-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Антисептичні та дезінфекційні засоби
1. Засіб дезінфікуючий Мікрасепт (Micrasept), 1000 мл (помаранчевий) – 12 шт; 2. Засіб дезінфікуючий Мікрасепт (Micrasept), 1000 мл – 240 шт; 3. Засіб дезінфікуючий Мікрасепт (Micrasept), 1000 мл з дозуючим пристроєм – 24 шт; 4. Клінідез, 300 таблеток у банці, 1000 г– 30 шт; 5. Бланідас Актив, 1000 мл – 24 шт; 6. Бланідас Актив ензим, 1000 мл – 12 шт; 7. Бланідасоксідез, 1000 мл – 24 шт; 8. Бланідас НОК, 5л + активатор, 50 мл – 2 шт; 9. Неосептін, 1000 мл – 12 шт; 10. Засіб дезінфекційний "Неосептін Перевін (серветки)", 200 шт– 12 шт; 11. Дезеліт Т 60, 5кг – 18 шт; 12. Засіб для обробки рук Sterisol, 700 мл – 24 шт 13. Біонол, 1кг - 12 шт
Завершена
79 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 395.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 395.00 UAH
Період оскарження:
08.11.2017 17:09 - 13.11.2017 17:10
Вимога
Вирішена
Щодо написаного Замовником
Номер:
cf5ece6c0d654ed8a3aeeb8f754edef4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-08-003082-c.a2
Назва:
Щодо написаного Замовником
Вимога:
Ми вирішили звернутися до вказаних у скарзі контролюючих органів з метою перешкоджання корупційної змови посадових осіб Замовника з Учасником та притягнення до кримінальної відповідальності його посадових осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2017 15:27
Вирішення:
Цитуємо відповідь на питання по суті Кристини Гуцалової - Координатора по співпраці з новими замовниками, ЗМІ та громадськістю системи державних електронних закупівель PROZORRO
"При оголошенні допорогових торгів, Замовник оприлюднює, в тому числі, й перелік документів, які необхідні для проведення кваліфікації Учасника. Крім того, Замовник визначає етап, на якому такі документи повинні бути подані"
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
23.11.2017 10:19
Підтвердження вирішення:
Цитуємо відповідь на питання по суті Кристини Гуцалової - Координатора по співпраці з новими замовниками, ЗМІ та громадськістю системи державних електронних закупівель PROZORRO
"При оголошенні допорогових торгів, Замовник оприлюднює, в тому числі, й перелік документів, які необхідні для проведення кваліфікації Учасника. Крім того, Замовник визначає етап, на якому такі документи повинні бути подані"
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
34d714eeef2646dca1eb890d6b3178b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-08-003082-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Так любите свою компанію, яку обрали переможцем, що не гребуєте протизаконними аргументами відхилення? Ще раз нагадуємо , вимоги щодо надання і гарантійних листів і зразків є протизаконними. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз, від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск, від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, від 11.02.2014 №172-р/пк-ск. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації та в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Щодо надання зразків. Нагадуємо, що одним з принципів публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі”).
Висування вимоги про надання зразків надає замовнику необмежені права вибору переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від запропонованої ціни пропозиції, в той час, як виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції.
ч.7 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників надання зразків предмета закупівлі.
Зазначена Вами мета надання зразка продукції (підтвердження відповідності та отримання експертного висновку) суперечить чинному законодавству.
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає повноважень замовника на проведення оцінки відповідності продукції та експертизи її якості. Відповідно до чинного законодавства оцінка відповідності продукції та експертиза якості продукції віднесені до компетенції акредитованих органів з оцінки відповідності (Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, ч.13 ст.23, ч.3 ст.27 Закону України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції”, Закон України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”). Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності, тому не має право проводити оцінку відповідності продукції та експертизу якості продукції.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вже розглядала справу, в якій також йшлося про вимогу замовника щодо надання зразків предмета закупівлі. З Рішенням Колегії від 08.12.2016 №1956-р/пк-пз по цій справі можна ознайомитися на за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-07-000641-a.
У вищезазначеному рішенні Колегії зазначено:
“Документація не містить порядку визначення відповідності зразків продукції вимогам Документації, що є непрозорим по відношенню до учасників Процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, відповідно до частини статті 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, відповідно зразок не може вважатися її невід'ємною частиною.
Встановлення вищезазначеної вимоги порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме — відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.”
Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2017 10:55
Вирішення:
Відповідно до п.6.3. Наказу № 35 від 13.04.2016р. «Про порядок здійснення допорогових закупівель» під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.11.2017 13:14
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п.6.3. Наказу № 35 від 13.04.2016р. «Про порядок здійснення допорогових закупівель» під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Задовільнена:
Ні