-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Мастила для транспортних засобів
Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»; Категорії замовників - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у статутному капіталі юридичної особи комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Торги не відбулися
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2022 12:21 - 26.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Допуски
Номер:
f399c1e6421d48fb9e92cd12b10ae977
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-002870-a.a2
Назва:
Допуски
Вимога:
Шановний Замовнику, прохання надати офіційне роз'яснення, яким чином визначались допуски, які Ви прописали в технічній специфікації по мастилах 10W40 Євро 5/6 та Євро3, трансмісійному мастилу ATF-3 та мастилу гідравлічному HLP-46.
Наразі можна зробити висновок, що прописані Вами допуски бездумно взяті з опису олив, просуванням на ринку яких займається "Ваш" постачальник, задля забезпечення перемоги якого ви спеціально ускладнюєте технічну специфікацію (в порівнянні з процедурами закупівель, які Ви проводили раніше) та значно обмежуєте коло потенційних учасників.
Прохання надати обгрунтовану відповідь, по кожному з допусків, що вимагаються Вами, із зазначенням транспортних засобів, які перебувають на балансі Вашого підприємства і в яких планується використовувати мастильні засоби, що закуповуються Вами по цій процедурі закупівлі.
Також прохання роз'яснити, навіщо Вам потрібні паспорти якості видані саме сертифікованою лабораторією, яка має атестат про акредитацію ? Чи можуть учасники надавати паспорти якості, видані безпосередньом виробниками запропонованої продукції?
Якщо ні - яка в цьому причина? Яка різниця між паспортами якості, виданими сертифікованою лабораторією та виробником? Ким, на що і на підставі яких правових норм повинні бути акредитовані сертифіковані лабораторії?
Прохання не порушувати принципи здійснення публічних закупівель та діяти виключно в межах норм Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2022 17:04
Вирішення:
Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону Замовником проведено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, за результатом яких встановлено, що на ринку України наявні суб’єкти господарювання, які мають можливість та здатні поставити зазначений в тендерній документації номенклатурний перелік предмету закупівлі в повному обсязі згідно наявного у Замовника обладнання, техніки та інших матеріально-технічних ресурсів. Замовником не встановлено жодних Вимог надання підтвердження статусу виробника, дилера або дистриб’ютора, або надання підтвердження прямих правовідносин Учасника з Виробником, тобто Учасник має можливість запропонувати будь-який продукт, що відповідає умовам тендерної документації.
Визначення та оцінювання реальних виробничих потреб Замовника не належить до компетенції Учасника, оскільки жоден Учасник-Постачальник не має доступу до інформації про всі складові підприємницької діяльності Замовника-Покупця як суб’єкта господарювання, в тому числі до матеріально-технічної бази та умов її експлуатації, внутрішніх документів і т. ін. Припущення Учасника не являються документальним підтвердженням неможливості виконання умови Документації в частині надання схвалень від автовиробників за позиціями переліку предмету закупівлі. Тендерна документація та технічна специфікація складається Замовником відповідно до наявних у нього виробничих потреб.
Дана закупівля проводиться з метою забезпечення Замовника моторними оливами впродовж тривалого періоду з урахуванням наявного у Замовника обладнання на даний момент.
Щодо формування даного технічного завдання, то вимоги до предмету закупівлі зазначено з метою дотримання умов експлуатації обладнання згідно із особливостями його застосування.
Дана вимога аргументовано безпідставна та документально не підтверджена. Тендерна документація не має дискримінаційних умов по відношенню до можливої участі Учасників та не порушує вимоги та принципи Статті 5 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Офіційне схвалення
Номер:
608b69581552410f8fb1cab2c6c1c133
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-14-002870-a.a1
Назва:
Офіційне схвалення
Вимога:
Прохання розяснити пункт в тендерній документації
1.Позиції, в яких вказано «Офіційні схвалення…» або «Офіційне схвалення…», повинні підтверджуватись ліцензійною(ми) угодою(ми) Американського інституту нафти (АРІ) або листом(ми) від відповідних автовиробників (в залежності від вимог, що зазначені в технічній специфікації) щодо схвалення для використання у відповідних автомобілях товару, що
пропонується учасником до постачання. Замовник додатково перевіряє наявність цієї продукції в переліку сертифікованих API мастил на офіційному сайті - https://engineoil.api.org/.
Для підтвердження Офіційне схвалення: MB-Approval 229.52 допуск MB 229.52 мається на увазі листом(ми) від відповідних автовиробників (в залежності від вимог, що зазначені в технічній специфікації) щодо схвалення для використання у відповідних автомобілях товару, тобто листом від Mercedes Benz або треба підтвердити ліцензійною(ми) угодою(ми) Американського інституту нафти (АРІ)?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2022 12:01
Вирішення:
Доброго дня. Позиції, в яких вказано «Офіційні схвалення…» або «Офіційне схвалення…», повинні підтверджуватись ліцензійною(ми) угодою(ми) Американського інституту нафти (АРІ) або листом(ми) від відповідних автовиробників, тобто "офіційне схвалення" для MB-Approval 229.52 допуск MB 229.52 підтверджується листом від автовиробника, щодо схвалення для використання у відповідних автомобілях товару, тобто листом від Mercedes Benz або треба підтвердити ліцензійною угодою Американського інституту нафти (АРІ). Крім того, Замовник додатково перевіряє інформацію самостійно за посиланням https://operatingfluids.mercedes-benz.com/sheet/229.52/en
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.01.2022 12:17