• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги проведення органолептичних, фізико-хімічних, мікробіологічних, бактеріологічних випробувань(досліджень) зразків готової харчової продукції та мікробіологічне дослідження змивів (ДК 021:2015: 71900000-7 Лабораторні послуги)

1. Замовник. 1.1. Найменування: Відділ освіти Сватівської міської ради 1.2. Код за ЄДРПОУ: 44060336 1.3. Місце знаходження: 92603, Луганська область, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Рєзнікова Римма Анатоліївна, уповноважена особа відділу освіти, 92603, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 телефон +380666971707, reznikova1988@ukr.net 2. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги проведення органолептичних, фізико-хімічних, мікробіологічних, бактеріологічних випробувань(досліджень) зразків готової харчової продукції та мікробіологічне дослідження змивів (ДК 021:2015: 71900000-7 Лабораторні послуги). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаються (Додаток № 2 до оголошення). 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів, послуг, робіт: 759 досліджень. 4.2. Місце поставки товарів, надання послуг: заклади освіти Сватівської міської ради (дислокація закладів вказана в Додатку № 1). 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року. 6. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Замовником Виконавцеві проводиться за фактично виконані послуги, згідно з актом виконаних послуг за цінами, вказаними у калькуляції (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних актів виконаних послуг. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 103000.00 грн (Сто три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. 7ˡ. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 8. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі: відповідно до інформації, вказаної на електронному торговому майданчику. 9. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 29.01.2021 р. 10. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: Виключно ціна. 10ˡ. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). --- 11. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1030,00 грн. 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - Заповнену форму цінової пропозиції, оформлену на фірмовому бланку відповідно до Додатка № 2. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. В паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданої учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки та таке інше, у відповідності до вимог цієї Документації; - Наявність обладнання, матеріально - технічної бази (довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність обладнання, матеріально-технічної бази). - Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), довідка в довільній формі якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом відповідно (до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019); - Копію витягу або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - Копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності); - Копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців). - Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку на загальній системі оподаткування); - Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності (для юридичних осіб) ; - Підписаний Проект договору (Додаток № 3); Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення з посиланням на норми законодавства. Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. - Тендерна пропозиція та всі супутні документи, розміщені в системі, повинні бути підписані шляхом накладання Електронний Цифровий Підпис (ЕПЦ/КЕП) Учасника на етапі подання тендерної пропозиції. Відсутність (ЕПЦ/КЕП) або накладення його з порушенням строків є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, згідно п.9.2 Порядку здійснення спрощеної закупівлі, з причини невідповідності тендерної пропозиції умовам Закупівлі 15. Інша інформація: Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи: - Копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників; - Копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності); - Специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях без ПДВ, та загальної вартості пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону. У разі невиконання вищезазначеної вимоги пропозиція учасника відхиляється. Додатки до документації: Додаток № 1 – Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі. Додаток № 2 – Форма цінової пропозиції. Додаток № 3 - Проєкт договору.

Торги не відбулися

103 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 030.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2022 09:29 - 26.01.2022 01:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога на рішення Замовника щодо вибрання другого учасника-Переможцем

Номер: 66216b01d11b4fa480a1eacee3820067
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-000858-a.c2
Назва: Вимога на рішення Замовника щодо вибрання другого учасника-Переможцем
Вимога:
Вимога на безпідставне рішення Замовника щодо дискваліфікації та оголошення другого Учасника-Переможцем
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 15.02.2022 15:49
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення закупівлі щодо дискваліфікації Переможця

Номер: c11b39bf3eb442b0a0c1cafda1e7b954
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-18-000858-a.a1
Назва: Оскарження рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення закупівлі щодо дискваліфікації Переможця
Вимога:
Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію Переможця
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Пропозиція учасника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" не відповідає вимогам, визначеним в Оголошенні за предметом закупівлі - Послуги проведення органолептичних, фізико-хімічних, мікробіологічних, бактеріологічних випробувань (досліджень) зразків готової харчової продукції та мікробіологічне дослідження змивів (ДК 021:2015: 71900000-7 Лабораторні послуги)
Статус вимоги: Відхилено