• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Торги відмінено

7 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 200.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2022 11:45 - 09.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Стосовно довідок ОСР

Номер: a22f5fecd7c84deaa800561e747e0377
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-13-001147-c.b6
Назва: Стосовно довідок ОСР
Вимога:
Шановний Замовник! у Додатку №2 до тендерної документації, в Інших вимогах ви вказуєте, що "Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. " Ця вимога є дискримінаційною, оскільки ОСР мають право надавати свою відповідь протягом 31 дня, що унеможливлює подачу тендерних пропозицій багатьма постачальниками, та обмежує коло учасників. Пропонуємо Вам декілька варіантів вирішення цього питання: 1) внести зміни у дану вимогу та викласти цей пункт у новій редакції: "Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, в яких учасник має споживачів, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. " 2) "Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідку про створення Постачальником на території м. Харкова безпосередньо власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) або посадової особи, з робочим місцем на території м. Харкова безпосередньо, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.", 3) виключити цю вимогу з тендерної документації. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за запитання. Нами буде розглянуте питання щодо можливості внесення відповідних змін до проекту договору та наше бачення ймовірних суттєвих порушень умов договору та надано відповідну відповідь.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: 66b027a2b5ef4d17806b17dd260ebced
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-13-001147-c.b5
Назва: проект договору
Вимога:
п.7.4 проекту договору не містить встановленого порядку розірвання даного договору. Пропонуємо доповнити п.7.4. проекту договору наступним: «7.4. Постачальник має право розірвати цей Договір достроково, повідомивши Споживача про це за 20 днів до очікуваної дати розірвання, у випадках якщо: 1) Споживач прострочив оплату за постачання електричної енергії згідно з Договором, за умови, що Постачальник здійснив попередження Споживачу про можливе розірвання цього Договору; 2) Споживач іншим чином суттєво порушив умови цього Договору (непогодження обґрунтованої зміни ціни), і не вжив заходів щодо усунення такого порушення в строк, що становить 5 робочих днів. При цьому, просимо надати Ваше бачення вказаного положення (список ймовірних суттєвих порушень). Чи можна вважати суттєвим порушенням умов договору непогодження обґрунтованої зміни ціни на підставі ч. 5 ст. 41 Закону, в порядку п. 7.2. проекту договору?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 2. Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: 602c208c4798444bbc316617c831d2d0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-13-001147-c.b4
Назва: проект договору
Вимога:
Редакція п.7.2 проекту договору не містить порядку листування між сторонами договору, у тому числі не враховує можливість електронного листування, а також використання особистого кабінету на сайті постачальника. Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 7.2. викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача.», або зазначити іншу редакцію, з урахуванням можливості використання електронного документообігу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: 9e76e104013b41b698de13224a72c557
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-13-001147-c.b3
Назва: проект договору
Вимога:
Шановний Замовнику. Пп 2 п.7.2. проекту Договору не відповідає чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Необхідно привести даний пункт у відповідність до чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

проект договору

Номер: 62b05604047e4e07823a35fb31230eb3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-13-001147-c.b2
Назва: проект договору
Вимога:
Шановний Замовнику. Проектом договору пункт 3.2.4. передбачено: Надавати рахунок за спожиту електричну енергію протягом 5 календарних днів після завершення місяця споживання. Відповідно до п. 4.12. ПРРЕЕ, та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б". До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М. Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання протягом 5 календарних днів після завершення місця споживання. Пропонуємо визначити до 10го числа місяця наступного за розрахунковим.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Шановний Замовнику. Відповідно до тендерної документації учасники у складі своїх пропозиції повинні надати документальне підтвердження, а саме: інвентарний список основний засобів, інвентарний опис необоротних активів. Зауважимо, що встановення таких вимог призводить до дискримінації учасників, оскільки приватні підприємства не зобов'язані вести інвентаризацію, а тому така вимога має бути виключена із тендерної документації. Основним документом, який визначає порядок, строки та обов'язковість проведення інвентаризації, є НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ 02.09.2014 № 879 Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань. Воно застосовується юридичними особами незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності. Отже, можна виокремити два важливі моменти: 1) обов'язок та встановлений порядок проведення інвентаризації не поширюються на фізичних осіб — підприємців (незалежно від обраної системи оподаткування); 2) установлений Положенням №879 порядок є обов'язковим для всіх типів юридичних осіб, таких як громадські організації, бюджетні та неприбуткові установи, а також представництва іноземних суб'єктів господарювання. Приватні підприємства проводять інвентаризацію за власним бажанням. Інвентаризація для підприємців є радше їхнім правом, а не обов'язком. Тож інвентаризація є добровільною для приватних підприємств-постачальників. Просимо видалити з тендерної документації вимогу щодо надання інвентарний список основний засобів, інвентарний опис необоротних активів

Номер: 1883c67444ca4007a4cb8019c1ab52d4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-13-001147-c.b1
Назва: Шановний Замовнику. Відповідно до тендерної документації учасники у складі своїх пропозиції повинні надати документальне підтвердження, а саме: інвентарний список основний засобів, інвентарний опис необоротних активів. Зауважимо, що встановення таких вимог призводить до дискримінації учасників, оскільки приватні підприємства не зобов'язані вести інвентаризацію, а тому така вимога має бути виключена із тендерної документації. Основним документом, який визначає порядок, строки та обов'язковість проведення інвентаризації, є НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ 02.09.2014 № 879 Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань. Воно застосовується юридичними особами незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності. Отже, можна виокремити два важливі моменти: 1) обов'язок та встановлений порядок проведення інвентаризації не поширюються на фізичних осіб — підприємців (незалежно від обраної системи оподаткування); 2) установлений Положенням №879 порядок є обов'язковим для всіх типів юридичних осіб, таких як громадські організації, бюджетні та неприбуткові установи, а також представництва іноземних суб'єктів господарювання. Приватні підприємства проводять інвентаризацію за власним бажанням. Інвентаризація для підприємців є радше їхнім правом, а не обов'язком. Тож інвентаризація є добровільною для приватних підприємств-постачальників. Просимо видалити з тендерної документації вимогу щодо надання інвентарний список основний засобів, інвентарний опис необоротних активів
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до тендерної документації учасники у складі своїх пропозиції повинні надати документальне підтвердження, а саме: інвентарний список основний засобів, інвентарний опис необоротних активів. Зауважимо, що встановення таких вимог призводить до дискримінації учасників, оскільки приватні підприємства не зобов'язані вести інвентаризацію, а тому така вимога має бути виключена із тендерної документації. Основним документом, який визначає порядок, строки та обов'язковість проведення інвентаризації, є НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ 02.09.2014 № 879 Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань. Воно застосовується юридичними особами незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності. Отже, можна виокремити два важливі моменти: 1) обов'язок та встановлений порядок проведення інвентаризації не поширюються на фізичних осіб — підприємців (незалежно від обраної системи оподаткування); 2) установлений Положенням №879 порядок є обов'язковим для всіх типів юридичних осіб, таких як громадські організації, бюджетні та неприбуткові установи, а також представництва іноземних суб'єктів господарювання. Приватні підприємства проводять інвентаризацію за власним бажанням. Інвентаризація для підприємців є радше їхнім правом, а не обов'язком. Тож інвентаризація є добровільною для приватних підприємств-постачальників. Просимо видалити з тендерної документації вимогу щодо надання інвентарний список основний засобів, інвентарний опис необоротних активів
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено