав, установлених ст. 17 Закону). Водночас, відсутність вибору при проставленні електронних відміток стосується лише окремих критеріїв. Так, для критерію «Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)» учасники можуть проставити відмітку як про відсутність такої заборгованості, так і надати інформацію про її наявність та вжиття заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості.
Статус вимоги: Відхилено