• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

БЕНЗИН А-95, БЕНЗИН А-92

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2022 10:41 - 29.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 088a245de7cc40398ef089ba53b4a326
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-17-000733-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога на умови тендерної документації 17 січня 2022 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Управління поліції охорони в Чернівецькій області було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2022-01-17-000733-c про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Бензин марки А-95, Бензин марки А-92 Відповідно до ТД у Додатку 2 Інформація про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі, установлені замовником п.2 Замовником зазначено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: - Заправка автотранспорту Замовника здійснюється цілодобово на АЗС учасника на умовах EXW згідно Інкотермс 2010р на території населених пунктів Чернівецької області: м. Кіцмань, м. Новоселиця; м. Сокиряни; м. Новодністровськ; смт. Кельменці; м. Хотин; м. Заставна; смт. Глибока; м. Сторожинець; м. Вижниця; смт. Путила; смт. Берегомет (Вижницького р-ну), при цьому в учасника має бути не менше однієї у вказаних пунктах та не менше однієї у Зазначимо, що жоден суб’єкт господарювання, жодна мережа АЗС не має АЗС на території населених пунктів Чернівецької області: м. Кіцмань, м. Сторожинець, смт. Путила, смт. Берегомет (Вижницького р-ну) при цьому в учасника має бути не менше однієї у вказаних пунктах та не менше однієї у кожному обласному (адміністративному) центрі (крім окупованих територій України). Замовник виключив можливість всіх Учасників в участі в процедурі закупівлі, а отже дискримінував їх. Таким чином, Замовник зобов’язаний викласти ТД у новій редакції, шляхом публікації через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Тому ВИМОГАЄМО викласти ТД у новій редакції, а саме: Додаток 2 до тендерної документації Інформація про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі, установлені замовником п.2 : • Заправка автотранспорту Замовника здійснюється цілодобово на АЗС учасника на умовах EXW згідно Інкотермс 2010р на території населених пунктів Чернівецької області: м. Кіцмань, м. Новоселиця; м. Сокиряни; м. Новодністровськ; смт. Кельменці(або у радіусі до 10км від смт. Кельменці); м. Хотин; м. Заставна; смт. Глибока; м. Сторожинець(або у радіусі до 10 км від м. Сторожинець); м. Вижниця; смт. Путила (або у радіусі до 45 км від смт. Путила); смт. Берегомет (Вижницького р-ну) (або у радіусі до 45 км від смт. Путила) при цьому в учасника має бути не менше однієї у вказаних пунктах та не менше однієї у кожному обласному (адміністративному) центрі (крім окупованих територій України). На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, які порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на викладене та ураховуючи листи Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) від 03.03.2020 № 100-29/07-3156, від 12.03.2020 № 20-29/08-3600, від 24.04.2020 № 128-29/08-5961, від 17.04.2020 № 126-29/01-5723 Міністерство листом МЕРТУ № 3305-04/34286-06 від 01.06.2020 року рекомендує замовникам виважено та з дотриманням законодавства формувати вимоги до предмета закупівлі та потенційних учасників, уникати встановлення дискримінаційних вимог, що ускладнюють участь у закупівлях та штучно обмежують коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний Учасник.! Повідомляємо Вас, що Учасники закупівлі для підтвердження даних вимог можуть надати договір оренди, або договір співпраці, або інший документ, щоб підтвердити наявність АЗС за вимогою Замовника. Враховуючи Ваші вимоги замовник не може нести збитки, які виникнуть через збільшення відстані шляху службового автотранспорту до місця заправок (від 10 до 45 км. від місця розташування автотранспорту), так як відхилення від маршруту несення служби на таку відстань не дасть можливості вчасно реагувати на тривожні повідомлення з охороняємих об'єктів та спецлінії 102. Тому Замовник не може внести змін до тендерної документації, так як це призведе до порушення умов договору між Управлінням поліції охорони та Замовниками охоронних послуг, в частині реагування на тривожні повідомлення від охороняємих об'єктів, а також призведе до збільшення витрат на обслуговування службового автотранспорту.
Статус вимоги: Відхилено