-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Надання послуг охоронників
Завершена
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2022 13:44 - 29.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Договір з Управлінням поліції охорони
Номер:
d59ad776969f4886b9360bc8bb7cb64a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-17-001199-b.b3
Назва:
Договір з Управлінням поліції охорони
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Згідно п.1.7 Додатку 1 до тендерної документації вимагається підтвердити: Наявність договору, який укладений з Управлінням поліції охорони про реагування або наявність актів виконаних робіт за грудень 2021 рік, на підтвердження терміну дії договору, що був укладений в попередніх роках (копія, завірена уповноваженою особою Учасника). Але кожен суб'єкт охорони має свої групи швидкого реагування, які здійснюють реагування. Поясніть про який договір поліцією охорони йдеться? Ітому, що охоронні послуги надає учасник , а не поліція? А вразі необхідності з поліцією охорони потрібно заключити відповідний договір. В якому нормативно-правовому акті це зазначено? Вимагаєио виключити дану вимогу! У випадку ігнорування Вами, як Замовником, основних принципів Публічних закупівель, залишаємо за собою право звернутися до відповідних інстанцій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2022 14:26
Вирішення:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника наявність договору з Управлінням поліції охорони про реагування, оскільки повноваження поліції охорони значно ширші за звичайну охорону, наприклад, право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. У випадку наявності такого договору у Учасника, Управління поліції буде мати можливість оперативно зреагувати на повідомлення Учасника про спрацювання сигналізації, можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку. Також хочемо зазначити що договір з Управління поліції охорони про реагування, є доступним для укладення для багатьох суб’єктів охоронної діяльності. Тож жодним чином даний кваліфікаційний критерій не може бути дискримінаційним чи обмежуючим коло Учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.01.2022 11:16
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо навчання
Номер:
ca1569b766164cfb95661f16c6c00520
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-17-001199-b.a2
Назва:
Щодо навчання
Вимога:
п.11 Додатку 3 тендерної документації передбачає " п. 3 ст. 40 Кодексу Цивільного захисту України, для отримання працівниками відомостей про конкретні дії у надзвичайних ситуаціях з урахуванням особливостей виробничої діяльності суб’єкта господарювання у кожному суб’єкті господарювання обладнується інформаційно-довідковий куточок з питань цивільного захисту".
Шановний Замовнику, поясніть як даний пункт відноситься до інформації щодо " копій посвідчень працівників Учасника, що пройшли навчання щодо злагодженості та професійних дій охорони в разі виявлення на об’єкті пожежі, аварії, вибуху чи при виникненні інших надзвичайних ситуацій, подій, прийняття участі при усуненні наслідків надзвичайної ситуації (видане ДСНС України в 2021р.-2022р.та дійсне на весь період надання послуг ".
п. 7 Додатку 3 тендерної документації передбачає "копія про проходження навчання в органах ДНС України". Що це за орган та які документи видає?
Просимо надати пояснення, та видалити інформацію, яка не відповідає дійсності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2022 15:39
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (частина третя статті 16 Закону).
Таким чином, нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданим документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
За Вашою вимогою просимо ознакомитесь:
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1052 "Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій", яка у свої діяльності керується КОДЕКС ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА від 26 червня 2013 р. № 444 Київ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.01.2022 10:25
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки на кожного працівника
Номер:
20886310f8504a858e99c0d782ce5aec
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-17-001199-b.a1
Назва:
Щодо перевірки знань з питань пожежної безпеки на кожного працівника
Вимога:
Згідно додатку 3 до Тендерної документації абз. 3 п. 14 Замовник вимагає надання копій документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство, оскільки згідно Постанови КМУ № 444 від 26 червня 2013 р. "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях" абз. 3 п. 16 Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань нормативних актів з пожежної безпеки. Згідно Наказу МВС України "Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням" від 05.12.2019 N 1021, працівники, що здійснюють роботи в приміщеннях, будинках та зовнішніх установках з категорією щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки А, Б, В, Аз, Бз та Вз, у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах або здійснюють електро-, газозварювальні роботи та роботи з відкритим вогнем, а також інші працівники, діяльність яких потребує додаткових знань з питань пожежної безпеки та навичок на випадок виникнення пожежі. Замовник не надав підтвердження класифікації об'єкту охорони, як вибухопожежного, або пожежно небезпечного, а робота охоронників не пов'язана з підвищеною пожежною небезпекою, в розумінні статті 40 Кодексу цивільного захисту України.
Крім того Замовник зазначає, п. 11 Додатку 3, У зв’язку з тимчасовою відсутністю на об’єкті охорони Замовника пожежної сигналізації, та значної кількості пацієнтів у тому числі пацієнтів з обмеженими можливостями, надати копії посвідчень працівників Учасника, що пройшли навчання щодо злагодженості та професійних дій охорони в разі виявлення на об’єкті пожежі, аварії, вибуху чи при виникненні інших надзвичайних ситуацій, подій, прийняття участі при усуненні наслідків надзвичайної ситуації (видане ДСНС України в 2021р.-2022р.та дійсне на весь період надання послуг ; (Відповідно до частини 3 статті 40 Кодексу цивільного захисту України).
Учасники, які беруть участь у закупівлі охоронних послуг, не можуть нести відповідальність за пожежну безпеку на об'єкті, що на порушення вимог Законодавства не обладнаний засобами пожежної сигналізації та пожежогасіння, адже це не є предметом даної закупівлі.
Крім того факт відсутності пожежної сигналізації на об'єкті є потенційно небезпечним не тільки для пацієнтів, але і для працівників підприємства, яке буде надавати охоронні послуги, що в свою чергу є підставою для ініціації перевірки відповідними органами ДСНС України.
Просимо видалити вимогу щодо надання протоколів та посвідчень підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки на всіх працівників, замінивши на проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки на керівний склад.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2022 10:57
Вирішення:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника навчання охоронників, щодо злагодженості та професійних дій охорони в разі виявлення на об’єкті пожежі, аварії, вибуху чи при виникненні інших надзвичайних ситуацій, подій, прийняття участі при усуненні наслідків надзвичайної ситуації (видане ДСНС України в 2021р.-2022р.та дісне на весь період надання послуг; (Відповідно до частини 3 статті 40 Кодексу цивільного захисту України).
Ця вимога жодним чином не обмежує коло Учасників та не є дискримінаційною, а ставить наметі найбільш професійного надавача послуг охорони
статті 40 Кодексу цивільного захисту України.
1. Навчання працюючого населення діям у надзвичайних ситуаціях є обов’язковим і здійснюється в робочий час за рахунок коштів роботодавця за програмами підготовки населення діям у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.01.2022 10:24