• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

44810000-1(Фарба)

Зазначено у Додатку 2 до тендерної документації

Завершена

2 064 110.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 7 440.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2017 16:43 - 11.09.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження результатів торгів

Номер: 67aa07f29c124eabbd017dd676addf8f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-30-001126-a.a1
Назва: Оскарження результатів торгів
Скарга:
Оскарження результатів торгів
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.11.2017 19:36
Автор: ПАО "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", Елена Самусева +380676283665 sbit@ksz.dp.ua http://www.ksz.ua
Вимога
Без відповіді

Вимога до Замовника торгів

Номер: 01f7b3c450f84483ba1854b98b559263
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-30-001126-a.a3
Назва: Вимога до Замовника торгів
Вимога:
30.08.2017р. Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) була оголошена процедура закупівлі фарби (код ДК 021-2015 (CPV) : 44810000-1 – Фарби) за Лотом № 1 та Лотом № 2. Аукціон було проведено 18.09.2017р. Відповідно до ч.4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Відповідно до результатів аукціону тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» була найнижчою за ціною за Лотом № 1 та ТОВ «ВП «Полісан» з за лотом № 2. Відповідно до ч. 4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Фортіс Юкрейн» та ТОВ «ВП «Полісан» протягом 5 робочих днів з дати аукціону, тобто до 25.09.2017р. У разі продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник мав оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. При цьому ,як зазначено в Законі, таке повідомлення має бути аргументоване. Всупереч вимогам ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не оприлюднив належним чином повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. Лише разом з оприлюдненням рішення про визначення переможцем за Лотом № 1 ТОВ «Фортіс Юкрейн» та за Лотом № 2 – ТОВ «ВП «Полісан» 12.10.2017 р. о 15-13 Замовник оприлюднив повідомлення про продовження розгляду тендерних пропозицій. Повідомлення не тільки оприлюднене з порушенням строків, але й зовсім неаргументоване. Такі дії Замовника свідчать про порушення ним вимог Закону під час проведення процедури закупівель як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2. Більше того таке безпідставне продовження строку розгляду тендерних пропозицій дає підстави вважати, що Замовник свідомо пішов на затягування строку з метою втрати комерційного інтересу іншими учасниками до процедури закупівлі. Крім того повідомлення Замовника про продовження розгляду тендерних пропозицій не містить навіть інформації про те, на який саме строк продовжується строк розгляду тендерних пропозицій переможців аукціону. Своїми діями Замовник прямо порушив вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо загальних принципів здійснення закупівель. Замовник допустив явно дискримінаційні дії по відношенню до інших учасників закупівлі, здійснив явно необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій переможців аукціону (які не відповідають доречі вимогам тендерної документації як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2). Все це дає привід вважати наявність зловживань Замовником своїми правами під час проведення вказаної процедури закупівлі. Тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» не містить засвідчення належним чином копій висновків СЕС, а також не надано підтвердження щодо акредитації лабораторії, якою здійснювалися вимірювання. Тендерна пропозиція ТОВ «ВП «Полісан» взагалі не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки Замовник вимагав надання Товару, який би відповідав ГОСТ 6465-76, тоді як ТОВ «ВП «Полісан» надало Товар, який виготовлено за ТУ У 24.3-14005076-068:2005. При цьому ТОВ «ВП «Полісан» не зазначило, чи є товар , вироблений за ТУ, аналогом Товару за технічними та якісними характеристиками, виготовленим за ГОСТ. Все це дає підстави вважати, що усунути допущені Замовником під час проведення процедури закупівель порушення законодавства неможливо, оскільки вже неможливо відновити порушені права інших учасників закупівлі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій «переможців закупівлі». Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом ( а враховуючи аналогію закону можна також стверджувати, що і порушення повідомлення про продовження строку розгляду пропозицій); відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. На підставі всього вищенаведеного, вимагаємо від Замовника у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, відмінити процедуру закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2 у зв’язку з наявністю порушень що виникли під час проведення процедури, які неможливо усунути.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Вимога до Замовника торгів

Номер: d4e78c1852734168bfe88385012c0d3c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-30-001126-a.a2
Назва: Вимога до Замовника торгів
Вимога:
30.08.2017р. Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) була оголошена процедура закупівлі фарби (код ДК 021-2015 (CPV) : 44810000-1 – Фарби) за Лотом № 1 та Лотом № 2. Аукціон було проведено 18.09.2017р. Відповідно до ч.4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Відповідно до результатів аукціону тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» була найнижчою за ціною за Лотом № 1 та ТОВ «ВП «Полісан» з за лотом № 2. Відповідно до ч. 4. ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник мав розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Фортіс Юкрейн» та ТОВ «ВП «Полісан» протягом 5 робочих днів з дати аукціону, тобто до 25.09.2017р. У разі продовження строку розгляду тендерних пропозицій Замовник мав оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. При цьому ,як зазначено в Законі, таке повідомлення має бути аргументоване. Всупереч вимогам ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не оприлюднив належним чином повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. Лише разом з оприлюдненням рішення про визначення переможцем за Лотом № 1 ТОВ «Фортіс Юкрейн» та за Лотом № 2 – ТОВ «ВП «Полісан» 12.10.2017 р. о 15-13 Замовник оприлюднив повідомлення про продовження розгляду тендерних пропозицій. Повідомлення не тільки оприлюднене з порушенням строків, але й зовсім неаргументоване. Такі дії Замовника свідчать про порушення ним вимог Закону під час проведення процедури закупівель як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2. Більше того таке безпідставне продовження строку розгляду тендерних пропозицій дає підстави вважати, що Замовник свідомо пішов на затягування строку з метою втрати комерційного інтересу іншими учасниками до процедури закупівлі. Крім того повідомлення Замовника про продовження розгляду тендерних пропозицій не містить навіть інформації про те, на який саме строк продовжується строк розгляду тендерних пропозицій переможців аукціону. Своїми діями Замовник прямо порушив вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо загальних принципів здійснення закупівель. Замовник допустив явно дискримінаційні дії по відношенню до інших учасників закупівлі, здійснив явно необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій переможців аукціону (які не відповідають доречі вимогам тендерної документації як за Лотом № 1, так і за Лотом № 2). Все це дає привід вважати наявність зловживань Замовником своїми правами під час проведення вказаної процедури закупівлі. Тендерна пропозиція ТОВ «Фортіс Юкрейн» не містить засвідчення належним чином копій висновків СЕС, а також не надано підтвердження щодо акредитації лабораторії, якою здійснювалися вимірювання. Тендерна пропозиція ТОВ «ВП «Полісан» взагалі не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки Замовник вимагав надання Товару, який би відповідав ГОСТ 6465-76, тоді як ТОВ «ВП «Полісан» надало Товар, який виготовлено за ТУ У 24.3-14005076-068:2005. При цьому ТОВ «ВП «Полісан» не зазначило, чи є товар , вироблений за ТУ, аналогом Товару за технічними та якісними характеристиками, виготовленим за ГОСТ. Все це дає підстави вважати, що усунути допущені Замовником під час проведення процедури закупівель порушення законодавства неможливо, оскільки вже неможливо відновити порушені права інших учасників закупівлі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій «переможців закупівлі». Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом ( а враховуючи аналогію закону можна також стверджувати, що і порушення повідомлення про продовження строку розгляду пропозицій); відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. На підставі всього вищенаведеного, вимагаємо від Замовника у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, відмінити процедуру закупівлі за Лотом № 1 та Лотом № 2 у зв’язку з наявністю порушень що виникли під час проведення процедури, які неможливо усунути.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.