• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по проекту «Встановлення індивідуальних підкачувальних станцій на багатоповерхові та малоповерхові житлові будинки м. Слов'янськ (капітальний ремонт)»

Торги не відбулися

5 385 972.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 859.72 UAH
Період оскарження: 18.09.2017 14:09 - 29.09.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Просимо усунути порушення

Номер: 2ba4b7660a884d0db8c73ab396718ce2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-18-001397-c.b1
Назва: Просимо усунути порушення
Вимога:
«18» вересня 2017 року Департамент житлово-комунального господарства Донецької області облдержадміністрації (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю UA-2017-09-18-001397-c. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам, законодавству України та обмежують конкуренцію, а саме: У пункті 15 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації передбачено, що: «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - (надаються Належним чином засвідчені копії листів підприємств, установ, організацій, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів з (по капітальному ремонту) про закупівлю, або копіями аналогічних договорів про закупівлю та акти виконаних робіт) (згідно Додатку 3)» . Замовник визначає кваліфікаційні критерії з метою отримання підтвердження виконання учасниками запланованих робіт, саме тому згідно вимог Закону учасники подають у складі тендерних пропозицій підтвердження свого досвіду виконання аналогічних договорів, що мається на увазі досвіду виконання аналогічними за характером та складністю робіт. Але встановлення лише одного вузького виду робіт призводить не до реального підтвердження досвіду учасників, а обмеження їх в участі у процедурі закупівлі. Відповідно до п. 22 ч.1 ст. 1 закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закону) роботи включають проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств тощо. Також відповідно до пп. 3.2. ДБН А.2.2-3-2014 (офіційне видання) будівництво означає нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва. Тобто, встановлення обмеження щодо досвіду виконання аналогічних договорів лише щодо здійснення капітального ремонту є дискримінаційним, адже роботи, які є аналогічними за характером і складністю, не обмежуються капітальним ремонтом, а визначаються у межах поняття «будівництво», яке зазначене вище. Отже, враховуючи все вище наведене, можна зробити висновок, що Замовник у кваліфікаційних вимогах прописав умови під учасника, який уже виконав не менше 2 договорів по капітальному ремонту, які відповідають предмету закупівлі. Всі інші учасники, які реально можуть виконати роботи, які передбачені тендерної документацією, не можуть взяти участь у закупівлі та їх пропозиції у разі участі будуть відхилені за відсутністю підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Це пряме порушення Закону та одного з основних принципів здійснення публічних закупівель – недискримінація учасників. Про наявність порушених прав, передбачених ст.ст. 3, 22 Закону свідчить той факт, що ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» бажає взяти участь у процедурі закупівлі та реально претендує на укладення договору із Замовником. Виходячи з вище наведеного, керуючись Конституцією України та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Усунути дискримінаційні вимоги зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність до законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Чинним законодавством України не визначено поняття - «аналогічний договір». Своїм Листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 р. №7/17-12928 роз’яснює, що: «За визначенням, наведеним у державних будівельних нормах ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», реконструкція — перебудова введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва, яка передбачає удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміну основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри тощо). Реконструкція передбачає збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності). Капітальний ремонт — сукупність робіт, які передбачають втручання у несучі конструктивні системи при заміні або відновленні конструкцій, інженерних систем та обладнання введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва без зміни їх функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).»
Статус вимоги: Відхилено