• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Насос інфузійний для потреб Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"

Завершена

710 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 550.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 14:07 - 30.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо Гарантійного листа виробника

Номер: 2401153458924ad09ee1e75df8544e5b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-006033-a.b1
Назва: Щодо Гарантійного листа виробника
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Вирішення: Шановний Скаржнику, дійсно тендерна документація містить наступну вимогу: «Гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів». Однак твердження Скаржника, що зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику чи конкретному виробнику, наприклад таких як надання гарантійного листа безпосередньо на ці торги та з номером оголошення електронної закупівлі. Виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Листи виробників або їх представників, яким також є дистриб’ютори, потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва товар у об’ємах цих електронних торгів. Таким чином, вимагаючи гарантійний лист підприємства-виробника товару, Замовник убезпечує себе від придбання неякісного товару та товару у осіб (юридичних або фізичних осіб-підприємців), які чинять антиконкурентні дії та бажають спотворити результати закупівлі. Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа виробника або від його уповноваженого представника в Україні та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Скаржнику взяти участь у Процедурі закупівлі. Додатково до вищенаведеного, повідомляємо, що надання гарантійного листа направлене на підтвердження дотримання вимог абзацу 4 пункту 2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України "Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів" від 11.09.2014 №829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб- резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Враховуючи викладене, у відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. На підтвердження недискримінаційності даної вимоги просимо звернути увагу на аналогічні рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Статус вимоги: Відхилено