• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

товар - код CPV 31680000-6 по ДК 021:2015 – Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Ісупов Володимир Валерійович, тел.: 05136 – 4-40-50 v_isupov@sunpp.atom.gov.ua; a_yekimtsov@sunpp.atom.gov.ua

Завершена

316 615.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.3% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 25.09.2017 15:00 - 07.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга щодо незаконної дискваліфікації

Номер: a2168df26a324953babca37001f3f3b5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-25-001060-c.c2
Назва: Скарга щодо незаконної дискваліфікації
Вимога:
СКАРГА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції Вами, як Замовником торгів, було прийняте рішення про дискваліфікацію ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН» - учасника торгів за предметом закупівлі код CPV 31680000-6 по ДК 021:2015 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання), ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-25-001060-c ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію, яка повністю відповідає вимогам Замовника, викладеним у тендерній документації. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН» (Протокол № 156 від 23.10.2017 року), хоча пропозиція Підприємства виявилась найбільш економічно вигідною по відношенню до пропозицій інших учасників за тим самим предметом закупівлі - код CPV 31680000-6 по ДК 021:2015 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання). Підставою для відхилення зазначено наступне: - «В наданій учасником технічній специфікації на товар біля типу товару присутній вираз «або еквівалент». Ми не можемо погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії суперечать нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення, повідомляємо наступне. Зі змісту документації Учасника, що входить до тендерної пропозиції, чітко вбачається, що пропонований товар повністю відповідає технічним вимогам Замовника. Тому тендерна пропозиція Підприємства повністю відповідає умовам Тендерної документації Замовника. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Про це свідчить той факт, що тендерну пропозицію нашого Підприємства відхилили через неіснуючі причини. Аналіз документів, які містяться у складі ТП ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН» та розміщені у системі електронних публічних закупівель PROZORRO підвтерджує наведені нами аргументи. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, та є найбільш економічно вигідною. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН», що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, тому що пропозиція Підприємства повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Також звертаємо увагу Тендерного комітету Замовника на те, що за порушення вимог, встановленних Законом України "Про публічні закупівлі", члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН», зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 156 від 23.10.2017 р. та у Протоколі № 700 від 17.10.17 р. У разі відхилення наших законних вимог чи розгляду скарги не по суті, ми вимушені будемо подати заяву до Держаної аудиторської служби про проведення моніторингу по дотриманню Замовником законодавства про публічні закупівлі. Разом с тим, оскільки закупівля відбувається за державні кошти, наше Підприємство вимушене буде подати заяву про проведення аудиту на підприємстві Замовника до Рахункової палати України. З повагою, Директор ТОВ «НВП «ВОЛЬТЕН» _____________ Суслов О.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Додатку 1, Технічна специфікація на товар: Учасник в технічній специфікації на товар повинен вказати конкретні тип, марку та конкретного виробника товару. Вираз «або еквівалент» біля назви виробника товару, типу чи марки в пропозиції учасника торгів вважається суттєвою помилкою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

БЮДЖЕТ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 037c4e12ef9f494c9f0183f2cd77ba9c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-25-001060-c.b1
Назва: БЮДЖЕТ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Дана процедура закупівлі проводиться вже втретє. Дати оприлюднення інформації про закупівлю: Закупівля №UA-2016-12-29-000629-c - 29.12.16 (бюджет - 320 833,33 грн. без ПДВ) Закупівля №UA-2017-03-15-000027-c - 15.03.17 (бюджет - 320 833,33 грн. без ПДВ) Закупівля №UA-2017-09-25-001060-c - 25.09.17 (бюджет - 316 615,00 грн. без ПДВ) Дуже дивним виглядає зменшення бюджету закупівлі на фоні значного зростання індексу інфляції та знецінення національної валюти по відношенню до Евро. Станом на 25.09.17 індекс інфляції становить 8,1% (джерело: http://index.minfin.com.ua/index/infl/), а зміна курсу Евро по відношенню до гривні становить 12,3% (29.12.16 - 27,971574 грн. за 1 Евро; 25.09.17 - 31,411454 грн. за 1 Евро). Таким чином наявні обґрунтовані підстави лише для збільшення бюджету закупівлі і відсутні будь-які підстави для його зменшення. Теоретично підставою для зміни бюджету закупівлі могла бути пропозиція Учасника ТОВ "КТЗ-Енергомаш", бо ціна його пропозиції як раз і складає 316 615,00 грн. без ПДВ, але на практиці це неможливо, бо згідно до Протоколу №474 від 03.08.17 р. пропозиція даного Учасника була відхилена за невідповідність вимогам закупівлі, а формування бюджету на підставі пропозиції, яка не відповідає вимогам закупівлі виглядає зовсім нелогічним рішенням. Враховуючи вищезазначене просимо збільшити бюджет закупівлі через наявність обґрунтованих підстав мінімум на 8,1%.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На запит та звернення про збільшення бюджету закупівлі в зв'язку з ростом інфляції на 8,1% повідомляємо, що з огляду на кількість виготовлювачів і учасників тендерних процедур (Закупівля №UA-2017-03-15-000027-C 15.03.17) для закупівлі шинних опор, у кількості 7 штук на 2017р., бюджетом передбачена сума в розмірі 316 615,00 грн. без ПДВ.
Статус вимоги: Не задоволено