• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір для друку

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2022 16:17 - 21.01.2022 10:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 419e8d1f5e21445caadc05755d5cb05b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-17-007220-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-01-17-007220-a на закупівлю «Папір для друку» де Замовником виступає Барська міська рада. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-01-17-007220-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 80 г/м2 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - яскравість, % - 110,5. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: яскравість, % - не менше 110 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Також просимо видалити з оголошення дискримінаційну вимогу «Учасник повинен мати (у користуванні або у власності) торгову точку з обов’язковим розташуванням на території Вінницької обл. у м. Бар, про що Учасником надається інформаційний лист з зазначенням адреси та контактним телефоном.», яка знищує конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що закупівля папір для друку А4 ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне у визначенні Закону України «Про публічні закупівлі» є спрощеною закупівлею. Відповідно до частини 4 статті 14 «Спрощенізакупівлі» Закону, «Вимоги до предмета закупівлі, визначенізамовником, можутьзазначатися шляхом завантаженняокремихфайлів до оголошення про проведенняспрощеноїзакупівліабо в електроннійформі з окремими полями в електроннійсистемізакупівель». Замовникмає право у визначеннітехнічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формувати предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару та сферізастосування товару та не зобов’язанийвстановлювативимоги до предмету закупівлі з урахуваннямможливостейучасників, а навпаки, учасникипроцедуризакупівлізобов’язанінадаватитакіпропозиції, якібудутьвідповідативстановленимзамовникомвимогам. Це є право Замовника в спрощенійзакупівлі, яке передбачено в абзаці 2 пункту 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, щомістятьпосилання на конкретнуторговельну марку чифірму, патент, конструкціюабо тип предмета закупівлі, джерелойогопоходженняабовиробника, Замовникможевказати, які аналоги та/абоеквівалентиприймаються у пропозиціяхучасників. Аналогічнийвисновокпростежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономікивід 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 в описіетапу «Оприлюдненняоголошення про проведенняспрощеноїзакупівлі». Тобто, Замовник може, а не зобов’язаний зазначити аналоги та/або еквіваленти, які приймаються у пропозиціях учасників. Враховуючивищенаведене, Вимога UA-2022-01-17-007220-a.с1 від 19.01.2022р. не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено