• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:71410000-5 - Послуги у сфері містобудування (Розроблення комплексного плану просторового розвитку території Знам’янської міської територіальної громади за умови отримання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад)

Торги не відбулися

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2022 15:27 - 21.01.2022 15:19
Вимога
Залишено без розгляду

Кваліфікаційні критерії (згідно ст. 16 Закону)

Номер: ec813d2cd16e479c926aed3c961e0500
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-17-006184-a.a1
Назва: Кваліфікаційні критерії (згідно ст. 16 Закону)
Вимога:
У пункті 2.1. Додатку 1 до оголошення «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку за встановленою формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі за основним місцем роботи: 1. сертифікований інженер-землевпорядник, в кількості не менше 4 працівника» Вище визначені вимоги Тендерної документації, визначені замовником, є дискримінаційними та в більшості - не обґрунтованими, що призводить до умисного обмеження кола учасників даної закупівлі, які можуть (могли б) прийняти участь у закупівлі відповідно до предмету. Відповідно до пункту 5.1. статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» «комплексний план просторового розвитку території територіальної громади - одночасно містобудівна документація на місцевому рівні та документація із землеустрою, що визначає планувальну організацію, функціональне призначення території, основні принципи і напрями формування єдиної системи громадського обслуговування населення, дорожньої мережі, інженерно-транспортної інфраструктури, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту території та населення від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони земель та інших компонентів навколишнього природного середовища, формування еко-мережі, охорони і збереження культурної спадщини та традиційного характеру середовища населених пунктів, а також послідовність реалізації рішень, у тому числі етапність освоєння території». Відповідно до частини 7 ст. 16.1. ЗУ «Про регулювання містобудівної документації» - «Розробником комплексного плану може бути суб’єкт господарювання, який має право здійснювати розроблення містобудівної документації відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" та документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій". Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій» «Розробниками документації із землеустрою є: - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; - фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою - Розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає критеріям, визначеним частиною другою цієї статті, та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію». Таким чином, нормами чинного законодавства встановлено, що для розроблення комплексного плану, суб’єкти господарювання повинні мати у власному штаті сертифікованого інженера-землевпорядника. Відповідно цього Учаснику достатньо мати одного працівника відповідної кваліфікації для надання послуг що є предметом закупівлі. Встановлення будь-яких інших вимог Замовником щодо кількості наявних працівників не відповідає чинним положенням законодавства та є необґрунтованим і підлягає скасуванню. У пункті 1.1 Додатку 1 до оголошення «Наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази, які безпосередньо будуть залучені при виконанні робіт (послуг). Для підтвердження iнформацiї щодо наявностi власного обладнання та власної матерiально-технiчної бази, учасник надає довiдку на фiрмовому бланку (у разi наявностi таких бланкiв) в довiльнiй формi за пiдписом керiвника з iнформацiєю про наявнiсть у учасника вiдповiдного обладнання та матерiально-технiчноi бази, необхiдних для здiйснення постачання товару, що є предметом закупiвлi, а саме: - GPS приймачі - не менше 5 одиниць з копіями чинного свідоцтва про повірку робочого засобу вимірювальної техніки; - електронні тахеометри - не менше 2 одиниці з копіями чинного свідоцтва про повірку робочого засобу вимірювальної техніки; -обов’язковою вимогою є наявність не менше 3 (трьох) транспортних засобів для надання послуг зважаючи на велику кількість виїздів спеціалістів у відрядження (для обстеження, обговорювання проектних рішень тощо). На підтвердження даної вимоги Учасник надає свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) чи інші правовстановлюючі документи згідно законодавства про майнові права. Для надання послуг за даним предметом закупівлі не є обов'язковою наявність транспортного засобу (така вимога не встановлена в чинному законодавстві України стосовно містобудівної діяльності). Зокрема, робочі відрядження можуть здійснюватися за допомогою громадського транспорту, а вартість на них - врахована Учасником при визначенні цінової пропозиції. Тож просимо прибрати дану вимогу або змінити її формулювання на "обов’язковою вимогою є наявність не менше 1 (одного) транспортного засобу для надання послуг зважаючи на велику кількість виїздів спеціалістів у відрядження (для обстеження, обговорювання проектних рішень тощо). На підтвердження даної вимоги Учасник надає свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) чи інші правовстановлюючі документи згідно законодавства про майнові права.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.