Період оскарження:22.11.2017 16:12 - 27.11.2017 09:00
Вимога
Без відповіді
Виділення в окремі лоти
Номер:d0667c0e01274a1186e1cc3eabd8492c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2017-11-22-001807-c.a1
Назва:Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________
від «___»___________
Госпіталь "Печерський" Печерського району міста Києва
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1726244, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-22-001807-c)
30.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 (CPV) – 33190000-8.
№
п/п Найменування товару Од.
виміру Кількість Якісні характеристики
1 2 3 4 5
1. Система ПР для вливання інфузних розчинів з металевою голкою – 1000шт. Шт. 1000 Система ПР для вливання інфузних розчинів з металевою голкою – 1000шт.
2. Шприц трьохкомпонентний одноразовий стерильний 1,0мл – 500шт. Шт. 500 Шприц трьохкомпонентний одноразовий стерильний 1,0мл – 500шт.
3. Шприц трьохкомпонентний одноразовий стерильний 2,0мл – 2000шт. Шт. 2000 Шприц трьохкомпонентний одноразовий стерильний 2,0мл – 2000шт.
4. Шприц трьохкомпонентний одноразовий стерильний 5,0мл – 2000шт. Шт. 2000 Шприц трьохкомпонентний одноразовий стерильний 5,0мл – 2000шт.
5. Шприц трьохкомпонентний одноразовий стерильний 10,0мл – 2000шт. Шт. 2000 Шприц трьохкомпонентний одноразовий стерильний 10,0мл – 2000шт.
6. Шприц трьохкомпонентний одноразовий стерильний 20,0мл – 1000шт. Шт. 1000 Шприц трьохкомпонентний одноразовий стерильний 20,0мл – 1000шт.
7. Марлевий відріз н/стерильний 500см*90см – 50шт. Шт. 50 Марлевий відріз н/стерильний 500см*90см – 50шт.
8. Вата медична гігроскопічна н/стерильна 100г (зіг-заг) – 100шт. Шт. 100 Вата медична гігроскопічна н/стерильна 100г(зіг-заг) – 100шт.
9. Бинт марлевий н/стерильний 500см*10см – 100шт. Шт. 100 Бинт марлевий н/стерильний 500см*10см – 100шт.
10. Бинт марлевий стерильний 500см*10см – 50шт. Шт. 50 Бинт марлевий стерильний 500см*10см – 50шт.
11. Пластир медичний на бавовняній основі білий 2см*500см – 50шт. Шт. 50 Пластир медичний на бавовняній основі білий 2см*500см – 50шт.
12. Пластир бактерицидний на бавовняній основі тілесний 1,9см*7,2см – 200шт. Шт. 200 Пластир бактерицидний на бавовняній основі тілесний 1,9см*7,2см – 200шт.
13. Скарифікатори одноразові стерильні – 1000шт. Шт. 1000 Скарифікатори одноразові стерильні – 1000шт.
14. Рукавички медичні нітрилові без пудри, текстуровані, розмір «М» - 10000шт. Шт. 10000 Рукавички медичні нітрилові без пудри, текстуровані, розмір «М» - 10000шт.
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: система ПР-1000шт., шприци 1 мл- 500 шт., шприци 2мл -2 000 шт., шприци 5 мл-2 000шт., шприци 10мл-2000 шт., шприц 20мл- 1000 шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1726244, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-22-001807-с шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.