• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою

Торги відмінено

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 14:09 - 24.01.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Скарга на дії Замовника

Номер: 7fd8cc91a95d45c7a756e72dea6c1751
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-006077-a.a5
Назва: Скарга на дії Замовника
Вимога:
Вих № 02/08-1 від 08.02.2022 КНП «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради Уповноваженій особі Крештанович І. В. Копія : Чернівецькому міському голові Клічуку Р.В Скарга на дії Замовника (ПОВТОРНО) Шановна Ірина Володимирівна! Вистава щодо маніпуляцій із кваліфікаційними вимогами до статутних документів, розіграна Вами разом з Вашим «протеже» ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» на теренах майданчику ПРОЗОРО – яскравий приклад аматорського примітивізму. Мабуть наживатись на оборудках із бюджетними коштами – це настільки міцна звичка, що кричуще ( раз за разом!) порушення Законодавства України за для отримання неправомірної вигоди стає для Вас просто нормою?! Нагадуємо Вам , що Ви, як Замовник, здійснюєте закупівлю та складаєте відповідну тендерну документацію для цієї закупівлі не просто аби як, а у відповідності виключно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону: « 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.» Цитуємо кваліфікаційні вимоги з Вашого Оголошення ( складеного цілком відповідно до вимог Закону): «4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи або їх копії (завірені учасником): - нотаріальна завірена копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи.» В складі нашої пропозиції НАДАНИЙ відповідний опис, складений нами спільно з Державним реєстратором, в якому згідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» , відповідно до ч. 2 ст. 25 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» , зазначений відповідний код доступу : 415594395075 та посилання на адресу порталу Мінюсту України для перевірки результату надання адміністративної послуги: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch . Безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань здійснюється відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». На сторінці порталу «Результат надання адміністративної послуги» необхідно розмістити код доступу до вікна перевірки та через декілька хвилин побачити на екрані скановану копію нотаріально завіреного Статуту нашого підприємства в останній редакції. Важко навіть уявити, що Уповноважена особа Замовника - шановна Ірина Володимирівна , яка здійснює сотні (!) закупівель щорічно, цього не знає і цим не користується. Важко навіть уявити, що шановна Ірина Володимирівна безпідставно відхиливши пропозицію учасника не розуміє, що порушує чинне законодавство України! Важливо зрозуміти мотив її вчинків. Відповідь лежить на поверхні: будь-як відірвати шматочок громадських коштів в свою кишеню, купивши товар аж ніяк не кращий за наш по якості, але в 1,5 рази (!) дорожче. СТВЕРДЖУЄМО : Тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОВІН ТМ» щодо участі у закупівлі за ID UA-2022-01-18-006077-a стовідсотково відповідає вимогам оголошення про закупівлю. ВИМАГАЄМО: 1) Скасувати рішення про безпідставне відхилення нашої тендерної пропозиції (протоколи №19 від 04.02 2022р та №19.2 від 08.02.2022р), як невідповідне нормам Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на «рішучість» Ваших, Ірина Володимирівна , дій, окрім Чернівецької міської ради, спрямуємо наші скарги до Національного Антикорупційного бюро України. З повагою, директор ТОВ «ЕКОВІН ТМ» Т.С.Тітов
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Скарга на дії Замовника

