-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із збирання, зберігання з подальшою передачею на оброблення, утилізацію, знешкодження небезпечних відходів – відходи клінічні
Завершена
570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2022 15:41 - 28.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення умов тД
Номер:
044cd61d703743dcb1eed50b9cf6a15a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-002782-c.c2
Назва:
Порушення умов тД
Вимога:
Шановний замовник.
У п.1. Додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі згідно коду за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» («Послуги із збирання, зберігання з подальшою передачею на оброблення, утилізацію, знешкодження небезпечних відходів – відходи клінічні»)», міститься вимога :
1. Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження), зазначеними у переліку.
На сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, https://mepr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html, у ліцензійному реєстрі (поводження з небезпечними відходами) розміщено відомості щодо ліцензії ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ УКРЕКОПРОМ (Наказ від 06.09.2016 № 327 "Щодо видачі, переоформлення, відмову у видачі ліцензії"), відповідно до розміщеної у ліцензійному реєстрі інформації Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі Тендерної пропозиції надана ліцензія яка не містить такого виду діяльності як утилізація клінічних та подібних їм відходів, відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, що грубо порушує умови Тендерної документації встановлені Замовником
Зазначаємо, що Тендерна пропозиція Учасника має відповідати вимогам Тендерної документації вцілому, а не лише в окремій її частині.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про визнання Учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем торгів і перейти до розгляду пропозицій наступних Учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 07.02.2022 18:37
Дата подачі:
07.02.2022 18:37
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Детально вивчивши інформацію, викладену у Вашій Вимозі (скарзі), прийнято рішення про її незадоволення з наступних підстав:
В пункті 1 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен мати ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) зазначеними у переліку.
Згідно Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 №187/98-ВР, поводження з відходами – це дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
Згідно опису предмету закупівлі, технічні та інші вимоги (Додаток 1 до тендерної документації), Замовнику необхідно надати послуги не лише щодо поводження з клінічними та подібними їм відходами, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, а й щодо поводження з відходами, які містять ртуть (елементи живлення, предмети, що містять ртуть, люмінесцентні лампи), та іншими відходами небезпечними відходами категорії В, С.
У ліцензійному реєстрі (поводження з небезпечними відходами), станом на 27.01.2022 року, розміщеному на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (https://mepr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html) наявні відомості щодо ліцензії ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ УКРЕКОПРОМ.
Згідно даного Реєстру, ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ УКРЕКОПРОМ має право здійснювати діяльність у сфері поводження з небезпечними відходами, що пов’язана зі збиранням, зберіганням, обробленням, утилізацією, видаленням та знешкодження небезпечних відходів, а саме:
- в колонці «Дата та номер рішення про видачу ліцензії» зазначено: наказ №327 від 06.09.2016 року №327 «Щодо видачі, переоформлення, відмову у видачі ліцензії» (наявні в складі тендерної пропозиції учасника);
- в колонці «Операції у сфері поводження з небезпечними відходами» зазначено: «Збирання, зберігання, оброблення, утилізація, видалення, знешкодження»;
- в колонці «Перелік видів небезпечних відходів на поводження з якими видана ліцензія» зазначено: «… п.2. Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження.); …5. Ртуть, сполуки ртуті (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, видалення, знешкодження)….»;
Тобто, тендерна пропозиція учасника ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ УКРЕКОПРОМ, повністю відповідає Технічним вимогам та умовам Тендерної документації по процедури закупівлі послуг ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:
d8de9dbe03944c5b96871f5911a4f435
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-002782-c.b1
Назва:
Порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику!
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2022 р. було прийнято рішення відхилити та дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціновою пропозицією 216 216,00 гривень, на підставі:
• абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, оскільки в ході розгляду Тендерної пропозиції ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", встановлено, що дана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 — 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» («Послуги із збирання, зберігання з подальшою передачею на оброблення, утилізацію, знешкодження небезпечних відходів – відходи клінічні»)», а саме:
- учасником не надано підписаний Проєкт договору про закупівлю, як це вимагається пунктом 3 Розділу 6 Тендерної документації (дана вимога Тендерної документації відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не погоджується з цим рішенням з наступних причин:
1. Тендерна документація у пункті 1 п.п. 1.1.6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу про надання Листа-згоди учасника з істотними умовами Договору та проєктом Договору, який було надано у складі тендерної пропозиції ТОВ ОЛЕСТАС ЕКО.
2. Відповідно пункту 3 Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Замовником зазначено, що Учасник повинен надати підписаний проєкт Договору відповідно Додатку 5 до тендерної документації, але вимога, що даний проєкт Договору має бути поданий саме у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня у Тендреній документації Замовника. Оскільки дана вимога розміщена Замовником у Розділі 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, то і надання підписаного проєкту Договору відповідно Додатку 5 до тендерної документації можливе лише по завершенню торгів під час процесу укладання договору відповідно ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Хочемо зазначити, що рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Адже тендерну документацію ми читаємо тільки буквально. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що наші права, в частині щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», порушено і вимагаємо скасувати рішення, опубліковане в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2022 р. та повторно і неупереджено розглянути Тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», яку визначено найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 03022022.pdf 03.02.2022 12:56
- протокол 03.02.2022 16:50
Дата подачі:
03.02.2022 12:56
Вирішення:
Шановний Учасник, Вашу вимогу не задоволено з наступних підстав:
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умови щодо зазначення даної інформації в якомусь конкретному розділі Тендерної документації Законом не визначено.
Тому, керуючись вимогами вищезазначеної статті Закону, Замовником в п.3 Розділу 6 Тендерної документації чітко визначено, що Учасник повинен надати підписаний проєкт договору відповідно до Додатку 5 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону Тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог Тендерної документації.
Тобто, Тендерна пропозиція учасника має відповідати вимогам Тендерної документації вцілому, а не лише в частині відповідності її Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Враховуючи вищезазначене, Замовником правомірно відхилено Тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Крім того, правомірність прийняття Замовником даного рішення підтверджується і рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) № 1838-р/пк-пз від 02.02.2021 щодо аналогічної скарги (оголошення № UA-2020-12-02-012314-b).
Що стосується порушення права щодо недискримінації учасника, повідомляємо наступне:
Пунктом 1 Розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснення до Тендерної документації» Тендерної документації передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання Тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо Тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Однак, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не скористався даним правом та не звернувся до Замовника із запитом щодо надання роз’яснень щодо умов Тендерної документації.
Крім того, підпунктом 2.2.1 пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації визначено: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Тобто, при підготовці Тендерної пропозиції в учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» жодних питань чи зауважень до Тендерної документації не виникло, тому стверджувати, що замовником порушено його право в частині недискримінації учасників є безпідставним, оскільки Замовник розглядає всі пропозиції однаково неупереджено, відповідно до вимог Тендерної документації та основних принципів публічних закупівель, а також керується та неухильно дотримується вимог норм Закону, Антимонопольного законодавства та інших чинних законодавчих актів України.
Статус вимоги:
Не задоволено