-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Засоби індивідуального захисту та одяг захисний медичний в асортименті
Завершена
500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2022 13:59 - 20.01.2022 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога внести зміну в тендерну документацію
Номер:
e8d3f4a9e73a4eafa72bb827ea20816a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-002264-c.a5
Назва:
Вимога внести зміну в тендерну документацію
Вимога:
На вашу відповідь: У додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі чітко зазначено: "...Товар повинен бути виготовленим з СМС щільністю не менше 30г/м2 у вигляді халата-накидки з довгими рукавами, трикотажними манжетами або петлею для пальців. Довжина повинна бути 140 см..."
Просимо надати роз'яснення саме як це у вигляді халата-накидки, такого виробу не існує, тому що халат це окремій виріб, накидка також є самостійним виробом. (Халат — це різновид довгополого одягу, який застібається зверху до низу на блискавку або на зав”язки з рукавами) та накидка (Верхній одяг без рукавів, без застібок, на зразок плаща), що із себе повинен представляти халат-накидка??? НАКИДКИ З ДОВГИМ РУКАВОМ НЕ ІСНУЄ, бо сама накидка передбачає що виріб буде без рукавів.
ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ з тендерної документації вираз "...Товар повинен бути виготовленим з СМС щільністю не менше 30г/м2 у вигляді халата-накидки з довгими рукавами, трикотажними манжетами або петлею для пальців. Довжина повинна бути 140 см...", та замінити його на вираз "...Товар повинен бути виготовленим з СМС щільністю не менше 30г/м2 у вигляді халата з довгими рукавами, трикотажними манжетами або петлею для пальців. Довжина повинна бути 140 см...", АБО ЗАТРЕБУВАТИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТЕХНІЧНИЙ ФАЙЛ НА ВИРІБ В ЯКОМУ БУДЕ ЗАЗНАЧЕНЕ ЩО ВИРІБ Є САМЕ У ВИГЛЯДІ ХАЛАТА-НАКИДКИ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2022 17:05
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ви можете звернутись за роз'ясненням або звернутись із вимогою про усунення порушень( ч.7 ст. 14 Закону України Про публічні закупівлі), але Ви не можете вимагати внесення змін у технічне завдання, які потрібні саме Вам.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.01.2022 12:06
Вимога
Залишено без розгляду
Авторизаційні листи
Номер:
3987493073e54fad97be1041f44ad696
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-002264-c.a4
Назва:
Авторизаційні листи
Вимога:
Шановний замовник. Звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого товару, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Медичні вироби данного виробника не мають жодних медико-технічних характеристик відмінних від інших виробників.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля засобами індивідуального захисту та одягом захисним медичним в асортименті може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується сертифікатами та технічною пропозицією з вказаними медико-технічних параметрів продукції, які збігаються з умовами ТД, відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСТУ. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції будуть надані у пропозиції. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2022 17:11
Вирішення:
Наявність вимоги щодо надання «гарантійного листа від виробника із зазначенням найменуванням замовника…» для даної закупівлі - основа інституту підтвердження сталих комерційних відносин між суб’єктами господарювання, що звісно свідчить не тільки про можливість учасника закупівлі забезпечити замовника товаром належної якості (оригінальним товаром), а й про можливість поставки товару в належному очікуваному об'ємі та в установлені строки. Виробники та їх представництва не обмежують видачу авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вказана вимога ніяким чином не суперечить положенням ані Цивільного, ані Господарського кодексів України.
Замовником визначено зазначені умови з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у належній кількості та якості, що забезпечує дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеного статтею 5 Закону. Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, не є фальсифікованим. Окрім того, як свідчить уже згадувана Вами практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, учасник повинен довести та документально підтвердити неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також надати документальне підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісний товар, що є предметом даної закупівлі. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у закупівлі. Замовник не вбачає порушення або дискримінації чи незаконного та такого, що значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі відповідно до ст. 5 Закону, оскільки даний документ може отримати не лише один постачальник. Тому було прийнято рішення про відхилення вимоги Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.01.2022 12:19
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Номер:
de41f972f4d943e9bb245b4afac37270
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-002264-c.c3
Назва:
Вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимога:
Вимагаємо усунути вимогу Виробник: ФОП Парадний Дмитро Леонідович, Україна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2022 16:29
Вирішення:
Відповідно до ч.4 ст.14 Закону України Про публічні закупівлі прийом аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях учасників є правом замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.01.2022 16:58
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Номер:
35d0fa3ec7be4a11b66a64e9b465cd1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-002264-c.a2
Назва:
Вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимога:
Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ч.5 ст. 14оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо притбрати вимогу: Виробник: ФОП Парадний Дмитро Леонідович.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2022 15:53
Вирішення:
Відповідно до ч.4 ст.14 Закону України " Про публічні закупівлі", прийом аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях учасників є правом замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.01.2022 16:58
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні та корупційні вимоги
Номер:
0d2effdb1d214bd8aea8d0076f327b4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-002264-c.a1
Назва:
Дискримінаційні та корупційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимоги пропонувати товар: " Виробник: ФОП Парадний Дмитро Леонідович, Україна. " порушують пп. 1,2,3,4,5 та 6 ч.1 ст 5 та ч.3 та 4 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо прибрати дану вимогу та внести зміни до оголошення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.01.2022 21:45
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно до п.4 ст.14 Закону України " Про публічні закупівлі", прийом аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях учасників є правом замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні