• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (дезінфікуючи засоби в асортименті)

Завершена

34 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 170.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2017 14:23 - 06.11.2017 11:00
Вимога
Вирішена

Щодо написаного Замовником

Номер: 8c5c4cc4cf254af98683827460fa2b36
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-001803-a.b5
Назва: Щодо написаного Замовником
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Ви розумієте, що чим більше намагаєтеся писати нісенітницю, постійно змінюючи аргументи відхилення нашої пропозиції, тим більше надаєте нам аргументів для подання скарг в контролюючи огргани. Спочатку писали одне, потім інше... Визначиться, будь-ласка з аргументами. Ви вже показали своє істинне обличчя корупціонера. За додатковий матеріал - дякуємо!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний повторювач !Крім того , що ми написали у відповідях раніше, добавити нам більш нічого. З повагою, тендерний комітет "Комунальний заклад "Криворізький протитуберкульозний диспансер № 2"ДОР"
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Додаток

Номер: 284d80bb6ae54198a719c0ddb93edd0d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-001803-a.b4
Назва: Додаток
Вимога:
Рішення АМКУ стосовно дискримінаційності вимоги щодо надання гарантійних листів від виробника: рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз, від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск, від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, від 11.02.2014 №172-р/пк-ск. Таким чином у вас немає жодного правового аргументу відхилення нашої пропозиції. Всі ці посилання на рішення АМКУ (і щодо надання зразків, і щодо надання гарантійних листів) ми наведемо у листах до контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний дописувач! У період розгляду тендерних пропозицій, учасник, тендерна пропозиція якого розглядається, надає зразки запропонованого ним товару протягом однієї доби з дня початку розгляду, відповідно до вимог відповідної тендерної документації. Звертаємо увагу, що додержання учасником вищевказаної вимоги, надає змогу замовнику, який є медичним лікувальним закладом, переконатись в тому, що засоби які будуть використовуватися для здійснення завдань та функцій закладу, не будуть гіршими, за ті засоби, які пройшли випробування в установі, не викликали подразнень та алергічних проявів у працівників та пацієнтів, мали гарні властивості та показники, а також повністю відповідають встановленим до них вимогам. Нам принципово необхідний засіб на основі спирту з вмістом спирту понад 65%, адже саме згідно останньої публікації Комісії з питань дотримання гігієни у лікарнях та профілактики інфікування (KRINKO) при Інституті ім.Роберта Коха, найбільш ефективний засіб в концентрації спирту 60-80%. Для забезпечення ротації деззабів установою планувалось закупівля засобу , який у своєму складі містить глутаровий альдегід не менше 9,5 %. Засіб який ви пропонували, а саме :«Вернедор плюс» у своєму складі не має глутарового альдегіду та у відповідних концентраціях, що чітко вимагалось у медико - технічних вимогах. Медико-технічні вимоги на дезінфекційні засоби складені нами згідно вимог чинного законодавства та не містять дискримінаційних вимог (вказаний вираз «або еквівалент» дивіться додаток до ТД). Твердження щодо жорсткого обмеження вмісту активно-діючих речовин в % є безпідставні оскільки є значення не більше або не менше. На ринку України є зареєстровані дезінфікуючі засоби. які повністю відповідають заявленим медико-технічним вимогам. Тому ми жодним чином не дискримінуємо потенційних учасників. Також слід зауважити. що згідно абз.4 ч.3 ст 7 ЗУ "Про публічні закупівлі" Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення процедур закупівель. Та згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" Ч. 3 ст 9 Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі. Щодо вказаних Вами рішень від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск , від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, від 11.02.2014 №172-р/пк-ск)вони прийняті АМКУ у 2014 році стосовно закупівель з конкретною назвою предмета закупівель «вугілля кам’яне», а в нас закупівля « дезінфекційних засобів», де зовсім інші нормативні «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ» вимоги. Стосовно надання гарантійного листа від виробника, якщо Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором виробника даної продукції, то отримати Гарантійний лист виробника не буде складати жодних труднощів. А наявність копій документів про якість (сертифікат/паспорт якості) не може свідчити, про те, що продукція не є фальсифікованою або контрабандною, тому що всі ці документи є у вільному доступі на сайті Prozzoro і будь хто може завантажити ці документи та використовувати їх для участі по даній закупівлі. Тому надання гарантійного листа, виданого виробником на позиції товару вимагається з метою запобігання закупівлі фальсифікатів і контрабандної продукції та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності. Отже, нами було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, повністю відповідають нормам законодавства. Отже, на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення Вашої вимоги. Згідно п.п 6.5 у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням що встановлених вимог. На етапі кваліфікації від Вас не надійшло жодних запитань стосовно змісту у викладених вимогах. Після проведення аукціону та відхилення пропозиції, як така що не відповідає МТВ закупівлі, Ви почали тиснути та погрожувати вимагаючи повернути пропозицію на кваліфікацію Вашими діями Ви справляєте тиск та звинувачуєте безпідставно у корупції не маючи на це доказів. Запрошуємо до участі у торгах. З повагою, тендерний комітет КЗ «Криворізький протитуберкульозний диспансер №2»ДОР
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Замоника!

Номер: b4008733b97e4d1593d1cd3fb6b2179a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-001803-a.b3
Назва: Щодо відповіді Замоника!
Вимога:
Замовнику- корупціонер! Рішення АМКУ є обов"язковими не тільки до певних торгів , а розповсюджується і на всі аналогічні! Такий цинізм та ігнорування Закону ми не залишимо без уваги! Більще не гаємо час на спілкування з вами. Направляємо листи до Державної аудиторської служби України, антикорупційного бюро Дніпропетровської області, Департаменту охорони здоров"я з метою притягнення до відповідальності посадових осіб-корупціонері!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний дописувач! У період розгляду тендерних пропозицій, учасник, тендерна пропозиція якого розглядається, надає зразки запропонованого ним товару протягом однієї доби з дня початку розгляду, відповідно до вимог відповідної тендерної документації. Звертаємо увагу, що додержання учасником вищевказаної вимоги, надає змогу замовнику, який є медичним лікувальним закладом, переконатись в тому, що засоби які будуть використовуватися для здійснення завдань та функцій закладу, не будуть гіршими, за ті засоби, які пройшли випробування в установі, не викликали подразнень та алергічних проявів у працівників та пацієнтів, мали гарні властивості та показники, а також повністю відповідають встановленим до них вимогам. Нам принципово необхідний засіб на основі спирту з вмістом спирту понад 65%, адже саме згідно останньої публікації Комісії з питань дотримання гігієни у лікарнях та профілактики інфікування (KRINKO) при Інституті ім.Роберта Коха, найбільш ефективний засіб в концентрації спирту 60-80%. Для забезпечення ротації деззабів установою планувалось закупівля засобу , який у своєму складі містить глутаровий альдегід не менше 9,5 %. Засіб який ви пропонували, а саме :«Вернедор плюс» у своєму складі не має глутарового альдегіду та у відповідних концентраціях, що чітко вимагалось у медико - технічних вимогах. Медико-технічні вимоги на дезінфекційні засоби складені нами згідно вимог чинного законодавства та не містять дискримінаційних вимог (вказаний вираз «або еквівалент» дивіться додаток до ТД). Твердження щодо жорсткого обмеження вмісту активно-діючих речовин в % є безпідставні оскільки є значення не більше або не менше. На ринку України є зареєстровані дезінфікуючі засоби. які повністю відповідають заявленим медико-технічним вимогам. Тому ми жодним чином не дискримінуємо потенційних учасників. Також слід зауважити. що згідно абз.4 ч.3 ст 7 ЗУ "Про публічні закупівлі" Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення процедур закупівель. Та згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" Ч. 3 ст 9 Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі. Щодо вказаних Вами рішень від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск , від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, від 11.02.2014 №172-р/пк-ск)вони прийняті АМКУ у 2014 році стосовно закупівель з конкретною назвою предмета закупівель «вугілля кам’яне», а в нас закупівля « дезінфекційних засобів», де зовсім інші нормативні «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ» вимоги. Стосовно надання гарантійного листа від виробника, якщо Учасник є офіційним представником або дистриб’ютором виробника даної продукції, то отримати Гарантійний лист виробника не буде складати жодних труднощів. А наявність копій документів про якість (сертифікат/паспорт якості) не може свідчити, про те, що продукція не є фальсифікованою або контрабандною, тому що всі ці документи є у вільному доступі на сайті Prozzoro і будь хто може завантажити ці документи та використовувати їх для участі по даній закупівлі. Тому надання гарантійного листа, виданого виробником на позиції товару вимагається з метою запобігання закупівлі фальсифікатів і контрабандної продукції та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності. Отже, нами було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, повністю відповідають нормам законодавства. Отже, на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення Вашої вимоги. Згідно п.п 6.5 у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням що встановлених вимог. На етапі кваліфікації від Вас не надійшло жодних запитань стосовно змісту у викладених вимогах. Після проведення аукціону та відхилення пропозиції, як така що не відповідає МТВ закупівлі, Ви почали тиснути та погрожувати вимагаючи повернути пропозицію на кваліфікацію Вашими діями Ви справляєте тиск та звинувачуєте безпідставно у корупції не маючи на це доказів. Запрошуємо до участі у торгах. З повагою, тендерний комітет КЗ «Криворізький протитуберкульозний диспансер №2»ДОР
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Додаткова інформація до вимоги!!!

Номер: 0410bbc385ac4d9db6de196928bb46a3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-001803-a.a2
Назва: Додаткова інформація до вимоги!!!
Вимога:
Також хочемо Вам зауважити, що ФОП Заїка Денис Валентинович, впродовж аукціона навіть не намагався конкурувати та цінова пропозиція майже копійка в копійку до запланованої вартості торгів. Такі факти можуть стверджувати лише про те, що даний учасник був упевнений в своїй перемозі! Такі обставини нагадують про змову посадових осіб Замовника з даним учасником торгів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше зауваження , щодо наступного учасника, який впродовж аукціону не намагався конкурувати, та чи був упевнений в своїй перемозі, відповісти не маємо можливості, так як апріорі не здогадуємося ,що на думці у ФОП Заїка ( та будь-хто ) чи які в нього були обставини ))) Вашими діями Ви справляєте тиск на Замовника та звинувачуєте безпідставно у корупції не маючи на це доказів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!!!!

Номер: ccfca74892b9483d9f558cca954ce880
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-001803-a.a1
Назва: Вимога!!!!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми вкрай обурені корупційним протизаконним рішенням дискваліфікації нашої пропозиції! Всі аргументи відхилення нашої пропозиції є вичерпно протизаконними! А тепер по суті. Стосовно порівняльної таблиці та надання зразків. Або неуважно вивчаєте документи, або навмисно шукаєте собі пригод. Ми надали лист за номером №4434, який і є документом відповідності медико-технічного завдання. Стосовно надання зразків- ця вимога є протизаконною та визнана дискримінаційною в рішеннях АМКУ ( файл з коментарем щодо надання зразків надається!). Далі, щодо неможливості використовувати засіб "НОР-Експрес" для хірургічної обробки шкіри рук та невірного трактування п.9.11. Наказу №236 МОЗ. Знову ж таки, або невистачає фаховості працівникам Замовника, або слухають нефахові поради другого учасника, який рекомендує писати таку нісенітницю. В методичних вказівках на засіб "НОР-Експрес", які затвердженні МОЗ України!!! зазначено, що засіб ПРИДАТНИЙ для хірургічної обробки шкіри рук. А вірне трактування Наказу №236 наступне:“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засіб "НОР-Експрес", що зазначений в документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні. Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні. Стосовно трохи іншого складу запропонованого нами "Вернедор Плюс", який ми запропононували в якості еквіваленту "Споросепт". Тим обмеженням по складу, які протизаконно вказані в документації відповідє лише засіб "Споросепт". На ринку України немає більше засобу з діючою реєстрацією, який відповідав вимогам складу. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних Учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника. Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти. Не існує жодного наказу де регламентується яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 пункт 6. Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій 6.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів,( а не заздалегідь обраних) виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій 6. 6.запобігання корупційним діям і зловживанням Отже, вимоги які прписані під конкретного виробника та його представників, не впливають на додавання виразу « або еквівалент», а лише говорять про можливий корупційний зговір посадових осіб Замовника із заздалегідь запланованим переможцем та представником. Ще раз зауважуємо, медико-технічні вимоги до предмету закупівлі документації , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його специфічними та технічними особливостями. Ми запропонували засіб, який є повним еквівалентом за характеристиками, за якими проводять порівняння та еквівалентність профільні поважні Державні установи, а саме: групи діючих речовин, призначення, режими використання, спектр антимікробної дії, умови використання та зберігання. Більш того, засіб "Вернедор Плюс" в рази!!! економічніший за "Споросепт". Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду та акцептувати її як економічно найвигіднішу! В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров"я, НАБУ, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний скаржнику! Наголошуємо Вам, що Вашу пропозицію було відхилено правомірно, оскільки Ви не виконали вимоги оголошення не надавши своєчасно зразки. Також у складі вашої пропозиції не було надано гарантійних листів від виробника на запропоновані дезінфікуючі засоби, а саме : Дезінфікуючий засіб для гігієнічної та хірургічної дезінфекції рук «Sterisol», Дезінфікуючий засіб для антисептичної обробки слизових «Неосептін перевін» та Дезінфікуючий засіб для обробки білизни під час автоматичного прання «Дезеліт Т 60», що не відповідає МТВ оголошення. Щодо надання зразків дана вимога не містить жодного дискримінаційного характеру, оскільки для уникнення закупівлі неякісного товару та фальсифікату Замовник має права запросити на апробацію зразки, жодним нормативним документом не визнано порушенням. Тендерний комітет здивувало Ваше обурення щодо надання зразків, оскільки Вашим листом № 4432 від 07.11.2017 ви повідомляєте , що маєте товар на складі та гарантуєте своєчасне постачання тим самим вели в оману тендерний комітет та зараз своїми діями справляєте тиск. Наголошуємо та просимо Вас взяти до відому, що посилання на рішення АМКУ є не правомірним і не може використовуватись, як керівництво дії. Оскільки рішення АМКУ лише діє щодо оскарження певної процедури. Також слід зауважити, що Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення процедур закупівель. Також Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі. На Ваше зауваження , щодо наступного учасника, який впродовж аукціону не намагався конкурувати, та чи був упевнений в своїй перемозі, відповісти не маємо можливості, так як апріорі не здогадуємося ,що на думці у ФОП Заїка ( та будь-хто ) чи які в нього були обставини ))) Вашими діями Ви справляєте тиск на Замовника та звинувачуєте безпідставно у корупції не маючи на це доказів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні