• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Антисептичні препарати

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Торги відмінено

1 543 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2022 11:11 - 27.01.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо невірно коду з Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015

Номер: 232ea2a78975436f98130f1948a68e3f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-15-000099-a.b2
Назва: Вимога щодо невірно коду з Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо виключити позицію - «Октенісепт», з даної закупівлі, та провести закупівлю на даний засіб згідно вірного коду з Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Даний засіб відсутній у "Державному реєстрі дезінфекційних засобів МОЗ України", натомість даний засіб фігурує у "Державному реєстрі лікарських засобів України", що в свою чергу передбачає використання іншого коду з Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, який безпосередньо обумовлює додавання у закупівлю з боку Замовника саме «Лікарського засобу», а не «Дезінфікуючого засобу», тому даний засіб необхідно видалити із закупівлі за номером UA-2022-01-15-000099-a. Нагадуємо, що пунктом 3 розділу І Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Дев’ята цифра — контрольна. Тож, Замовник в порушення порядку визначення предмета закупівлі Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення не вірно визначив код ДК 021:2015 засобу «Октенісепт», а мав бути за кодом ДК 021:2015 – 33600000-6 – Фармацевтична продукція (ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні). Ці дії замовника також свідчать про те, що дана закупівля є упередженою і розподілення позицій за лотами виконано таким чином, щоб задовільнити обмежену кількість заздалегідь визначених учасників, що додатково наголошує про корумпованість Замовника, а також про порушення ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі», в частині добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінації учасників, а також рівного ставлення до них та запобіганню корупційним діям і зловживанням. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Вимога щодо розподілення на лоти

Номер: 3830ea66199e4301a362037b9a3180ae
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-15-000099-a.b1
Назва: Вимога щодо розподілення на лоти
Вимога:
Шановний Замовник! Підкажіть, будь-ласка, чим обумовлені критерії розподілу предметів закупівлі на лоти у даній закупівлі номер UA-2022-01-15-000099-a ? Якими принципами розподілу ви керувались? Слід зазначити, що відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» здійснюються зокрема за такими принципами: - Максимальна економія, ефективність та пропорційність; - Недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - Запобігання корупційним діям і зловживання. Згідно розподілення на лоти у даній закупівлі чітко прослідковується заздалегідь обумовлені домовленості між трьома Виробниками (Учасниками) та Замовником і це у закупівлі за цілих 1 543 500,00 гривень бюджетних коштів. Ми розуміємо що Ви шановний Замовник розподілили на лоти свою потребу для того щоб не ображати своє обмежене коло постачальників та не створювати додаткову конкуренцію між ними, але дані дії суперечать ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі», ці дії також свідчать про гнучку корумпованість даної закупівлі, а також про маскування штучно створеної конкуренції під добросовісну конкуренцію. Вимагаємо внести зміни та об'єднати в один лот всі засоби, так як вони є схожими за своїм складом та спектром дії, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.