-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку за кодом ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Торги не відбулися
987 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 935.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 935.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2022 16:28 - 25.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
2d6981b2c50f4be09a098cd70e7b6b4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-006093-a.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
Неправомірне відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Підтверджуючі документи на автотранспорт (2).pdf 14.02.2022 15:41
- Довідка приват відсутність заборгов. pdf (1).pdf 14.02.2022 15:41
- Дозволи на світлові та звукові пристрої на автотранспорті (окремо).pdf 14.02.2022 15:41
- Скарга.PDF.p7s 14.02.2022 15:42
- приват 3591 (1).pdf 14.02.2022 15:42
- Скарга.PDF 14.02.2022 15:42
- Протокол №34 від 04.02.2022р.PDF 14.02.2022 15:42
- рішення від 16.02.2022 № 3226.pdf 17.02.2022 09:24
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 699.pdf 13.04.2022 13:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2022 № 3948.pdf 20.04.2022 11:01
- рішення від 19.04.2022 № 3948.pdf 20.04.2022 12:58
- Пояснення ЦЗО на скаргу ТОВ А1 ОХОРОНА 17.02.2022 (2).docx 18.02.2022 16:35
- Пояснення ЦЗО на скаргу ТОВ А1 ОХОРОНА 17.02.2022.PDF 18.02.2022 16:35
- Протокол №67 від 06.05.2022.docx 06.05.2022 16:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2022 16:31
Дата розгляду скарги:
25.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2022 09:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.04.2022 12:59
Дата виконання рішення Замовником:
06.05.2022 16:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.04.2022 №3948-р/пк-пз, Замовником-ЦЗО прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА» за процедурою закупівлі — «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» за кодом ДК 021:2015 – 75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-13-006093-a.
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
6e5cbd992e5245a69a91dc835bbdd0b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-006093-a.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Неправомірна дискваліфікація
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №34 від 04.02.2022р.PDF 14.02.2022 12:24
- Скарга.PDF 14.02.2022 12:24
- Довідка приват відсутність заборгов. pdf (1).pdf 14.02.2022 12:24
- приват 3591 (1).pdf 14.02.2022 12:24
- Скарга.PDF.p7s 14.02.2022 12:24
- Дозволи на світлові та звукові пристрої на автотранспорті (окремо).pdf 14.02.2022 12:24
- Підтверджуючі документи на автотранспорт (2).pdf 14.02.2022 12:24
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
14.02.2022 15:40
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А1 ОХОРОНА".
Номер:
49390d5beff545ce97fc2b926bf2d8fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-006093-a.b4
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А1 ОХОРОНА".
Вимога:
Шановний замовнику!. Протоколом тендерного комітету від 04.02.2022 року пропозицію ТОВ "А1 ОХОРОНА" відхилено з наступних підстав:. 1. Відсутність дозволів на встановлення та використання світлових та звукових сигнальних пристроїв на автомобілях. З огляду на зазначене, просимо переглянути тендерну пропозицію учасника більш детально, оскільки відповідні дозволи подані учасником у файлі "Підтверджуючі документи на автотранспорт" сторінки: 12-13, 22-23, 28-29.. (в яких наявні 3 дозволи на автомобілі). 2. Наступною підставою відхилення тендерної пропозиції учасника є відсутність довідок про відкриті рахунки та відсутність заборгованості за кредитами. Дані документи знаходяться у файлі з назвою "приват 3591" та файл " Довідка про відсутність заборгованості". Прошу переглянути наявні документи та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А1 ОХОРОНА". В противному випадку, ТОВ "А1 ОХОРОНА" у строк до 15 лютого 2022 року звернеться зі скаргою до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2022 14:28
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний Учасник, повідомляємо що відповідно до першого пункту Вашої вимоги Замовником-ЦЗО підтверджено наявність зазначених Вами дозвільних документів на встановлення та використання світлових та звукових сигнальних пристроїв на автомобілях у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до другого пункту Вашої вимоги, Вами зазначено про наявність «Довідки про відсутність заборгованості» та виконання у зв’язку із цим вимог тендерної документації.
Однак, відповідно до вимог п. 3.1 розділу 3 тендерної документації, Вами не було надано «Довідку про стан рахунку».
У зв’язку із вищезазначеним, враховуючи такі обставини як відсутність інформації щодо стану рахунків Учасника, аномально низьку ціну запропоновану Учасником та бюджетну форму фінансування Замовника-ініціатора, через що у Замовника-ініціатора можуть виникнути непередбачувані затримки у виплатах, наявні ризикові фактори, які можуть призвести до неналежного або повного невиконання обов’язків Учасником за даною закупівлею.
Відповідно до вищевикладеного, Замовником-ЦЗО було прийнято рішення про відхилення вимоги Учасника. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА» залишити без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ
Номер:
9975b934a7b0416e8a357991f79238f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-006093-a.a3
Назва:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ
Шановний Замовнику!
Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі.
Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В Тендерної документації міститься, в тому числі, наступна умова:
Необхідно надати інформацію про наявність власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування, що знаходиться у власності учасника.
Вищезазначена вимога Замовника про необхідність наявності власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування саме у власності учасника є невиправданою, недоцільною, неправомірною, такою, що не відповідає нормам чинного законодавства України.
Замовник жодним чином не довів та не обґрунтував необхідність наявності службового спеціалізованого автотранспорту реагування саме у власності учасника.
Вищевказана умова обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, так як позбавляє можливості участі в закупівлі тих учасників, які не мають у власності службовий спеціалізований автотранспорт.