Номер: 65fe52f23464416dbf985f191710949a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-006077-a.b4
Назва: Скарга на дії Замовника
Вимога:
Вих № 02/08-1 від 08.02.2022 КНП «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради Уповноваженій особі Крештанович І. В. Копія : Чернівецькому міському голові Клічуку Р.В Скарга на дії Замовника (ПОВТОРНО) Шановна Ірина Володимирівна! Вистава щодо маніпуляцій із кваліфікаційними вимогами до статутних документів, розіграна Вами разом з Вашим «протеже» ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» на теренах майданчику ПРОЗОРО – яскравий приклад аматорського примітивізму. Мабуть наживатись на оборудках із бюджетними коштами – це настільки міцна звичка, що кричуще ( раз за разом!) порушення Законодавства України за для отримання неправомірної вигоди стає для Вас просто нормою?! Нагадуємо Вам , що Ви, як Замовник, здійснюєте закупівлю та складаєте відповідну тендерну документацію для цієї закупівлі не просто аби як, а у відповідності виключно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону: « 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.» Цитуємо кваліфікаційні вимоги з Вашого Оголошення ( складеного цілком відповідно до вимог Закону): «4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи або їх копії (завірені учасником): - нотаріальна завірена копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи.» В складі нашої пропозиції НАДАНИЙ відповідний опис, складений нами спільно з Державним реєстратором, в якому згідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» , відповідно до ч. 2 ст. 25 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» , зазначений відповідний код доступу : 415594395075 та посилання на адресу порталу Мінюсту України для перевірки результату надання адміністративної послуги: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch . Безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань здійснюється відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». На сторінці порталу «Результат надання адміністративної послуги» необхідно розмістити код доступу до вікна перевірки та через декілька хвилин побачити на екрані скановану копію нотаріально завіреного Статуту нашого підприємства в останній редакції. Важко навіть уявити, що Уповноважена особа Замовника - шановна Ірина Володимирівна , яка здійснює сотні (!) закупівель щорічно, цього не знає і цим не користується. Важко навіть уявити, що шановна Ірина Володимирівна безпідставно відхиливши пропозицію учасника не розуміє, що порушує чинне законодавство України! Важливо зрозуміти мотив її вчинків. Відповідь лежить на поверхні: будь-як відірвати шматочок громадських коштів в свою кишеню, купивши товар аж ніяк не кращий за наш по якості, але в 1,5 рази (!) дорожче. СТВЕРДЖУЄМО : Тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОВІН ТМ» щодо участі у закупівлі за ID UA-2022-01-18-006077-a стовідсотково відповідає вимогам оголошення про закупівлю. ВИМАГАЄМО: 1) Скасувати рішення про безпідставне відхилення нашої тендерної пропозиції (протоколи №19 від 04.02 2022р та №19.2 від 08.02.2022р), як невідповідне нормам Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на «рішучість» Ваших, Ірина Володимирівна , дій, окрім Чернівецької міської ради, спрямуємо наші скарги до Національного Антикорупційного бюро України. З повагою, директор ТОВ «ЕКОВІН ТМ» Т.С.Тітов
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику ТОВ «ЕКОВІН ТМ», Вашу скаргу ретельно вивчено. Підстав для скасування рішення уповноваженої особи за протоколом №19.1 від 04.02.2022року про відхилення Вашої тендерної пропозиції немає. Рішення прийнято відповідно до чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога Замовнику

Номер: 9b2f576f828545da8bd95a62d593d85e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-006077-a.b3
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Щодо неправомірної дискваліфікації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» уважно вивчивши вашу вимогу, з метою недопущення встановлення дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта ст. 5 Закону), а також, беручи до уваги зміст предмету закупівлі дотримання пропорційності встановлених вимог (п. 2, п.5 частина перша ст. 5 Закону) Замовником буде повторно розглянута Ваша тендерна пропозиція
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.02.2022 15:57
Вимога
Відкликано скаржником

Додаток до скарги

Номер: f4e900c42dff4b799acf810a3f447bc4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-006077-a.b2
Назва: Додаток до скарги
Вимога:
Додаток до скарги
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 04.02.2022 17:24
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дії Замовника

Номер: 159d22301d5b4623959c3d2b300d5fa3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-006077-a.b1
Назва: Скарга на дії Замовника
Вимога:
КНП «Міський клінічний пологовий будинок №2» Чернівецької міської ради Уповноваженій особі Крештанович І. В. Копія : Чернівецькому міському голові Клічуку Р.В Скарга на дії Замовника Шановна Ірина Володимирівна! Підписаний Вами протокол відхилення, складений Вами у співавторстві з ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ», не містить жодного зв’язку з технічними вимогами Вашого ж оголошення про закупівлю, і, натомість, містить всі ознаки корупційного зговору з Учасником закупівлі - ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ». В своєму прагненні отримати матеріальний зиск із закупівлі за гроші громади продукції аж ніяк не кращої за нашу по якості, але в 1,5 рази (!) дорожчу Ви навіть нехтуєте нормами Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі-Закон)! В частині 13 Статті 14 Закону наведено виключні причини відхилення Замовником пропозицій Учасників, а саме: «13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1)пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.» Відповідно до п.3.3 Оголошення: «3.3 Технічні (якісні) вимоги до товару викладені в Додатку № 1 до оголошення.» В додатку№1 існує єдина згадка про будь-які підтверджуючі документи: «- Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: сертифікати відповідності, що видані виробнику на продукцію (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні), документи, що засвідчують якість та безпеку продукції, які передбачені законодавством України на даний вид товару.» В наданому нами «Описі предмету закупівлі» окрім детальної порівняльної таблиці (таблиця порівняння технічних описів нашої продукції, як еквіваленту, з описом продукції виробника – ТОВ «МДМ», як оригіналу) чітко зазначено, які документи надані в пропозиції для підтвердження якості і безпеки, що передбачені законодавством України для пропонуємого виду товару – МИЙНІ ЗАСОБИ: «- Для підтвердження якості товару Постачальником, при здійсненні поставок будуть надані завірені належним чином копії наступних документів: сертифікати відповідності, що видані виробнику на продукцію (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні), документи, що засвідчують якість та безпеку продукції, які передбачені законодавством України на даний вид товару ( зразки сертифікатів якості, як підтвердження якості, - в складі пропозиції; інструкції виробника з безпеки, декларації про відповідність ТР МЗ, як підтвердження безпеки, - в складі пропозиції; висновок про необов’язкову сертифікацію - в складі пропозиції).». Перелічені документи долучені нами до пропозиції. За ініціативою та за участю «фахівців» з ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» Ви, шановна Ірина Володимирівна, навмисно ( певно, з корисних міркувань) перекручуєте сенс Технічного Регламенту Мийних Засобів прийнятого Постановою КМУ від 20.08.2008р. №717 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 498 від 12.06.2019; в редакції Постанови КМ № 88 від 12.02.2020), а саме: - технічний регламент мийних засобів є документом, який регламентує безпечність використання самих мийних засобів і поверхнево-активних речовин, що входять до їх складу. Відповідно до п.2 Регламенту: «2. Уведення в обіг мийних засобів та поверхнево-активних речовин можливе тільки в разі, коли вони не загрожують безпеці навколишнього природного середовища та відповідають вимогам щодо: рівня біологічного розкладу поверхнево-активних речовин; маркування мийних засобів; інформації, яка надається на запит визначених законодавством органів виконавчої влади; обмеження щодо вмісту фосфатів та інших сполук фосфору в мийних засобах.» - розділ Регламенту «Процедура оцінки відповідності», що складається з пунктів 18,19,20,21 і 22, цілком регламентує склад, зміст, порядок надання вхідних і вихідних документів про відповідність мийного засобу вимогам цього Регламенту. - відповідно до п.19 Регламенту: «19. За результатами проведення оцінки відповідності виробник або його уповноважений представник складає декларацію про відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту за формою згідно з додатком 3 та наносить у встановленому порядку знак відповідності технічним регламентам на зовнішню поверхню паковання чи етикетку, або на супровідні документи - у разі коли мийний засіб постачається нерозфасованим.» В складі нашої пропозиції наявний названий документ. - в протоколі про відхилення нашої пропозиції шановна Ірина Володимирівна ( вкупі з ТОВ « ДЕЗ-ТАЙМ») посилаються на п.20 Регламенту і сором’язливо ( навмисно ) не цитують загальну, увідну частину цього пункту та п.21 Регламенту, які, в свою чергу, роз’яснюють сенс і спосіб користування комплектом технічної документації за переліком з п.20: по-перше, названий комплект документації є вичерпним комплектом вхідної технічної документації для саме складання оцінки відповідності у вигляді сертифікату або декларації а не загальними вимогами до мийних засобів; по-друге, виробник, зберігаючи названий комплект протягом п’яти років після виготовлення останньої партії мийного засобу, надає його