-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Аудиторська перевірка повного пакету річної фінансової звітності Замовника за 2021 звітний рік з метою висловлення аудитором думки про те, чи фінансова звітність відображає достовірно, в усіх суттєвих аспектах фінансовий стан Замовника на 31 грудня 2021 р., його фінансові результати та рух грошових коштів за рік, що закінчився на зазначену дату, відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності, включаючи підтердження звітності у форматі XBRL, підготовленої станом на 31 грудня 2021 р. за ДК 021:2015 - 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги
Торги відмінено
800 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2022 12:03 - 19.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №31/01/1 від 31.01.2022 р.
Номер:
967992261c8e4e47b692b69b8bdbb9f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-13-002351-a.b1
Назва:
Оскарження Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №31/01/1 від 31.01.2022 р.
Вимога:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" не погоджується з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №31/01/1 від 31.01.2022 р. ,рішенням якого нас дискваліфіковано. Та вимагає скасування (відміни)даного Протоколу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 01.02.2022.pdf 01.02.2022 11:31
- 00293091_ АТ Подільський Цемент 20_11_20-02.pdf 01.02.2022 11:31
- 34225325_ДТЕК ЕНЕРГО 5641.pdf 01.02.2022 11:31
- 34880125_СПОРТМАСТЕР-УКРАЇНА.pdf 01.02.2022 11:31
- 37719067_ДТЕК НАФТОГАЗ_2020.pdf 01.02.2022 11:31
- 37719067_ДТЕК НАФТОГАЗ.pdf 01.02.2022 11:31
- 8_Довідка про виконання аналогічного договору.pdf 01.02.2022 11:31
- АКТ ДТЕК ЕНЕРГО.pdf 01.02.2022 11:31
- АКТ ДТЕК НАФТОГАЗ 1.pdf 01.02.2022 11:31
- АКТ ДТЕК Нафтогаз 2.pdf 01.02.2022 11:31
- АКТ_ПОДІЛЬСЬКИЙ ЦЕМЕНТ.pdf 01.02.2022 11:31
- АКТИ_СПОРТМАСТЕР.pdf 01.02.2022 11:31
- Відгук Подільський цемент.pdf 01.02.2022 11:31
- Відгуки від ДТЕК.pdf 01.02.2022 11:31
- Протокол від 03.02.22.pdf 03.02.2022 10:19
Дата подачі:
01.02.2022 11:31
Вирішення:
ДЕРЖАВНИМ ПРОМИСЛОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КРИВБАСПРОМВОДОПОСТАЧАННЯ» (далі - Замовник) проводиться закупівля UA-2022-01-13-002351-a «Аудиторська перевірка повного пакету річної фінансової звітності Замовника за 2021 звітний рік з метою висловлення аудитором думки про те, чи фінансова звітність відображає достовірно, в усіх суттєвих аспектах фінансовий стан Замовника на 31 грудня 2021 р., його фінансові результати та рух грошових коштів за рік, що закінчився на зазначену дату, відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності, включаючи підтвердження звітності у форматі XBRL, підготовленої станом на 31 грудня 2021 р.» (ДК 021-2015 - 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги.)
За результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію на суму 418 000, (чотириста вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ надано ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА» (далі - Учасник).
Уповноважена особа Замовника, вивчивши пропозицію Учасника з усіма доданими документами дійшла висновку про необхідність відхилення пропозиції Учасника з наступних підстав: «Пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: відповідно до п.8 Додатку №2 (Технічні (якісні) вимоги до учасника спрощеної закупівлі) про наявність в Учасника (або в єдиній мережі фірм, зареєстрованих в Україні, до якої входить учасник) досвіду виконання не менше 5 (п‘яти) договорів на надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності та документи, що підтверджують виконання вказаних договорів, Учасник не надав підтвердження виконання 5 (п‘яти) аналогічних договорів за предметом закупівлі (акти наданих послуг)».
Не погодившись із рішенням Замовника про відхилення пропозиції, Учасник звернувся із Вимогою за вих. №01/01/2022 від 01.02.2022 р. (надалі - Вимога), в якій просить відмінити Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №31/01/1 від 31.01.2022 р.
