-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (10 найменувань)
Проводиться на очікувану вартість. Обсяги закупівель можуть бути зменшені в залежності від виділених бюджетних асигнувань.
Торги відмінено
1 756 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 780.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2022 14:42 - 26.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо змін тендерної документації.
Номер:
f0e7bc09fc7b48cb8de858e9e9ad879d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-004343-a.a1
Назва:
Вимога щодо змін тендерної документації.
Вимога:
Замовником – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" (далі – Замовник), 13.01.2022 р. було оголошено відкриті торги на закупівлю Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (10 найменувань) (оголошення № UA-2022-01-13-004343-a) (далі – Процедура закупівлі).
Дана Процедура закупівлі товарів регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та здійснюється за такими принципами (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII ):
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте, під час вивчення умов тендерної документації нами було виявлено вимоги, які є дискримінаційними, необґрунтованими, звужують коло потенційних учасників Процедури закупівлі, призводять до порушення принципів здійснення публічних закупівель та законодавства в сфері публічних закупівель в цілому.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 14.01.2022 16:35
Дата подачі:
14.01.2022 16:35
Вирішення:
У відповідь на вимогу до закупівлі UA-2022-01-13-004343-a повідомляємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі МНН), що було й вказано замовником .
За нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмету закупівлі. Тобто, чине законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмету закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на части (лоти) залишає право за замовником поділ предмету закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Також, однією із підстав, якою керувався Замовник обираючи не лотову закупівлю , є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику .
Згідно з ч.2 ст 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Замовник вважає, що зазначена вимога не є дискримінаційною, оскільки, визначення предмету закупівлі в тендерній документації одним лотом жодним чином не порушує вимоги законодавства України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників поставляти товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі, оскільки діючим законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено такого обмеження, адже під час визначення предмета закупівлі Замовник діяв у відповідності до пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
Так, згідно зазначеного Порядку Замовник може (має право) визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до прав замовника, а не його обов'язку.
Визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку лікарських засобів (без розподілення на окремі частини предмету закупівлі – лоти), замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки предмет закупівлі не містить позицій, що призводять до монопольного становища. Отже, норми діючого законодавства не встановлюють обмежень та заборон щодо об’єднання відповідної групи товарів у одному лоті.
Таким чином, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Порядком визначення предмета закупівлі не встановлено обов’язку Замовника визначати предмет закупівлі окремими лотами, оскільки це є правом Замовника, але не обов’язком в розумінні законодавства України у сфері публічних закупівель.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на замовника щодо вибору предмета закупівлі, адже Тендерна документація викладена у відповідності до діючого законодавства України.
Всі потенційні учасники після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так