-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Завершена
120 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2022 16:53 - 19.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
2c844b83a7d045b2b3fb959c149768c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-003298-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-01-13-003298-c на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)» де Замовником виступає Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м. Кропивницького" Кропивницької міської ради".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-01-13-003298-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вкладення.doc 17.01.2022 12:35
Дата подачі:
17.01.2022 12:35
Вирішення:
Доброго дня!
Детально розглянувши дану вимогу роз’яснюю наступне:
Закупівля UA-2022-01-13-003298-c за предметом закупівлі код 30190000-7 за ДК 021:2015 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку) здійснюється в порядку проведення спрощеної закупівлі та регламентується ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
В даному випадку Замовник навіть не зазначав конкретної торгової марки, яка б задовольняла його під час закупівлі даного виду товару.
Проте Замовником були зазначені характеристики, які він бажає бачити при закупівлі товару, та наявність яких свідчитиме про якість товару, яку він бажає отримати.
Як зазначено у самій вимозі, характеристикам у документації Закупівлі відповідають МАРКИ товару (тобто не одна конкретна), тому тим більше не має ознак дискримінації та обмеження конкуренції, а тому підстав для внесення змін в характеристики товару не має, окрім тої, що стосується кількості пачок, де було допущено механічну помилку – замість 600 пачок вказано 500 пачок, однак у самому оголошенні кількість пачок вказана вірно, а згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення має пріоритет над доданою документацією, тому в новій редакції Додаток 2 викладатись не буде.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в задоволенні вимоги UA-2022-01-13-003298-c за предметом закупівлі код 30190000-7 за ДК 021:2015 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку) відмовлено.
Статус вимоги:
Відхилено