• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.

Завершена

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період оскарження: 14.01.2022 16:15 - 27.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Усуненя вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Номер: 94ec5fa65e8a4f13bca542b80d681b73
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-14-003399-c.b1
Назва: Усуненя вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв в т.ч. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник у Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказав: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі “PDF” або “JPEG” з інформації та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до п. 1 Додатку 1 даної документації; У Додатку №1 до тендерної документації Замовник вказує, що Учасники мають надати: Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: місця розташування приміщень пральні на території м. Тернопіль, або Тернопільської області Проте згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначена вимога про обов’язкову про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: місця розташування приміщень пральні на території м. Тернопіль, або Тернопільської області є дискримінаційною і НІЧИМ НЕ ОБГРУНТОВАНОЮ. До прикладу Учасник може мали приміщення пральні у будь-якому місці чи то Тернополі чи то Львові чи навіть у м. Чернігові і якісно надавати послуги Така вимога Замовника є дискримінаційною, необґрунтованою та незаконною. Відповідно до ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. На підставі вищевикладеного вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу що розташування приміщень пральні на території м. Тернопіль, або Тернопільської області. Викладена позиція ґрунтується в т.ч. на практиці колегії АМКУ в подібних ситуаціях. У випадку відхилення нашої вимоги ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ та до Держаудитслужби.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Заперечую факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошую, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлю. Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв в т.ч. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відтак, Замовник зазначив певний перелік технічних вимог до послуги, виходячи із потреб закладу. Зокрема, вимога що вимога Замовника щодо наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: місця розташування приміщень пральні на території м. Тернопіль, або Тернопільської області обумовлена по-перше тим, що відповідно до пункту 1 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено умову щодо періодичності забору брудної білизни до прання у термін не більше 24 годин з моменту прийняття заявки до виконання (у робочі години Замовника з 8-00 по 16-00), а білизни для оперблоків, реанімаційного, кардіохірургічного відділень – не більше 6 (шести) годин з моменту прийняття замовлення до виконання. Термін виконання – протягом 12 годин з моменту прийняття до виконання. Періодичність забору брудної білизни та термін виконання обґрунтовується потребою лікарні (яка надає медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19) у чистій білизні, яку необхідно змінювати у найкоротші терміни, тому замовлення на надання послуг здійснюються ЩОДЕННО. Постачальник обов’язково має вчасно та безперебійно надавати послуги зі збирання, перевезення, обробки, прання забрудненої білизни та відвантаження чистої білизни з подальшою доставкою білизни Замовнику, щоб уникнути накопичення у лікарні брудної білизни, що в свою чергу може зашкодити безперебійному наданню медичної допомоги. По-друге: на початку 2022 року в Україні значно зросли ціни на паливо (бензин, дизельне пальне, автомобільне газове пальне) на АЗС України, а оскільки згідно п.8 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації збирання, доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються Виконавцем самостійно, за свій рахунок, місцезнаходження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Виконавця в інших областях України може створити ще одну перепону у наданні послуг згідно договору про закупівлю. Відтак, у разі, якщо потужності учасника знаходяться в інших областях, виникає велика ймовірність невчасного надання послуг, що є недопустимою умовою для Замовника. Враховуючи вищенаведене, уповноваженою особою прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено