-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
послуги з охорони
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 295 днів назад
2 508 522.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 542.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 542.61 UAH
Період оскарження:
18.01.2022 14:39 - 19.02.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо розяснення
Номер:
519b1cc6d38a4ef3a54e0e87d0251eee
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-18-003112-c.a7
Назва:
Вимога щодо розяснення
Вимога:
Шановний Замовнику. Приватне Підприємство « АТЛАНТ» приймало участь у закупівлі за оголошенням UA-2022-01-18-003112-c.
04.03.2022 Тендерним комітетом НАН України наша пропозиція була відхилена , при цьому в протоколі було зазначено тільки : « При розгляді документів були виявлені невідповідності вимогам тендерної документації,. Тому ПП «Атлант» код ЄДРПОУ 30223167 не може бути обраним переможцем відкритих торгів, пропозиція має бути відхилен…» без будь-яких роз'яснень невідповідностей та підстав. Тобто всупереч ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі» в якій зазначено, що Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Також в ст.31 Закону України « Про публічні закупівлі» в ч.3 вказано, що У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вище викладене, користуючись своїм правом, вимагаємо надати аргументацію та чітку інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, або невідповідності кваліфікаційним критеріям
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2022 18:03
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо розяснення підстав відхилення
Номер:
21ee3bfce5ff4bf38aec0d57ab172395
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-18-003112-c.a6
Назва:
Вимога щодо розяснення підстав відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику. Приватне Підприємство « АТЛАНТ» приймало участь у закупівлі за оголошенням UA-2022-01-18-003112-c.
04.03.2022 Тендерним комітетом НАН України наша пропозиція була відхилена , при цьому в протоколі було зазначено тільки : « При розгляді документів були виявлені невідповідності вимогам тендерної документації,. Тому ПП «Атлант» код ЄДРПОУ 30223167 не може бути обраним переможцем відкритих торгів, пропозиція має бути відхилен…» без будь-яких роз'яснень невідповідностей та підстав. Тобто всупереч ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі» в якій зазначено, що Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Також в ст.31 Закону України « Про публічні закупівлі» в ч.3 вказано, що У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вище викладене, користуючись своїм правом, вимагаємо надати аргументацію та чітку інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, або невідповідності кваліфікаційним критеріям
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо розяснення.docx 06.03.2022 17:59
Дата подачі:
06.03.2022 17:59
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
2d98d32cfa784a5ca2c45059ba5de5e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-18-003112-c.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
дискримінаційні вимоги Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Свідоцтво захист інформації.pdf 28.01.2022 16:13
- Скрін 2.jpg 28.01.2022 16:13
- Скарга.pdf 28.01.2022 16:13
- Ліцензія.pdf 28.01.2022 16:13
- витяг.pdf 28.01.2022 16:13
- Інформаційна довідка.pdf 28.01.2022 16:13
- Скрін2.jpg 28.01.2022 16:13
- Свідоцтво охоронника 4го розряду.pdf 28.01.2022 16:13
- Свідоцтво охоронника 3го розряду.pdf 28.01.2022 16:13
- Рішення від 01.02.2022№1939.pdf 01.02.2022 18:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2022 № 2785.pdf 11.02.2022 13:04
- рішення від 10.02.2022№2785.pdf 15.02.2022 15:15
- ЛИСТ.pdf 04.02.2022 11:35
- Тендерна документація 2022 НАНУ_z.doc 04.02.2022 11:35
- ЛИСТ Відповідь антимонопольному на скаргу нану.doc 04.02.2022 11:35
- ПРОТОКОЛ_2022 зм.docx 04.02.2022 11:35
- Т.д. зм..pdf 04.02.2022 11:35
- Тендерна документація 2022 НАНУ_z.doc 04.02.2022 11:45
- ЛИСТ Відповідь антимонопольному на скаргу нану.doc 04.02.2022 11:45
- ЛИСТ.pdf 04.02.2022 11:45
- ПРОТОКОЛ_2022 зм.docx 04.02.2022 11:46
- Т.д. зм..pdf 04.02.2022 11:46
- Тендерна документація 2022 НАНУ 15.02.22.doc 15.02.2022 16:51
- ПРОТОКОЛ.15.02.22.docx 15.02.2022 16:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.01.2022 17:34
Дата розгляду скарги:
10.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.02.2022 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.02.2022 15:15
Дата виконання рішення Замовником:
15.02.2022 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі "послуги з охорони" , відповідно до рішення № 2785-р/пк-пз від 10.02.2022 р.
Вимога
Вирішена
щодо 4 розряду
Номер:
24685b9259fb4c6b8b2bd815e8e03d14
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-18-003112-c.a4
Назва:
щодо 4 розряду
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до тендерної документації ви вимагаєте надати довідку про наявність не менше 16 охоронників з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 3 -го розряду. Окрім цього, не менше двух охоронників з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4 -го розряду, що мають навчання з підготовки спеціалістів службового собаківництва…. Навчальна програма охоронників 3-го та 4-го розрядів майже не відрізняється, однак програма навчання 3 та 4 розрядів не передбачає будь-якої дисципліни пов’язаною зі службовим собаківництвом або загального курсу кінології. Дана вимога є необґрунтованою та не зрозумілою . Яким чином наявність у даних охоронників свідоцтва 4 розряду вплине на якість надання охоронних послуг? Наше підприємство має охоронників 3-го розряду з багаторічним досвідом роботи зі службовими собаками, мають відповідні дипломи та сертифікати, однак згідно Вашої вимоги ми не зможемо прийняти участь в даній закупівлі. В зв’язку з вище викладеним, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу
Пов'язані документи:
Учасник
- щодо 4 розряду 21.01.2022 17:03
Дата подачі:
21.01.2022 17:03
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до Статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» персонал охорони навчається, проходить підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації в навчальних закладах різних форм власності. Підготовка персоналу охорони 1-3 розряду може також здійснюватися суб'єктами охоронної діяльності. Ні в Законі України «Про охоронну діяльність» ні в «Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності» не регламентовано освітньо-кваліфікаційний рівень персоналу охорони, який може бути допущений до роботи із собаками.
Встановлюючи вищевказані вимоги відносно наявності охоронників з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4 -го розряду Замовник виходить з наступного:
- собака є джерелом підвищеної небезпеки, а діяльність по їх використання - діяльністю, що представляє підвищену небезпеку для оточуючих;
- спеціалізовані навчальні заклади провадять процес навчання більш якісно, в той час як суб'єкти охоронної діяльності в багатьох випадках підходять до цього процесу абсолютно формально, присвоюючи 3 -й кваліфікаційний розряд без належного навчання.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
d05b5520ea714dc2aae4ac6a09fdf3df
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-18-003112-c.a3
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. В тендерній документації в Розділі ІІІ, в підпункті 5.2.2.1 зазначено, що Учасник повинен долучити до своєї тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше двох), які мають необхідні знання та досвід, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (що пройшли навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4-го розряду, навчання по підготовці спеціалістів службового собаківництва, наявність діючих на дату розкриття сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів. В Додатку №2 « Дислокація постів охорони», вказано два цілодобових поста на яких здійснюється патруль з собаками . Виходячи з вище наведеного, робимо висновок, що працівники, що мають досвід роботи із службовими собаками повинні працювати 365 діб без вихідних та відпусток або собаки повинні передаватись охоронникам які не мають досвіду та свідоцтв щодо поводження та роботи зі службовими собакми. Враховуючи трудове законодавство та здоровий глузд даних працівників як мінімум має бути 4. Вимагаємо привести документацію відповідно до чинного законодавства, в тому числі і трудового, внести відповідні зміни або виключити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо спеціалістів зі службового собаківництва 21.01.2022 16:21
Дата подачі:
21.01.2022 16:21
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Ваш висновок стосовно того, що працівники, що мають досвід роботи із службовими собаками повинні працювати 365 діб без вихідних та відпусток або собаки повинні передаватись охоронникам які не мають досвіду та свідоцтв щодо поводження та роботи зі службовими собакми не є вірним.
Вимога наявності працівників відповідної кваліфікації (не менше двох), які мають необхідні знання та досвід, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (що пройшли навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 4-го розряду, навчання по підготовці спеціалістів службового собаківництва, базується виходячи з наявності двох постів, які мають охоронятись, в тому числі за допомогою службових собак. Виконавець сам організовує роботу по охороні об’єкта охорони з урахуванням умов договору та вимог чинного законодавства. В тендерній документації Замовник викладає мінімальні вимоги до потенційних учасників, відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.01.2022 14:14
Вимога
Залишено без розгляду
Комплексна система захисту інформації
Номер:
78354bb75f0b426db98380e08e9f7d71
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-18-003112-c.b2
Назва:
Комплексна система захисту інформації
Вимога:
Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації п.5.4 Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність впровадженої комплексної системи захисту інформації. Хочемо зазначити, що впровадження комплексної системи захисту інформації на підприємстві здійснюється на добровільних засадах і відповідно до чинного законодавства не є обов’язковим. Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, послуги з охорони приміщень.., і жодного обґрунтування даної вимоги немає. Складається враження, що дана вимога «прописана» під ймовірного Переможця, а відповідно відразу же обмежує коло учасників та є дискримінаційною. Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити дану вимогу та привести документацію у відповідності до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2022 12:28
Вирішення:
В тендерній документації передбачена наявність можливості Учасником, у разі виникнення такої необхідності в процесі виконання Договору, виготовлення та персоніфікації електронних перепусток. Відповідно до Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» наявність комплексної системи захисту інформації при виготовленні персоналізованих документів є обов’язковою. Тому дана вимога була включена в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.01.2022 14:16
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо перепусток
Номер:
2d55942c3a224bd49ad71ee9deeb2926
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-18-003112-c.b1
Назва:
Вимога щодо перепусток
Вимога:
Шановний Замовнику. В тендерній документації зазначено, що Учасник має долучити до своєї пропозиції довідку в довільній формі та завірені печаткою підприємства копії документів на придбання необхідного обладнання (договір купівлі-продажу, видаткова накладна тощо) для забезпечення цілодобового відеоспостереження, запровадження системи контролю доступу, виготовлення та персоніфікації електронних перепусток.
Однак , звертаємо увагу , що предметом даної закупівлі є - послуги з охорони приміщень Президії НАН України (код за ДК 021:2015: 79710000-4– Охоронні послуги). Цілком зрозуміла вимога щодо запровадження системи контролю доступу, однак не зрозуміла вимога щодо виготовлення та персоніфікації електронних перепусток ? Чим це передбачено? Дану вимогу може забезпечити учасник, який завчасно виготовив електронні перепустки, тому дана вимога в складі тендерної пропозиції порушує принципи здійснення закупівель та недискримінації учасників. Вимагаємо, видалити вказану вимогу з тендерної документації, як дискримінаційну та внести відповідні зміни!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2022 12:12
Вирішення:
Твердження, що дану вимогу може забезпечити Учасник, який завчасно виготовив електронні перепустки є невірним. Під виготовленням та персоніфікацією електронних перепусток мається на увазі наявність можливості їх виготовлення Учасником у разі виникнення такої необхідності в процесі виконання Договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.01.2022 14:17