-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
45450000-6 Інші завершальні роботи(Капітальний ремонт покрівлі адмінприміщення по вул.Грушевського, 56 в с.Явкине Баштанської міської ради)
Торги не відбулися
246 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2017 14:55 - 21.11.2017 18:00
Вимога
Є відповідь
Вимога надати роз'яснення по умовам закупівлі
Номер:
5d349d33321a40bdb114a5fae8175b9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-17-002463-a.b1
Назва:
Вимога надати роз'яснення по умовам закупівлі
Вимога:
Просимо надати детальне, обгрунтоване роз'яснення по умовам закупівлі, а саме за наступними пунктами тендерної документації:
Додаток №7 (основні умови договору)
п.15. За несвоєчасне виконання зобов'язань згідно договору, які пов'язані з порушенням термінів, Учасник сплачує Замовникові штраф у розмірі 10% від суми договору за кожен день прострочення порушеного зобов'язання.
п.16. У випадку не підписання Учасником акту форми № КБ-2в, довідки форми № КБ-3 після виконання рабіт згідно до календарного графика, Замовник має право на протязі 5-ти робочих днів, після письмового повідомления, додатково виставити Учаснику штраф у розмірі 20 % від ціни договору за неналежне виконання обов’язків за Договором.
Вимагаємо роз'янити якими статтями Цивільного Кодексу України керується Замовник встановлюючи такі високі розміри штрафних санкції, адже відповідно нормам законодавства України,дані умови договору автоматично роблять такий договір нікчемним із юридичної точки зору, окрім того значно звужують кількість потенційних Учасників!
Нагадуємо Замовнику, що при проведенні тендерних закупівель він має керуватись основними принципами здійснення державних закупівель.
Основні вимоги до закупівель - економічність; справедливість і неупередженість; гласність; ефективність процесу та звітність.
Поряд з цим, законодавством встановлені такі принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- вільного переміщення товарів;
- свободи надання послуг.
Дякуємо за розуміння та сподіваємося на вичерпну обгрунтовану відповідь!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2017 14:21
Вирішення:
Баштанська міська рада на Вашу вимогу щодо застосування штрафних санкцій повідомляє наступне.
Обмежень органам місцевого самоврядування для встановлення розмірів штрафних санкцій не передбачено, які наприклад існують для суб’єктів господарювання, що належать до державного сектора економіки та розмір яких передбачено ч.2 ст. 231 Господарського кодексу України (далі – Кодекс). Так, визначення суб'єкта господарювання державного сектора економіки дано статтею 22 Кодексу (заголовок статті- Особливості управління господарською діяльністю у державному секторі економіки) де встановлено, що це суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Баштанська міська рада є органом місцевого самоврядування та не належить до державного сектора економіки за визначенням. Статтею 23 Кодексу встановлені основні засади відносин суб'єктів господарювання з органами місцевого самоврядування.
Таким чином, законодавством обмеження у застосуванні штрафних санкцій передбачено тільки для суб’єктів господарювання, що належать до державного сектора економіки а не для органів місцевого самоврядування, яким є Замовник цих торгів.
Відповідно до частини 4 статті 231 Кодексу у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором.
Не можна погодитись, що договір по цій закупівлі буде нікчемним, оскільки, нікчемним правочин може бути тільки в тому випадку якщо його недійсність встановлена законом. (ч.2 ст.215 Цивільного кодексу). Враховуючи, що умови договору про закупівлю не порушують положення законодавства, правові підстави для визнання його нікчемним відсутні.
Повідомляємо, що тендерний комітет працює в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та не вчиняв жодних дій які обмежують права учасників торгів.
З урахуванням викладеного повідомляємо, що Ваша скарга залишена без задоволення, а тендерна документація без змін.
Статус вимоги:
Відхилено