Крім того, позбавлення учасників можливості виконати таку вимогу фактично порушує такий принцип здійснення закупівель, як принцип максимальної економії та ефективності. Адже суттєве обмеження кола учасників, які можуть виконати дану вимогу, в свою чергу суттєво обмежує можливість отримання Замовником пропозиції з найвигіднішою ціною.
Наявність службового спеціалізованого автотранспорту в оренді, або залучення автотранспорту субпідрядника/співвиконавця жодним чином не вплине негативно на якість надання послуг. А отже, умова про необхідність наявності автотранспорту саме у власності учасника є необґрунтованим обтяженням для учасників, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведені пояснення, зазначена в Тендерній документації вимога Замовника про необхідність наявності власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування у власності учасника є необгрунтованою, неправомірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, а отже суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, а також не відповідає нормам чинного законодавства України. Дана умова порушує права та законні інтереси Скаржника та інших учасників процедури закупівлі.
Скаржник не має власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування. А тому наявність в Тендерній документації умови про необхідність наявності автотранспорту, який є власністю учасника, фактично позбавляє Скаржника можливості прийняти участь в закупівлі, не будучи при цьому відхиленим через невідповідність даній умові Тендерної документації. Отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено дискримінаційною умовою Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника про необхідність наявності власного службового спеціалізованого автотранспорту реагування у власності учасника підлягає зміні.
Зазначена в даній Вимозі умова Тендерної документації суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як такою умовою обмежується конкуренція серед учасників, порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Внести зміни до Тендерної документації, а саме надати учасникам можливість залучення в тому числі службового спеціалізованого автотранспорту реагування, який не перебуває у власності учасника.
У разі невиконання Замовником законних вимог, які викладені у даній Вимозі, Скаржник буде вимушений у передбаченому чинним законодавством України порядку звернутися за захистом порушених прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №22 від 21.01.2022.PDF 21.01.2022 12:38
Дата подачі:
18.01.2022 17:11
Вирішення:
Шановний Учасник, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ
Номер:
51de68af166b4924b2788241aba9fc1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-006093-a.a2
Назва:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ
Шановний Замовнику!
Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі.
Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерної документації містяться умови про надання учасниками документів, які підтверджують, в тому числі, наявність в учасника штату та матеріально-технічної бази.
Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) не зазначена.
При цьому, згідно умов Тендерної документації, Замовник проводить закупівлю саме послуг.
В абзаці другому частини 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено наступне:
«Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Згідно частини 2 ст. 22 Закону:
«2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:…
… 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;»
Отже, зазначена у Тендерної документації умова НЕ ВІДПОВІДАЄ вищенаведеним умовам абзацу другого ч. 3 ст. 16 та пункту 18 частини 2 ст. 22 Закону.
Невідповідність вищенаведеної умови Тендерної документації нормам Закону позбавляє учасників законного права залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відповідності таким критеріям, як:
-наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
-наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Зазначеною у Тендерної документації умовою порушуються:
- вимоги ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників;
- вимоги абзацу другого ч. 3 ст. 16 Закону, якими передбачено право учасника залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (у разі закупівлі робіт або послуг);
- вимога пункту 18 ч. 2 ст. 22 Закону, якою передбачена необхідність зазначення в Тендерній документації в тому числі вимоги про вказання учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця;
- права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, доцільним є усунення Замовником наведених вище невідповідностей шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 16, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Внести зміни до Тендерної документації шляхом зазначення у Тендерній документації вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У разі невиконання Замовником законних вимог, які викладені у даній Вимозі, Скаржник буде вимушений у передбаченому чинним законодавством України порядку звернутися за захистом порушених прав та інтересів до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №23 від 21.01.2022.PDF 21.01.2022 12:37
Дата подачі:
18.01.2022 17:10
Вирішення:
Шановний Учасник, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6bd0f6f32cc04cf89ae93e69dd987b1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-006093-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
В Додатоку 3 до тендерної документації Замовник вимагає: «*Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони»
Дискримінаційними для нас є умова наявності у учасника власного транспорту реагування.
Вищезазначена вимога Замовника про необхідність наявності власного транспорту реагування є невиправданою, недоцільною, неправомірною, такою, що не відповідає нормам чинного законодавства України.
Замовник жодним чином не довів та не обґрунтував необхідність наявності власного транспорту реагування.
Вищевказана умова обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, так як позбавляє можливості участі в закупівлі тих учасників, які не мають у власності службовий спеціалізований автотранспорт.
Залучення транспорту реагування на договірній основі жодним чином не вплине негативно на якість надання послуг. А отже, умова про необхідність наявності власного транспорту реагування є необґрунтованим обтяженням для учасників, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Ми маємо укладений договір на аренду транспорта реагування № ОА/05-01 від 05 січня 2022 р. з «СББ» (ТОВ). Відповідно до цього договору буде забезпечено виїзд групи реагування на об’єкти Замовника.
Разом з тим цей транспорт не перебуває у нашій власності, а буде залучений для надання послуг з охорони об’єктів замовника.
Враховуючи вищенаведені пояснення, зазначена в Тендерній документації вимога Замовника про необхідність власного транспорту реагування є необгрунтованою, неправомірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, а отже суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, а також не відповідає нормам чинного законодавства України.
Дана умова порушує права та законні інтереси учасників процедури закупівлі.
Зважаючи на зазначене просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації. У випадку незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №22 від 21.01.2022.PDF 21.01.2022 12:35
Дата подачі:
18.01.2022 11:31
Вирішення:
Шановний Учасник, нами було прийнято рішення задовільнити вашу вимогу, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено