• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

15110000-2 - М’ясо

Завершена

197 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 989.25 UAH
Період оскарження: 17.01.2022 10:45 - 21.01.2022 10:00
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА стосовно порушення чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель

Номер: c2f7ac49456c4328a89774d4195e7c8d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-17-000444-b.a2
Назва: ВИМОГА стосовно порушення чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель
Вимога:
Шановна Уповноважена особа Бродівського закладу дошкільної освіти №1 Бродівської міської ради Львівської області, з урахуванням наданих Вами пояснень, на вимогу: UA-2022-01-17-000444-b.b1 від 31.01.2022, Товариство з Обмеженою Відповідальністю «ЄВРО-КОМЕРС» змушене повторно звернутися до Вас з вимогою стосовно усунення порушень чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Відповідно до чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, Уповноважена особа під час здійснення процедур закупівель, діє на засадах неупередженості та керується принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Вами рішення від 31.01.2022 № б/н разом з наданими Вами «Поясненнями» жодним чином не відповідає вищезазначеним принципам та дійсності в цілому. РОЗ’ЯСНЮЄМО: Учасник ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" в складі власної пропозиції надала як підтвердження досвіду скановану копію Договору від 14.04.2021 № 20 разом з додатками. Загальна сума Договору відповідно до п. 3.1 становить 88200,00 грн. Відповідно до відкритих даних системи «prozorro», Договір від 14.04.2021 № 20, який було учасником ФОП «ВОЛЯНИК ЮЛІЮ ВОЛОДИМИРІВНОЮ» подано як аналогічний, було укладено за результатами спрощеної закупівлі: UA-2021-03-18-004466-a. Відповідно інформаційного Звіту про виконання договору про закупівлю UA-2021-03-18-004466-a (дата формування звіту: 23 грудня 2021) - сума оплати за договором про закупівлю: 78 707,52 UAH. Тобто, товару (товарів) було поставлено на чітко визначену суму, проте сканованих копій накладних подані на загальну суму 63131,52 грн. Надане Вами пояснення, що: - «учасником надано копії документів про виконання договору на суму і в межах відповідних коштів, в розмірі яких і було здійснено фактичну закупівлю за договором. Таким чином, виконання договору на суму меншу, ніж вказано в Договорі не є порушенням.» є абсолютно неправильним!!! По-перше, зміни істотних умов Договору в порядку п.п. 1 п. 5 ст. 41 підтверджується ДОКУМЕНТАЛЬНО, а саме відповідною додатковою угодою. Додаткової угоди, де було узгоджено зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, як в самій системі так і в змісті пропозиції учасника - Не має. Тобто, Ви завідомо надаєте інформацію в поясненнях, що не відповідає дійсності. По-друге, Вами чітко та зрозуміло було передбачено: - «Інформація, зазначена у довідці, підтверджується наступними документами: договором (- рами) та документами, що підтверджують виконання цього (- их) договору (- ів) (видаткові накладні/або акти виконаних робіт /або наданих послуг /або інші документи передбаченні при поставці вказаного товару) (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), (вказані документи подаються по всіх договорах, що були зазначенні у довідці). Договір (-и) повинен (- ні) бути наданий (-і) з усіма додатками або іншими невід’ємними його (- їх) частинами (специфікації, рахунки, додаткові угоди тощо). Видаткові накладні, акти виконаних робіт або наданих послуг подавати в повному обсязі. Учасник ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" в складі власної пропозиції надала як підтвердження досвіду скановану копію Договору від 14.04.2021 № 20 разом з додатками З урахуванням всього вищезазначеного, Ви не залежаєте нам вибору, як повторно звернутися до Вас з повторною вимого. Рекомендуймо, розглянути дану Вимогу більш об’єктивно та неупереджено!!!
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 02.02.2022 17:11
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА стосовно порушення чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель

Номер: 0570b1a68ab24d0fbb0f84e1c8431c7c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-17-000444-b.b1
Назва: ВИМОГА стосовно порушення чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель
Вимога:
Вами, Тендерним комітетом (Уповноваженою особою) Бродівського закладу дошкільної освіти №1 Бродівської міської ради Львівської області, (надалі по тексту іменуєтесь як Замовник), за результати розгляду тендерних пропозиції закупівлі: UA-2022-01-17-000444-b, на придбання товару - «М`ясо», згідно до Протоколу в щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 31.01.2022 № б/н, було визнано переможцем торгів учасника - ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЮ ВОЛОДИМИРІВНУ" Прийняте Вами рішення, є необґрунтованим, незаконним та таким що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері здійснення публічних Закупівель. Пропозиція учасника - ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ" в повній мірі не відповідає вимогам оголошення на проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до п.п. 3.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 оголошення вимагалось: «Довідка, що містить інформацію про досвід поставки аналогічного товару (довідка подається у довільній). Інформація, зазначена у довідці, підтверджується наступними документами: договором (- рами) та документами, що підтверджують виконання цього (- их) договору (- ів) (видаткові накладні/або акти виконаних робіт /або наданих послуг /або інші документи передбаченні при поставці вказаного товару) (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), (вказані документи подаються по всіх договорах, що були зазначенні у довідці). Договір (-и) повинен (- ні) бути наданий (-і) з усіма додатками або іншими невід’ємними його (- їх) частинами (специфікації, рахунки, додаткові угоди тощо). Видаткові накладні, акти виконаних робіт або наданих послуг подавати в повному обсязі. Примітки: Аналогічними договорами є договори, щодо поставки товару, який є предметом закупівлі» Учасник ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" в складі власної пропозиції надала як підтвердження досвіду скановану копію Договору від 14.04.2021 № 20 разом з додатками. Загальна сума Договору відповідно до п. 3.1 становить 88200,00 грн. Проте документи, що підтверджують виконання цього Договору від 14.04.2021 № 20, а саме скановані копії накладних подані на загальну суму 63131,52 грн. Тобто, Учасник ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" на надала всіх необхідних документів, чим не виконала дану вимогу, а отже пропозиція якої повинна бути відхилена в порядку п. 1 ст. 13 ЗУ «Про публічні закупівлі» Враховуючи вищенаведене, рекомендуємо відмінити Ваше рішення стосовно визнання учасника – ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА", переможцем даної процедури закупівлі в іншому разі з метою захисту власних економічних та господарських інтересів ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС» змушене звернутися з відповідними скаргами за захистом своїх законних прав та інтересів до: 1. Громадських організацій правозахисного типу. 2. Органу, що здійснює контроль над Вами, як замовником. 3. Уповноваженого органу що здійснює контроль у сфері публічних закупівель. 4. Засобів масової інформації 5. Суду за визначеною законом юрисдикцією.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь (пояснення) на вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 02.02.2022 17:11