-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги по повному технічному обслуговуванню та поточному ремонту ліфтів)
Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громад. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Торги відмінено
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 840.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 840.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2022 12:37 - 11.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
c363ea5d50114fa5bb1ab10f13d66bbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-003066-a.b2
Назва:
скарга
Скарга:
скарга щодо вимог тендерної документації, а саме вимога: статутний капітал учасника має становити не менше розміру очікуваної вартості закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 20.01.2022 17:51
- статут 20.01.2022 17:51
- аналогічний договір 20.01.2022 17:51
- відгук 20.01.2022 17:51
- Рішення від 24.01.2022 № 1359.pdf 25.01.2022 10:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2022 № 2053.pdf 02.02.2022 16:53
- Рішення від 01.02.2022 № 2053.pdf 04.02.2022 15:16
- Інформація щодо скарги UA-2021-12-01-012170-c.docx 26.01.2022 14:58
- Інформація щодо скарги UA-2021-12-01-012170-c.pdf 26.01.2022 14:59
- Додаток 2 (Нова редакція).docx 07.02.2022 15:04
- Інформація щодо виконання рішення АМКУ.docx 07.02.2022 15:04
- Тендерна документація 184 000 + (Нова редакція).docx 07.02.2022 15:04
- Зміни.doc 07.02.2022 15:04
- Інформація щодо виконання рішення АМКУ.pdf 07.02.2022 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2022 18:32
Дата розгляду скарги:
01.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.01.2022 10:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.02.2022 15:16
Дата виконання рішення Замовником:
07.02.2022 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2053-р/пк-пз від 01.02.2022 Комунальне некомерційне підприємство «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради були внесені відповідні зміни то Тендерної документації, а саме:
Видалити у п.1 «Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» розділу І. «Перелік документів, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі (у форматі сканованих документів)» Додатоку 2 до тендерної документації на-ступну вимогу до Учасника:
З метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для Учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру очікуваної вартості закупівлі, а саме не менше 184 000,00 грн. На підтвердження відповідності Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію фінансової звітності за попередній звітній період.
Рішенням Уповноваженої особи від 07.02.2022 було внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Вимога
Відхилено
Зауваження
Номер:
0e99128c13604627b009f357c03a53c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-003066-a.a1
Назва:
Зауваження
Вимога:
Шановний замовник, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести вимогу підтвердження статутного капіталу до вимог чинного законодавства, а саме: відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації з метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для Учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру очікуваної вартості закупівлі, а саме не менше 184 000,00 грн. На підтвердження відповідності Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію фінансової звітності за попередній звітній період. По-перше: статутний капітал підприємства жодним чином не відображається у фінансовій звітності, а зазначається в статуті підприємства. По-друге: статутний капітал є величиною, що була актуальна на період заснування підприємства. У звязку з тривалим обізцінюванням національної валюти, підприємства що були засновані 10-15 років тому мають порівняно не великий статутний капітал у порівнянні з тими підприємствами, що були засновані протягом останніх декількох років. До того ж Закон України "Про публічні закупівлі" містить вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, відповідно до ст. 16 Закону наявність фінансової спроможності підтверджується обсягом річного доходу (виручки). З огляду на зазначене наголошуємо, що встановлена Замовником вимога суперечить вимогам закону, є дискримінаційною та такою, що порушує конкуренцію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.docx 19.01.2022 16:15
Дата подачі:
17.01.2022 15:23
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний скаржник!
По-перше:
В Інструкції до Плану рахунків бухгалтерського обліку, затвердженої наказом Мінфіну від 30.11.1999 р. № 291 (далі – Інструкція № 291) для обліку СК передбачений окремий субрахунок 401 «Статутний капітал».
У бухгалтерському балансі статутний капітал є складовою розділу “Власний капітал” та відображається у складі рядків:
ряд. 1400 “Зареєстрований (пайовий) капітал” (форма № 1 за НП(С)БО 1 “Загальні вимоги до фінансової звітності” та форма № 1-м за НП(С)БО 25 “Спрощена фінансова звітність”);
ряд. 1400 “Капітал”(форма 1-мс за НП(С)БО 25).
Також підприємства, які складають Звіт про власний капітал відображають зміни в статутному капіталі у графі 3 (форма № 3 НП(С)БО 1).
ПАСИВ
I. Власний капітал
Зареєстрований (пайовий) капітал 1111400 Сальдо по
Кт рах. 40 Наводять зафіксовану в установчих документах суму статутного капіталу, іншого зареєстрованого капіталу, а також пайового капіталу, що формується відповідно до законодавства.
По-друге:
Враховуючи наявність вимог щодо майнової відповідальності та встановлення її ліміту статутні документи учасника повинні свідчити про наявність можливості відшкодування збитків заподіяних у наслідок неналежного виконання умов договору. Тобто, у разі виникнення ризиків пов’язаних з відшкодуванням збитків замовник повинен мати можливість звернення до учасника за відшкодуванням у розмірі визначеного ліміту.
відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції
Статус вимоги:
Відхилено