• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Частини до аудіо- та відео обладнання.

Завершена

442 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 213.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 14:18 - 30.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 6d51a3aa434f4a6884e86e335b07f7d7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-006262-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі. П.4 Додатку 3 передбачена вимога, згідно якої «Надати оригінал гарантійного листа виробника або: представництва, філії виробника, дилера/бізнес-партнера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, яким підтверджується можливість поставки якісного товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів. В зазначеному листі обов'язково зазначити замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, назву товару та його кількість.». Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо: - виключити п. 4 Додатку 3, що містить вищезгадані умови про надання оригінал листів авторизації від виробника. У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що: - відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", такі закупівлі ґрунтуються не лише на принципі максимальної економії, а й на принципі максимальної ефективності. Дотримання цього принципу полягає у досягненні довгострокового результату. При закупівлі за бюджетні кошти важливо усвідомлювати не тільки необхідність економії, але й ефективність закупівлі. Відсутність зваженого підходу до формування технічних вимог може призвести до закупівлі менш якісного предмету закупівлі, що в подальшому матиме наслідком низьку ефективність закупівлі; - предмет закупівлі – вироби медичного призначення, безпосередньо пов’язані із дослідженнями стану здоров’я пацієнтів нашого медичного закладу, за результатами якого призначається відповідне лікування. Тобто, від якості предмету закупівель залежить життя і здоров’я людей. Закупівля товару низької якості може призвести до подальшої неможливості його використання під час діагностики захворювань пацієнтів та, як наслідок, проведення нової закупівлі аналогічного товару, що у свою чергу призведе до порушення таких принципів публічних закупівель як максимальна економія та ефективність. Так, з метою запобігання закупівлі неякісного або навіть фальсифікованого товару, замовником було прийнято рішення про встановлення умови щодо надання гарантійного листа, у якому б містилося підтвердження походження товару (предмету закупівель) та яким би гарантувалась його якість. При цьому, гарантійний лист учасником закупівель може бути надано не лише від виробника, а й від його офіційного представника, філії виробника, дилера/бізнес-партнера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, що дає потенційним учасникам широкі можливості щодо отримання такого документу. У поданій вимозі йдеться про неможливість отримання відповідного гарантійного листа, який вимагається замовником. При цьому, скаржник не навів ґрунтовних доводів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа від виробника (офіційного представника, дилера чи дистриб’ютора виробника) встановленого змісту. Також скаржником не зазначено про те, яким чином вимога про надання гарантійного листа порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі і перешкоджає йому взяти участь у ній (тобто не обґрунтовано того, що замовником встановлено дискримінаційні умови). Обставини, вказані у скарзі, свідчать скоріше про небажання скаржника вживати дій із приведення своєї пропозиції у відповідність до умов тендерної документації, що у свою чергу наводить на думку про можливе пропонування ним до закупівлі товару невстановленого походження чи неякісного товару З огляду на наведене, наразі не вбачається підстав для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено