• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Документи про вищу освіту

001

Завершена

334 390.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 671.95 UAH
Період оскарження: 17.01.2022 17:20 - 29.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визначення переможця

Номер: fb674594f3744537974f823760c85754
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-17-004109-c.a3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 СКАРГА Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Національний авіаційний університет, код ЄДРПОУ: 01132330, 03058, м.Київ, пр. Любомира Гузара,1 Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», код ЄДРПОУ: 30674051, 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4), тел./факс. 044 246 2783, secretar@osvita.net Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –06.05.2022 р. Плата за подання скарги – 3 000,00 грн. без ПДВ. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Замовник порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону, дії Замовника суперечать рішенню Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України (надалі – Орган оскарження). В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Національним авіаційним університетом (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2022-01-17-004109-c на закупівлю 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (Документи про вищу освіту) (надалі – Торги). Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (надалі – Скаржник), одним з видів діяльності якого є виробництво персоналізованих документів, прийняло участь у Торгах (подало свою тендерну пропозицію). Крім Скаржника на торги подали свої тендерні пропозиції ще два учасники: ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» та ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря». З підстав, наведених у протоколі уповноваженої особи від 07.02.2022 № 002-ВТ1-К/відхилення пропозиція учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" була відхилена Замовником. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 07.02.2022 № 003-ВТ1-К/розгляд пропозиція Скаржника була визначена найбільш економічно вигідною та відповідно до протоколу уповноваженої особи від 07.02.2022 № 004-ВТ1-К/НУД було прийняте рішення про намір укласти Договір зі Скаржником. Учасником ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" була подана скарга від 16.02.2022 № 22067 стосовно рішення Замовника (номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання UA-2022-01-17-004109-c.b2). Органом оскарження було прийнято рішення від 27.04.2022 № 4104-р/пк-пз (надалі – Рішення) по скарзі учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС". В рішенні Органом оскарження було визначено, що пропозиція ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі уповноваженої особи від 07.02.2022 № 002-ВТ1-К/відхилення, оскільки Замовником не зазначено, у чому саме полягає невідповідність Пропозиції ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" саме умовам технічної специфікації та іншим вимогам саме щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, Органом оскарження було зафіксовано, що учасник ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону. Зокрема у складі Пропозиції ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" відсутні копії чинних сертифікатів відповідності системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та відповідності системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), виданих Учаснику стосовно графічної персоналізації документів вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, надання яких вимагалося Замовником у складі тендерних пропозицій учасників. Таким чином, на думку Скаржника, Замовник в протоколі від 07.02.2022 № 002-ВТ1-К/відхилення невірно визначив підставу відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС", про що чітко вказано в Рішенні. Своїм Рішенням Орган оскарження зобов’язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" та рішення про визначення Скаржника ПрАТ "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" переможцем процедури закупівлі (Торгів). Замовник відповідно до протоколу уповноваженої особи від 06.05.2022 № 005-ВТ1-К/розгляд визначив, що пропозиція учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" відповідає вимогам, що зазначені в тендерній документації на Торги та визначив учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" переможцем Торгів. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника Відповідно до додатку 3 Тендерної документації на Торги графічна персоналізація документів має відбуватись відповідно до вимог сертифікованої системи управління якістю, відповідної ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та сертифікованої системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління), відповідної ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001). Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії чинних сертифікатів відповідності системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та відповідності системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), виданих Учаснику стосовно графічної персоналізації документів вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності. Під час вивчення тендерних пропозицій учасників Торгів, Скаржником було встановлено, що у складі Пропозиції учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" відсутні копії чинних сертифікатів відповідності системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та відповідності системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), виданих Учаснику стосовно графічної персоналізації документів вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, надання яких вимагалося Замовником у складі тендерних пропозицій учасників, згідно додатку 3 Тендерної документації на Торги. Таким чином тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" підлягає відхиленню відповідно до пункту першого частини першої статті 31 Закону, а сам зазначений учасник не може бути визначеним переможцем процедури закупівлі. Вважаємо, що рішення, прийняте Замовником у Протоколі уповноваженої особи від 06.05.2022 № 005-ВТ1-К/розгляд щодо визначення учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" переможцем Торгів незаконним, таким що порушує вимоги пункту першого частини першої статті 31 Закону, а також порушує права Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону. Крім того, рішення прийняте Замовником у Протоколі уповноваженої особи від 06.05.2022 № 005-ВТ1-К/розгляд суперечать рішенню та висновкам Органу оскарження. На нашу думку, Замовник повинен був своїми рішеннями відмінити попередні рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" та рішення про визначення Скаржника ПрАТ "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" переможцем процедури закупівлі (Торгів), визначені в зазначених вище протоколах від 07.02.2022, а після цього прийняти нове рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" на підставі пункту першого частини першої статті 31 Закону, а потім відповідно до частини 11 Статті 29 Закону розглянути наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої (пропозицію Скаржника). Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 5, 8, 18, 22, 31 Закону, просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення. 3. Зобов`язати Замовника Національний авіаційний університет скасувати рішення щодо визначення учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" переможцем Торгів (протокол уповноваженої особи від 06.05.2022 № 005-ВТ1-К/розгляд). 4. Зобов`язати Замовника Національний авіаційний університет повторно розглянути пропозицію учасника ТОВ "ДІДЖІ СОЛЮШНС" на відповідність вимогам тендерної документації та відхилити зазначену тендерну пропозицію відповідно до наведених вище вимог Закону та умов тендерної документації на Торги (пункт перший частини першої статті 31 Закону – невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника). 5. Зобов`язати Замовника Національний авіаційний університет розглянути наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої (пропозицію Скаржника ПрАТ «НДІ ПІТ»). 6. Зобов`язати Замовника Національний авіаційний університет визначити нового переможця Торгів (ПрАТ «НДІ прикладних інформаційних технологій»). Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлу), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника: 1. Копія тендерної документації на закупівлю за оголошенням UA-2022-01-17-004109-c на закупівлю 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (Документи про вищу освіту) – 30 арк.; 2. Копія протоколу уповноваженої особи від 07.02.2022 № 002-ВТ1-К/відхилення – 1 арк.; 3. Копія протоколу уповноваженої особи від 07.02.2022 № 003-ВТ1-К/розгляд – 1 арк.; 4. Копія протоколу уповноваженої особи від 07.02.2022 № 004-ВТ1-К/НУД – 1 арк.; 5. Копія протоколу уповноваженої особи від 06.05.2022 № 005-ВТ1-К/розгляд – 1 арк.; 6. Копія рішення Органу оскарження від 27.04.2022 № 4104-р/пк-пз – 6 арк. Директор ПрАТ «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» Ірина ТИТАРЕНКО
Дата розгляду скарги: 25.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.05.2022 12:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.05.2022 15:35
Дата виконання рішення Замовником: 31.05.2022 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Погоджуємось з рішенням Органу оскарження
Автор: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", ПрАТ НДІ ПІТ 380442462783 yurii@osvita.net http://www.ndipit.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 5181adc15c4f48b1b69a9fc6e6e6c832
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-17-004109-c.b2
Назва: Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Від 16.02.2022 № 22067 Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Скарга Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІДЖІ СОЛЮШНС», код ЄДРПОУ 40593519; Україна, 03186, м. Київ, вул. Мартиросяна, будинок 16/14; тел.: +380443322986; www.digi.in.ua, E-mail: digi@digi.in.ua. Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Національний авіаційний університет, код ЄДРПОУ 01132330, адреса: 03058 , м. Київ, пр. Любомира Гузара, 1. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель: UA-2022-01-17-004109-c, ID закупівлі: 81febf07088b4cdb801eced7f22a22c2 Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Замовником 17.01.2022 р. викладено Тендерну документацію для підготовки тендерних пропозицій на закупівлю: Код ДК 021:2015; 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту (Документи про вищу освіту). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 03.02.2022 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІДЖІ СОЛЮШНС»; 2. Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"; 3. Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря». Згідно з Протоколом уповноваженої особи щодо відхилення, шифр (номер) документа 002-ВТ1-К/відхилення від 07.02.2022 р., Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника – ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС», відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), а саме: «Сертифікат на систему управління якістю Учасника стосовно виробництва персоналізованих документів, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та сертифікат відповідності системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) в тендерній пропозиції учасника відсутні». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» надало лист №22028 від 31.01.2022 р. «Щодо відповідності стандартам ISO 9001, ISO 14001», в якому аргументовано доведено, що вимоги Замовника стосовно надання у складі своєї пропозиції копій чинних сертифікатів відповідності вказаним стандартам, що визначені в Додатку 3 до Тендерної документації, є незаконними, оскільки сертифікати відповідності, що вимагаються тендерною документацією, ніякого відношення до предмету закупівлі не мають, чинне законодавство не встановлює вимог щодо отримання суб’єктами господарювання вказаних сертифікатів. В процесі процедури надання роз’яснень додаткових підтверджень законності своїх вимог щодо наявності вказаних сертифікатів Замовник також не надав. Керуючись частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасники мають право не подавати у складі тендерної пропозиції документи, що не передбачені законодавством. Разом з тим, на вимогу підпункту 6 пункту 3.1. розділу З ТД, та керуючись частиною 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» надало технічний паспорт на підтвердження відповідності об’єктивним критеріям (технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Технічного завдання), що вимагались Замовником (Технічний паспорт від 31.01.2022 р. № 22035). Відповідно до частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Однак, всупереч вимогам частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не розглянутий технічний паспорт, наданий ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС», і не визначено відповідність технічного паспорту установленим вимогам. На підставі наведеного, ТОВ “ДІДЖІ СОЛЮШНС” стверджує, що у складі тендерної пропозиції надало всі необхідні документи, які вимагались Замовником у тендерній документації. Проігнорувавши технічний паспорт, наданий ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» на підтвердження відповідності об’єктивним критеріям, що вимагались тендерною документацією, Замовником прийнято рішення: “Визначити Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", переможцем відкритих торгів «Документи про вищу освіту», код ДК 021:2015: 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту” (Протокол уповноваженої особи щодо розгляду пропозицій відкритих торгів, шифр (номер) документа 003-ВТ1-К/розгляд від 07.02.2022 р). Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Враховуючи наведене вище, ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» та рішення про визнання переможцем Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує права ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» на чесні і прозорі торги, які проводяться з дотриманням законодавства, у тому числі принципів здійснення закупівель. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: На підставі наведеного та враховуючи, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» без розгляду технічного паспорту, що є порушенням вимог частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», та обрано переможця з порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, просимо: 1) Прийняти Скаргу до розгляду, 2) Визнати рішення Замовника (Протокол уповноваженої особи щодо відхилення, шифр (номер) документа 002-ВТ1-К/відхилення від 07.02.2022 р.) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3) Визнати рішення Замовника (Протокол уповноваженої особи щодо розгляду пропозицій відкритих торгів, шифр (номер) документа 003-ВТ1-К/розгляд від 07.02.2022 р.) про визначення переможцем Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3) Скасувати рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» (Протокол уповноваженої особи щодо відхилення, шифр (номер) документа 002-ВТ1-К/відхилення від 07.02.2022 р.) та рішення Замовника про визначення переможця (Протокол уповноваженої особи щодо розгляду пропозицій відкритих торгів, шифр (номер) документа 003-ВТ1-К/розгляд від 07.02.2022 р.) 4) Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, надавши об’єктивну кваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС». Директор Анатолій Михед
Дата розгляду скарги: 01.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2022 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2022 13:32
Дата виконання рішення Замовником: 06.05.2022 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Погоджуюся з рішенням АМКУ
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІДЖІ СОЛЮШНС", Михед Анатолій Михайлович 380443322986,380676574090 a.mikhed@digi.in.ua http://www.digi.in.ua/
Вимога
Є відповідь

Про надання додаткової аргументації щодо причин відхилення тендерної пропозиції

Номер: 760dea0c6c164c34b1813ba6b585bee6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-17-004109-c.b1
