• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Ремонт персональних комп’ютерів - ДК 021:2015: 50321000-1 Послуги з ремонту персональних комп’ютерів; Технічне обслуговування персональних комп’ютерів - ДК 021:2015: 50322000-8 Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів; Ремонт периферійної техніки - ДК 021:2015: 50323200-7 Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв; Технічне обслуговування периферійної техніки - ДК 021:2015: 50323100-6 Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв)

Завершена

97 497.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 974.98 UAH
Період оскарження: 17.01.2022 15:14 - 21.01.2022 09:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних умов спрщеної закупівлі

Номер: 337a8d6f8bab43ada417e5fec9aaaa65
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-17-005912-a.a2
Назва: Щодо дискримінаційних умов спрщеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! 1. В Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в загальних вимогах, п.6 Вами вимагається: «додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати скановану копію оригіналу листа/листа авторизації, від виробника техніки торгової марки «Canon», який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера/представника та/або офіційного партнера/представника. Цей лист адресований Замовнику даної спрощеної закупівлі із зазначенням № оголошення про проведення спрощеної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (ідентифікатору закупівлі).» Мы вважаємо дану вимогою дискримінаційною, та такою що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такий лист резервується у виробника для конкретної закупівлі конкретним учасником, та більш нікому не видається. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Маючи на балансі комп'ютерну та периферійну техніку, ви як замовник встановлюєте вимогу до потенційних учасників надати скановану копію оригіналу листа/листа авторизації, від виробника техніки торгової марки «Canon» (якщо вам потрібні гарантії від виробника пристроїв, то чому авторизація стосується тільки одного виробника Canon?) Вимагаємо внести зміни в технічну документацію та виключити з документації вимогу "надати скановану копію оригіналу листа/листа авторизації, від виробника техніки торгової марки «Canon», який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера/представника та/або офіційного партнера/представника. Цей лист адресований Замовнику даної спрощеної закупівлі із зазначенням № оголошення про проведення спрощеної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний запитувач! Цим надаємо відповідь на Вашу вимогу про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (із змінами) (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Згідно з частиною другою статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом. Відповідно до пункту 28 частини 1 статті 1 Закону, спрощена закупівля – це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. При цьому слід зазначити, що спрощена закупівля не є процедурою в розумінні Закону, та її проведення регламентується нормами статті 14 Закону, та не передбачає оприлюднення тендерної документації. Згідно з абзацами першим та другим частини 4 статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Згідно з абзацом 15 частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Технічні вимоги до предмета закупівлі, інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, які викладено у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, містять наступні розділи: ремонт периферійної техніки; технічне обслуговування периферійної техніки. Стосовно Вашої вимоги щодо внесення обладнання, яке є предметом обслуговування, до Технічної специфікації повідомляємо, що розділи «Технічної специфікації» містять перелік та кількість послуг, які заплановані замовником з урахуванням власних закупівель з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійної техніки. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (із змінами), визначення потреби в послугах (кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника. Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради за своєю специфікою щодня обробляє велику кількість даних, в тому числі роздруковує та сканує документи. При цьому, переважна кількість периферійної техніки Замовника є принтери та багатофункціональні пристрої саме торгівельної марки «Canon», зокрема: Canon i-sensys mf421dw, Сanon i-sensys mf443dw, Сanon i-sensys mf212w, Canon i-SENSYS LBP2900, Canon i-SENSYS MF633Cdw. При цьому, на балансі Замовника наявна периферійна техніка інших торгівельних марок, але оскільки Замовником щороку проводиться заходи щодо недопущення виходу з ладу та ремонту, в тому числі, периферійної техніки, на цей рік заплановані послуги з технічного обслуговування та ремонту переважно техніки Сanon. Також, слід зауважити, що на теперішній час техніка Сanon знаходиться у задовільному стані, а технічна специфікація містить перелік та кількість послуг, які переможець даної спрощеної закупівлю виконуватиме за викликом/заявками Замовника (телефонний дзвінок та/або електронною поштою) протягом 2022 року. Оскільки для ремонту, в тому числі периферійної техніки мають бути використані нові та оригінальні комплектуючі/запчастини, які відповідають визначеному типу обладнання від даного виробника, Замовником відповідно до абзацу 4 пункту 6 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання сканованої копії оригіналу листа/листа авторизації, від виробника техніки торгової марки «Canon», який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера/представника та/або офіційного партнера/представника. Цей лист адресований Замовнику даної спрощеної закупівлі із зазначенням № оголошення про проведення спрощеної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (ідентифікатору закупівлі). Надання учасником спрощеної закупівлі авторизаційного листа не є дискримінаційною вимогою, оскільки його надання свідчить про те, що комплектуючі/запчастини, є новими та оригінальним від виробника, мають дійсно ті характеристики, які відповідають визначеному типу обладнання та нормативним актам, встановленим чинним законодавством України. Натомість, це дозволить унеможливити постачання комплектуючих/запчастин через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції. Торгівельна марка «Canon» є провідним світовим постачальником, в тому числі, принтерів та багатофункціональних пристроїв, яка має офіційне представництво в Україні та пропонує кожному охочому стати партнером та співпрацюйте з партнерами «Canon». При цьому, Замовник не відповідає за дії третіх осіб, зокрема дій щодо видачі листів авторизації. Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги пункту 4 частини 1 статті 5 Закону та частини 5 статті 14 Закону. Враховуючи вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога внести зміни до тендерної документації

Номер: 9bca57db36ee4bb79afecb44960f8d1a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-17-005912-a.a1
Назва: Вимога внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! 1. В Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в загальних вимогах, п.6 Вами вимагається: «додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати скановану копію оригіналу листа/листа авторизації, від виробника техніки торгової марки «Canon», який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера/представника та/або офіційного партнера/представника. Цей лист адресований Замовнику даної спрощеної закупівлі із зазначенням № оголошення про проведення спрощеної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (ідентифікатору закупівлі).» Ми плануємо взяти участь у закупівлі, але нам було відмовлено в отриманні авторизаційного листа. Якщо Замовник вимагає авторизаційний лист тільки від виробника із зазначенням номеру оголошення на порталі Prozorro, виключаючи можливість застосувати авторизаційний лист від дистрибьюторів та представників Canon в Україні, це автоматично означає, що даний тендер прописаний під конкретного учасника. Авторизаційний лист від виробника видається тільки одному учаснику. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не авторизаційним листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника може свідчити про наявність та лобіювання своїх корисних намірів, обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із виробником не має. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги щодо авторизації, тому що це є фактом порушення Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 5. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. 2. Вимагаємо внести зміни в технічну документацію із зазначенням специфікації на периферійне обладнання, яке є предметом обслуговування. Учасники тендеру повинні розуміти, яке обладнання, крім виробництва компанією Canon, підлягає обслуговуванню, та чому авторизація потрібна тільки по виробнику Canon.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний запитувач! Цим надаємо відповідь на Вашу вимогу про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (із змінами) (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Згідно з частиною другою статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом. Відповідно до пункту 28 частини 1 статті 1 Закону, спрощена закупівля – це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. При цьому слід зазначити, що спрощена закупівля не є процедурою в розумінні Закону, та її проведення регламентується нормами статті 14 Закону, та не передбачає оприлюднення тендерної документації. Згідно з абзацами першим та другим частини 4 статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Згідно з абзацом 15 частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Технічні вимоги до предмета закупівлі, інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, які викладено у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, містять наступні розділи: ремонт периферійної техніки; технічне обслуговування периферійної техніки. Стосовно Вашої вимоги щодо внесення обладнання, яке є предметом обслуговування, до Технічної специфікації повідомляємо, що розділи «Технічної специфікації» містять перелік та кількість послуг, які заплановані замовником з урахуванням власних закупівель з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та периферійної техніки. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (із змінами), визначення потреби в послугах (кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника. Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради за своєю специфікою щодня обробляє велику кількість даних, в тому числі роздруковує та сканує документи. При цьому, переважна кількість периферійної техніки Замовника є принтери та багатофункціональні пристрої саме торгівельної марки «Canon», зокрема: Canon i-sensys mf421dw, Сanon i-sensys mf443dw, Сanon i-sensys mf212w, Canon i-SENSYS LBP2900, Canon i-SENSYS MF633Cdw. При цьому, на балансі Замовника наявна периферійна техніка інших торгівельних марок, але оскільки Замовником щороку проводиться заходи щодо недопущення виходу з ладу та ремонту, в тому числі, периферійної техніки, на цей рік заплановані послуги з технічного обслуговування та ремонту переважно техніки Сanon. Також, слід зауважити, що на теперішній час техніка Сanon знаходиться у задовільному стані, а технічна специфікація містить перелік та кількість послуг, які переможець даної спрощеної закупівлю виконуватиме за викликом/заявками Замовника (телефонний дзвінок та/або електронною поштою) протягом 2022 року. Оскільки для ремонту, в тому числі периферійної техніки мають бути використані нові та оригінальні комплектуючі/запчастини, які відповідають визначеному типу обладнання від даного виробника, Замовником відповідно до абзацу 4 пункту 6 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання сканованої копії оригіналу листа/листа авторизації, від виробника техніки торгової марки «Canon», який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера/представника та/або офіційного партнера/представника. Цей лист адресований Замовнику даної спрощеної закупівлі із зазначенням № оголошення про проведення спрощеної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (ідентифікатору закупівлі). Надання учасником спрощеної закупівлі авторизаційного листа не є дискримінаційною вимогою, оскільки його надання свідчить про те, що комплектуючі/запчастини, є новими та оригінальним від виробника, мають дійсно ті характеристики, які відповідають визначеному типу обладнання та нормативним актам, встановленим чинним законодавством України. Натомість, це дозволить унеможливити постачання комплектуючих/запчастин через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції. Торгівельна марка «Canon» є провідним світовим постачальником, в тому числі, принтерів та багатофункціональних пристроїв, яка має офіційне представництво в Україні та пропонує кожному охочому стати партнером та співпрацюйте з партнерами «Canon». При цьому, Замовник не відповідає за дії третіх осіб, зокрема дій щодо видачі листів авторизації. Таким чином, Замовник ніяким чином не порушує вимоги пункту 4 частини 1 статті 5 Закону та частини 5 статті 14 Закону. Враховуючи вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні