• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування ліфтів та послуги з експлуатації ліфтів

Торги не відбулися

2 983 969.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 22 000.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 11:21 - 10.06.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: e350fcc821034574b4e6c75194c7f812
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-001458-c.b5
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника
Скарга:
Змінами в тендерну документацію від 08.02.2022 року Замовником було передбачено ряд дискримінаційних вимог, які унеможливлюють нашу участь у процедурі закупівлі. Детальніше в Скарзі та додатках до неї.
Дата розгляду скарги: 24.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.02.2022 19:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.04.2022 14:10
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2022 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: 27.05.2022 року Замовником затверджені зміни до тендерної документації, які враховують рішення орхагу оскарження. Затверджені зміни оприюденно.
Автор: ТОВ "ВІП ЛІФТ", Андрей Скалозуб +380675991717 info@viplift.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження дискримінаційних умов

Номер: d6f57e7748db495f974c4d08cc54cdd8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-001458-c.b4
Назва: Оскарження дискримінаційних умов
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Дата розгляду скарги: 10.02.2022 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.02.2022 17:17
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.02.2022 17:09
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.02.2022 17:09
Автор: ТОВ "ВІП ЛІФТ", Андрей Скалозуб +380675991717 info@viplift.com.ua
Скарга
Скасована

Тендерна докуметація

Номер: be76e488c1c5476c8ede79f6ef90a63e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-001458-c.b3
Назва: Тендерна докуметація
Скарга:
Тендерна документація містить ознаки обмеження конкуренції та антіконкурентної змови, та складені з численними порушеннями чинного законодавства України Прямі ознаки обмеження конкуренції в тендерної документації: 1. Вимога щодо надання сертифікатів відповідності, які не є необхідними для надання зазначених послуг та не вимагаються для права їх надання: п. 1.2.12, п.1.2.13, п.1.2.14 Тендерної документації, а саме: Сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015; Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) 2. Вимога щодо укладання договору виключно з учасником який має погоджений висновок Державної інспекції з контролю за цінами та рішенням органу місцевого самоврядування що з ціни технічного обслуговування та послуг з експлуатації базового ліфта ( п.2.2. Договору). Державна інспекція з контролю за цінами припинила існування з 2016 року, вказані розрахунки може мати виключно організація яка утворена мінімум за рік до цього та мабуть відома замовнику. Не прямі ознаки щодо дозволяють виставляти різні вимоги до виконання договору різними учасниками: 1. Відсутній перелік робіт з експлуатації ліфтового устаткування. Посилання в тендерної документації ( п.6.1.) на вимоги, які необхідні для врахування витрат на експлуатацію ліфтів містять посилання на документи, що встановлюють узагальнені правила експлуатації та в яких відсутні конкретний перелік послуг з експлуатації ліфтів, що доручаються організації з технічного обслуговування ліфтів. Крім того в вказаних нормативах взагалі відсутній термін «послуги з експлуатації ліфтів» та непередбачено їх надання обслуговуючою організацією. Термін експлуатація ліфтів вичерпано викладено в п.4.1 НПАОП 0.00-1.02-08 та п. 3.1. ДСТУ 8863:2019 та охвачує весь життєвий цикл ліфта від його приймання в експлуатацію до його утилізації, що в розрізі даної тендерної документації та відсутності конкретного переліку в додатках до договору, дозволяє висувати замовником будь, які різні умови різним учасникам щодо вказаних послуг. 2. Тендерна документації та зразок договору містять помилки в назвах нормативних актів, що утворю можливість маніпулювання вказаними документами на власний розсуд. Зокрема в переліку діючих нормативних актів відсутній документ з назвою «Порядок встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та послуг з експлуатації ліфтів» (п.2.3. Договору). 3. В п.6.2. тендерної пропозиції присутні свідомі помилки в термінах та надані вимоги щодо обрахунків, які суперечать положенням Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006р. №369 «Про затвердження Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації». А саме: 3.1. Вказаний наказ встановлює правила обчислення технічного обслуговування через визначення базової ціни технічного обслуговування базового ліфта з подальшим застосування поправочних коефіцієнтів для обчислення вартості кожного ліфта. Вказане суттєво відрізняється від вимог викладених в п.6.2. тендерної документації про обчислення «базової ціни технічного обслуговування одного ліфта» з обов’язковим вказанням розрахунку по кожній окремій категорій виплат для кожного з ліфтів. Вказаний факт дозволяє відхилити будь який розрахунок з аргументації що він, або не відповідає вказаному наказу, або змісту тендерній документації. 3.2. В додатку 2 договору містяться роботи які не входять в технічне обслугована ліфтів (п.1.9-1.47) за переліком встановленим розділом 8.5. ДСТУ 8863:2019 , п.1.1.17. «Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» та п.2.3 «ПОРЯДОК встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації» з урахуванням змін до вказано порядку введених в дію 20.03.2015 р. Наказом №53 Мінрегіонбуду України, які в сукупності визначають які послуги обраховуються в вартості технічного обслуговування ліфтів. При цьому в додатку 2 іде посилання на термін повне технічне обслуговування ліфтів ( в визначеннях до внесення змін в наказ 369) що не зустрічається ні де більше, ні в тексті договору ні в тендерній документації. Вказані невідповідності дозволяють маніпулювати складом робіт за договором. П.1.9 додатку №2 до договору не має взагалі жодного відношення до ліфтів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 27.01.2022 17:10
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПОЖСТРОЙМОНТАЖ", Кокун Костянтин 380506809270 ukrpogspecstroy@gmail.com
Скарга
Скасована

Тендерна документація містить ознаки обмеження конкуренції та антіконкурентної змови, та складені з численними порушеннями чинного законодавства України

Номер: 6c306a77da7d4ad1a2ecb4db92cdc4ab
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-001458-c.b2
Назва: Тендерна документація містить ознаки обмеження конкуренції та антіконкурентної змови, та складені з численними порушеннями чинного законодавства України
Скарга:
Тендерна документація містить ознаки обмеження конкуренції та антіконкурентної змови, та складені з численними порушеннями чинного законодавства України Прямі ознаки обмеження конкуренції в тендерної документації: 1. Вимога щодо надання сертифікатів відповідності, які не є необхідними для надання зазначених послуг та не вимагаються для права їх надання: п. 1.2.12, п.1.2.13, п.1.2.14 Тендерної документації, а саме: Сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015; Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) 2. Вимога щодо укладання договору виключно з учасником який має погоджений висновок Державної інспекції з контролю за цінами та рішенням органу місцевого самоврядування що з ціни технічного обслуговування та послуг з експлуатації базового ліфта ( п.2.2. Договору). Державна інспекція з контролю за цінами припинила існування з 2016 року, вказані розрахунки може мати виключно організація яка утворена мінімум за рік до цього та мабуть відома замовнику. Не прямі ознаки щодо дозволяють виставляти різні вимоги до виконання договору різними учасниками: 1. Відсутній перелік робіт з експлуатації ліфтового устаткування. Посилання в тендерної документації ( п.6.1.) на вимоги, які необхідні для врахування витрат на експлуатацію ліфтів містять посилання на документи, що встановлюють узагальнені правила експлуатації та в яких відсутні конкретний перелік послуг з експлуатації ліфтів, що доручаються організації з технічного обслуговування ліфтів. Крім того в вказаних нормативах взагалі відсутній термін «послуги з експлуатації ліфтів» та непередбачено їх надання обслуговуючою організацією. Термін експлуатація ліфтів вичерпано викладено в п.4.1 НПАОП 0.00-1.02-08 та п. 3.1. ДСТУ 8863:2019 та охвачує весь життєвий цикл ліфта від його приймання в експлуатацію до його утилізації, що в розрізі даної тендерної документації та відсутності конкретного переліку в додатках до договору, дозволяє висувати замовником будь, які різні умови різним учасникам щодо вказаних послуг. 2. Тендерна документації та зразок договору містять помилки в назвах нормативних актів, що утворю можливість маніпулювання вказаними документами на власний розсуд. Зокрема в переліку діючих нормативних актів відсутній документ з назвою «Порядок встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та послуг з експлуатації ліфтів» (п.2.3. Договору). 3. В п.6.2. тендерної пропозиції присутні свідомі помилки в термінах та надані вимоги щодо обрахунків, які суперечать положенням Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006р. №369 «Про затвердження Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації». А саме: 3.1. Вказаний наказ встановлює правила обчислення технічного обслуговування через визначення базової ціни технічного обслуговування базового ліфта з подальшим застосування поправочних коефіцієнтів для обчислення вартості кожного ліфта. Вказане суттєво відрізняється від вимог викладених в п.6.2. тендерної документації про обчислення «базової ціни технічного обслуговування одного ліфта» з обов’язковим вказанням розрахунку по кожній окремій категорій виплат для кожного з ліфтів. Вказаний факт дозволяє відхилити будь який розрахунок з аргументації що він, або не відповідає вказаному наказу, або змісту тендерній документації. 3.2. В додатку 2 договору містяться роботи які не входять в технічне обслугована ліфтів (п.1.9-1.47) за переліком встановленим розділом 8.5. ДСТУ 8863:2019 , п.1.1.17. «Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» та п.2.3 «ПОРЯДОК встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації» з урахуванням змін до вказано порядку введених в дію 20.03.2015 р. Наказом №53 Мінрегіонбуду України, які в сукупності визначають які послуги обраховуються в вартості технічного обслуговування ліфтів. При цьому в додатку 2 іде посилання на термін повне технічне обслуговування ліфтів ( в визначеннях до внесення змін в наказ 369) що не зустрічається ні де більше, ні в тексті договору ні в тендерній документації. Вказані невідповідності дозволяють маніпулювати складом робіт за договором. П.1.9 додатку №2 до договору не має взагалі жодного відношення до ліфтів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 27.01.2022 16:26
Автор: ФОП Авраменко К.В., Кирило Авраменко +380969408001 fop.akv.engineering@gmail.com