Назва: Про надання додаткової аргументації щодо причин відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Від 07.02.2022 № 22047 Уповноваженій особі Національного авіаційного університету Про надання додаткової аргументації щодо причин відхилення тендерної пропозиції ВИМОГА Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІДЖІ СОЛЮШНС”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, закупівля UA-2022-01-17-004109-c, приймали участь у процедурі закупівлі “ДК 021:2015 — 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту (Документи про вищу освіту)”. Відповідно до Протоколу уповноваженої особи щодо відхилення №002-ВТ1-К/відхилення від 07.02.2022 р. пропозицію ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: «Сертифікат на систему управління якістю Учасника стосовно виробництва персоналізованих документів, який підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та сертифікат відповідності системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) в тендерній пропозиції учасника відсутні». Вважаємо рішення Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції не вмотивованим, виходячи з наступного. У складі своєї тендерної пропозиції нами надано лист №22028 від 31.01.2022 р. «Щодо відповідності стандартам ISO 9001, ISO 14001», в якому аргументовано доведено, що вимоги Замовника стосовно надання у складі своєї пропозиції копій чинних сертифікатів відповідності вказаним стандартам, визначені в Додатку 3 до Тендерної документації, є незаконними, оскільки сертифікати відповідності, що вимагаються тендерною документацією, ніякого відношення до предмету закупівлі не мають, чинне законодавство не встановлює вимог щодо отримання суб’єктами господарювання вказаних сертифікатів. В процесі процедури надання роз’яснень додаткових підтверджень законності своїх вимог щодо наявності вказаних сертифікатів Замовник також не надав. Керуючись частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», ми маємо право не подавати у складі тендерної пропозиції документи, що не передбачені законодавством. Разом з тим, на вимогу підпункту 6 пункту 3.1. розділу З ТД, та керуючись частиною 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ДІДЖІ СОЛЮШНС» надало технічний паспорт на підтвердження відповідності об’єктивним критеріям (технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Технічного завдання), що вимагались Замовником (Технічний паспорт від 31.01.2022 р. № 22035). Однак, всупереч вимогам частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не розглянутий технічний паспорт. Таким чином, відсутність вказаних сертифікатів не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції. Всі документи, що вимагаються тендерною документацією, нами надані у складі тендерної пропозиції. Враховуючи вказане вище, та відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ “ДІДЖІ СОЛЮШНС” умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям та переглянути рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. Директор Анатолій Михед
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник. За результатом опрацювання вимоги по закупівлі повідомляємо таке. Відповідно до пункту 33 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) технічна специфікація до предмета закупівлі - це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості. Згідно частини 5 статті 23 цього ж Закону «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації». Замовник вважає за необхідне включити до оголошення вимоги щодо наявності сертифікованих системи управління якістю Учасника відповідної вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) відповідної вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), що має підтвердитися Учасником відповідними сертифікатами. Ваше твердження про те, що керуючись частиною 11 статті 26 Закону, вказані сертифікати є документами, що не передбачені законодавством для учасників і їх відсутність не може бути підставою для відхилення пропозиції та про незаконність зазначених вимог, є хибним, оскільки зазначена норма Закону вказує на випадки, при яких законодавством взагалі не передбачені конкретні документи для певних видів учасників. Отримати сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та сертифікат системи управління навколишнім середовищем вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) може будь-яка юридична особа (в тому числі і Ваша), а наявність зазначеного сертифікату свідчить про певний рівень організації виробництва, якості та дотримання вимогам екологічності продукції учасника на всіх етапах його життєвого циклу, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимогам Замовника. Відповідно до діючого законодавства стандарти ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) прийняті як національні стандарти. Тому, надані Вами листи-пояснення, не можуть бути повноцінною заміною сертифікатам, надання яких вимагається в умовах закупівлі. З огляду на викладене Ваша вимога є безпідставною, неналежно обґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. Вирішила: Відхилити Вимогу щодо «Про надання додаткової аргументації щодо причин відхилення пропозиції» закупівлі ДК 021:2015:22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту. Захищена поліграфічна продукція (Дипломи, додатки до дипломів, бланки), (ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-17-004109-c). Уповноважена особа НАУ Наталія КІЛЬБУРТ
Статус вимоги: Не задоволено