виключно для « проведення перевірки в установлених законодавством випадках.». До речі, в оголошені про закупівлю відсутні жодні посилання про перевірки, відсутні жодні вимоги про надання незрозумілих «підтверджуючих документів, що відповідають Технічному регламенту» а протокольне ствердження про наявність в наших деклараціях про відповідність ТР МЗ інформації про Висновок ДСЕЕ це суцільна брехня! Може шановна Ірина Володимирівна в змозі пояснити, чому відсутність в пропозиції копії саме висновку ДСЕЕ ( який за ТД не вимагався і який наявний саме в пропозиції ТОВ « ДЕЗ-ТАЙМ») її бентежить? Чому вона не вимагає надання в пропозиціях «нормативного документу, згідно з яким виробляється мийний засіб», тобто ТУ, або «інформацію про склад мийного засобу із зазначенням… молекулярної маси та кількості поверхнево-активних речовин», або «декларацію про відповідність мийного засобу вимогам…Технічного регламенту» ( чого немає в пропозиції ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ»)?. Відповідь лежить на поверхні – не вимагає, тому що «проштовхує» ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» у переможці закупівлі! Нещирість дій Уповноваженої особи по безпідставному відхиленню нашої пропозиції підтверджується фактом проведення тим же Замовником аналогічної закупівлі ( ID UA-2021-03-12-010158-b) в березні 2021 року, коли фірма – посередник ТОВ «Фартунат», такий самий як і ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ», за заздалегідь погодженою тендерною документацією, без конкуренції (еквівалентний товар Замовник не розглядав), продав КНП "Міський клінічний пологовий будинок №2" Чернівецької міської ради мийні засоби виробництва ТОВ «МДМ» за 1,5-2,0 рази завищеними цінами. СТВЕРДЖУЄМО : Тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОВІН ТМ» щодо участі у закупівлі за ID UA-2022-01-18-006077-a стовідсотково відповідає вимогам оголошення про закупівлю. ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення про безпідставне відхилення нашої тендерної пропозиції (протокол №16 від 02 лютого 2022р), як невідповідне нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Якщо, шановна Ірина Володимирівна, саме у Вас не вистачить сумління скасувати Ваше несправедливе рішення, то сподіваємось на відповідну реакцію Чернівецької міської ради і НАБУ. З повагою, директор ТОВ «ЕКОВІН ТМ» Т.С.Тітов
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ТОВ «ЕКОВІН ТМ» уважно вивчивши вашу вимогу звертаємо увагу на відсутність у вашій тендерній пропозиції такого важливого документу як Статут В Тендерній документації Замовника у розділі 4. Містилася вимога до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - нотаріальна завірена копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Учасник ТОВ «ЕКОВІН ТМ» - не надав у своїй пропозиції Статут. 2. Обовязковою вимогою, було надання: - довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є – договір на постачання товару за попередні роки 2019-2021рр.), аналогічного до предмету закупівлі та визначається за кодом ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення, що укладений із замовниками (контрагентами), інформація про який знаходиться у публічному доступі (загальна кількість не менше двох). На підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи відгуки, довідки або накладні) від замовників зазначених договорів Учасник ТОВ «ЕКОВІН ТМ» - в своїх документах завантажив чотири аналогічні договори, які підписані та завірені мокрими печатками, але відсутні взагалі або з печатками листи відгуки (не менше двох), в наявності лише один, що завірений мокрою печаткою. Також, на підтвердження виконання аналогічних договорів відсутні накладні з печатками, що дає сумнів, про виконання забовязань за цими договорами. З метою запобігання закупівлі недоброякісної продукції нами було проведенено роботу з порівняння двох пропозицій за параметрами якості товару. Пропозиція учасника ТОВ «ЕКОВІН ТМ» , яка призначена для миття посуду не має антибактеріальної дії на відміну від «Чистолайн посуд», якому властива антимікробна дія, що є надзвичайно суттєвим недоліком пропозиції від учасника ТОВ «ЕКОВІН ТМ», оскільки для пологового будинку профілактика і запобігання виникненню і поширенню внутрішньолікарняних інфекцій є першочерговою важливою задачею. Пологовий будинок для прання білизни потребує засобу який придатний як для ручного прання так і для машинного, оскільки переважно цей процес в установі автоматизований. Засіб який пропонується - «Чиста білизна універсал» призначений виключно для ручного прання, що робить його непотрібним для закладу. Вивчивши розхідні норми «Чиста білизна універсал» ми прийшли до висновку, що «Чистолайн Експерт» є більш економічно вигіднішим за рахунок дозування і універсальності, а тому запропонована учасником ТОВ «ЕКОВІН ТМ» кількість не є еквівалентною. Також хочемо наголосити, що не етичне звернення через майданчик, неправдиві коментарі на адресу уповноваженої особи та здійснення тиску через блокування і затягування процедури закупівлі шляхом подачі скарг – говорять лише про рівень недобросовісності такого учасника.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 04.02.2022 17:24