• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи»:яблука, груші, мандарини, лимони, сливи, черешня, виноград, цибуля, морква, молода морква, огірки, помідори, капуста б/к, буряк, молодий буряк, кабачки, перець болгарський, гарбуз, часник; зелень свіжа: петрушка, кріп, шпинат, зелена цибуля, щавель.

Завершена

149 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 746.50 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 09:55 - 22.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження дискваліфікації

Номер: 200578426996482dbcb92a90747cf7d1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-000328-b.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
В оголошенні, що затверджений Протоколом №С/З-14 від 18.01.2022р., у переліку документів, які має надати учасник закупівлі в елетронному вигляді НЕ ВКАЗАНО, що потрібно надати: останній акт обстеження складських та виробничих приміщень, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідвідності приміщення санітарним та іншим вимогам, встановлених законодавством, щодо надання послуг з організації харчування; сертифікат на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, дійсного на дату подання тендерної пропозиції, разом зі звітом про перевірку системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015, звітом за результатами наглядового аудиту та рішенням щодо можливості видачі вказаного сертифікату; сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007, дійсного на дату подання тендерної пропозиції, разом зі звітом за результатами наглядового аудиту; сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, дійсного на дату подання тендерної пропозиції. В оголошенні вказано: "Всі документи пропозиції подаються в електронномув игляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію АБО НА КОЖЕН ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТ ПРОПОЗИЦІЇ ОКРЕМО." - що нами і було виконано, КЕП накладений на кожний документ пропозиції. У зв'язку з цим, звертаємо увагу, що підстави для дискваліфікації ВІДСУТНІ. Вимагаємо оскаржити рішення про дискваліфікацію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Щодо оскарження дикваліфікації учасника ФОП Коваля Андрія Олександровича. Зверніть увагу, в Оголошенні, затвердженого протоколом №С/З-12 від 05.01.2022р. пункт 14.б) Перелік документів, які має надати учасник закупівлі в електронному (сканованому у форматі pdf та/або jpg) вигляді в складі своєї пропозиції: – заповнений та сканований – Додаток №1 – Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі; У цьому Додатку №1 - Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі. Прописані усі вимоги до предмета закупівлі, у тому числі: 13. Останнього акту (актів) обстеження складських та виробничих приміщень, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення санітарним та іншим вимогам, встановлених законодавством, щодо надання послуг з організації харчування. 14. Сертифікату на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, дійсного на дату подання тендерної пропозиції, разом зі звітом про перевірку системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015, звітом за результатами наглядового аудиту та рішенням щодо можливості видачі вказаного сертифікату. 15. Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007, дійсного на дату подання тендерної пропозиції, разом зі звітом за результатами наглядового аудиту. 16. Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, дійсного на дату подання тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2022 14:18