Замовником розглянуто Вимогу та за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 8 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні (якісні) вимоги до учасника спрощеної закупівлі» Замовник вимагав від Учасника в сканованому вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність у учасника (або в єдиній мережі фірм, зареєстрованих в Україні, до якої входить учасник) досвіду виконання не менше 5 (п‘яти) договорів на надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності складеної за МСФЗ підприємствам, що становлять суспільний інтерес, що мають загальну вартість активів не менше 1,0 млрд. грн. та річний дохід не менше 1,0 млрд. грн. у період 2019 - 2021 роки та сумою кожного окремого договору не менше 300 тис грн. (має міститись інформація (посилання) на пункт договору, звіту тощо, що підтверджує «обов’язковість» аудиту). На підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, Учасником надається копії (або скановані оригінали) всіх зазначених у довідці договорів, з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами Договору, та документи, що підтверджують виконання вказаних договорів (акти наданих послуг). Учасник також має надати не менше 3-х відгуків щодо належного виконання договорів, зазначених у Довідці (від двох різних контрагентів).
З завантажених Учасником документів не було підтверджено досвід виконання 5 (п’яти) договорів, оскільки наданий Договір № 227-ДНГ від 07.11.2020 р. станом на дату завантаження пропозиції Учасника не є виконаним у повному обсязі. Як вбачається з предмету договору, Замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов’язання виконати аудит фінансової звітності Замовника за рік, що закінчується 31.12.2020 р. та 31.12.2021 р. Як вбачається з пропозиції Учасника, завантажено було тільки Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 253 від 31.05.2021 р., яким підтверджується тільки часткове виконання договору на суму 516 000,00 грн., в той час як загальна сума договору, погоджена сторонами є вдвічі більшою та становить 1 032 000,00 гривень
Отже, з аналізу вказаних документів Замовник дійшов до висновку про відсутність документального підтвердження факту повного виконання зазначеного договору.
Крім того, з завантажених документів у складі пропозиції Учасника не вбачається за можливе встановити відповідність замовників за аналогічними договорами критеріям, які визначені у п. 8 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні (якісні) вимоги до учасника спрощеної закупівлі», а саме щодо загальної вартості активів не менше 1,0 млрд. грн. та річного доходу не менше 1,0 млрд. грн.
Так, із завантажених Учасником Довідки за вих. № 24/01/22-08 від 24.01.2022 р. аналогічних договорів та актів на їх виконання, не вбачається за можливе встановити відповідність загальної вартості активів у розмірі не менше 1,0 млрд. грн. та річного доходу - не менше 1,0 млрд. грн. кожного з замовників. Лише у Рекомендаційних листах ТОВ «ДТЕК ЕНЕРГО» та ТОВ «ДТЕК НАФТОГАЗ» зазначено про те, що розмір активів цих підприємств перевищує 11 млн. грн. та 14 млн. грн. відповідно.
Таким чином, із зазначеного доходимо до висновку, що Учасником не надано у складі пропозиції інформацію про відповідність всіх замовників за аналогічними договорами вимогам, зазначеним у п.8 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні (якісні) вимоги до учасника спрощеної закупівлі».
Окремо наголошуємо, що згідно з частиною 9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій. Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій.
Таким чином, зроблені у Вимозі посилання на фінансову звітність підприємств за аналогічними договорами, де Замовник мав би змогу перевірити відповідність підприємств усім критеріям, які висувалися в оголошенні,
або наведення всіх критеріїв безпосередньо у Довідці за вих. №24/01/22-08 від 24.01.2022 р.
на стадії подання пропозиції Учасника дало б змогу Замовнику встановити всю істотну для прийняття рішення інформацію.
Однак, відповідні дані наведено лише у Вимозі, яку подано поза межами строку на подання пропозиції учасниками спрощеної закупівлі.
Отже, враховуючи ч. 9 ст. 14 Закону, повторно доходимо до висновку, що подана Учасником пропозиція у строк, визначений Законом, не відповідала п. 8 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні (якісні) вимоги до учасника спрощеної закупівлі».
Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вище викладене та керуючись п.1 ч.13 ст.14 та ч.9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимога за вих. №01/01/2022 від 01.02.2022 р. про відміну Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №31/01/1 від 31.01.2022 р. підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено