-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пелети деревинні
Пелети дерев’янисті з суміші листяних та хвойних порід дерев 50/50% . Пелети дерев’янисті з листяних порід дерев (дуб, граб) 100% . Вимоги див. Додаток1
Завершена
870 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 350.00 UAH
Період оскарження:
10.08.2017 18:14 - 26.08.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Звернення до органу оскарження щодо неправомірних дій тендерного комітету
Номер:
fa726d3c7a47446bb7b5c8cdf99be1b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-10-001756-b.c3
Назва:
Звернення до органу оскарження щодо неправомірних дій тендерного комітету
Скарга:
Звернення до органу оскарження щодо неправомірних дій тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 16.09.2017 15:05
- полатіжне доручення 16.09.2017 15:05
- визначення переможця 16.09.2017 15:05
- Протокол 16.09.2017 15:05
- Рішення від 20.09.2017 № 6535 + Лист Замовнику.pdf 20.09.2017 19:29
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги № UA-2017-08-10-001756-b.pdf 05.10.2017 22:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.10.2017 № 7055.pdf 09.10.2017 21:48
- Рішення від 06.10.2017 № 7055.pdf 11.10.2017 21:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2017 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.10.2017 21:36
Дата виконання рішення Замовником:
21.11.2017 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Визнано переможцем ТОВ"Славресурс"
Вимога
Є відповідь
Невідповідність прийнятого рішення тендерним комітетом Замовника
Номер:
0b4e6483128e431883527e185bb98230
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-10-001756-b.c2
Назва:
Невідповідність прийнятого рішення тендерним комітетом Замовника
Вимога:
Звертаємо увагу тендерного комітету на не відповідність прийнятого рішення про обрання переможця та визнання торгів такими що відбулися, умовам тендерної документації, яку Замовник самостійно розробив та затвердив рішенням тендерного комітету від 09.08.2017 та оприлюднив в системі публічних закупівель, ідентифікатор закупівлі UA- 2017-08-10-001756-b.
В розділі «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»
Пункт 1 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися»
Замовником вказано наступне:
- Замовник відміняє торги в разі:
1. відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
2. неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
3. порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом;
4. подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій;
5. допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій;
6. відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом;
Дана норма також передбачена статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначено наступне: "Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється".
Отже, статтею 28 Закону "Про публічні закупівлі" визначено порядок розгляду та оцінки поданих тендерних пропозицій
Частина 1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Частина 2. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
За хронологією подій видно що на дані торги UA- 2017-08-10-001756-b подали пропозиції три учасника ТОВ «Сінтеко груп», ФОП Сілагін А.О., ТОВ «Славресурс». Найменша цінова пропозиція учасника ТОВ «Славресурс» була дискваліфікована тендерним комітетом Замовника, наступною розглядалась пропозиція учасника ФОП Сілагін А.О. але дана пропозиція була не допущена до оцінки через відсутність банківської гарантії, отже в результаті тендерний комітет Замовника допустив до оцінки та оцінював найдорожчу цінову пропозицію лише одного учасника ТОВ «Сінтеко груп».
Просимо тендерний комітет надати роз’яснення згідно яких норм чинного законодавства було прийнято суперечливе рішення про визнання торгів такими що відбулися, якщо до оцінки було допущено менше двох пропозицій, адже документацією конкурсних торгів передбачено що в такому випадку торги вважаються такими що не відбулися.
Дані факти свідчать про упередженість тендерного комітету та надання переваги заздалегідь визначеному учаснику.
Вважаємо що наведена інформація потребує невідкладного реагування з боку контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2017 17:27
Вирішення:
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відміняє торги зокрема у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
При цьому оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично елек¬тронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазна¬чених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування елек¬тронного аукціону (частина перша статті 28 Закону).
У свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тен¬дерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У зазначеному випадку оцінка тендерних пропозицій передує здійсненню розгляду тендерної пропозиції та проводиться автоматично за умови, що для участі в торгах подано дві і більше тендерні пропозиції.
Таким чином, підстава для відміни торгів, передбачена частиною першою статті 31 Закону, у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій застосовується до закупівель очікувана вартість яких перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі евро; для робіт - 5150 тисяч євро.
Разом з тим, у разі якщо очікувана вартість закупівель не перевищує суму для .товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро, замовник може визначити переможцем учасника за умови, що залишилась одна тен¬дерна пропозиція, яка відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації.
Крім того, застосування вказаних норм зазначено у листі-роз'ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 №3302-06/34323-06.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Сумнівне Рішення Замовника що до невідповідності позиції учасника
Номер:
1ff0b869639a4aa2b1c2cc521fd8c39a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-10-001756-b.c1
Назва:
Сумнівне Рішення Замовника що до невідповідності позиції учасника
Вимога:
Своїми діями Замовник грубо порушує основні принципи закону України «Про публічні закупівлі» а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення Замовника що до невідповідності позиції учасника ТОВ «Славресурс», та акцепт найдорожчої пропозиції яка містить грубі помилки викликає сумніви у неупередженості дій Замовника.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Славресурс» та провести неупереджену оцінку нашої тендерної пропозиції.
Вразі ігнорування наших вимог відповідна скарга буде направлена до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2017 15:53
Вирішення:
У п. 4.2 розділу 4 "Інформація про предмет закупівлі" Тендерної документації чітко вказано, що Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - згідно технічних вимог (додаток 1), де вказано усі необхідні вимоги (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики) до предмету закупівлі.
Крім того у п. 6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій зразок документу, який підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (протокол іспитів дерев’янистих пелет, виданий акредитованими для даного типу досліджень лабораторіями в Державному НВЦ стандартизації, метрології та сертифікації).
Згідно протоколу випробувань, прикріпленого до тендерної пропозиції ТОВ "Славресурс", не зрозуміло на який вид пелет з деревини надано протокол, хоча в Технічних вимогах до предмету закупівлі (додаток 1 до Тендерної документації) передбачено два види пелет з деревини, види порід деревини у їх складі, розміри та інші необхідні характеристики. Таким чином у наданому ТОВ "Славресурс" протоколі відсутні посилання на види пелет з деревини (види порід деревини у їх складі) та їх розміри, що передбачено додатком 1 до тендерної документації.
З метою збереження та збільшення строку експлуатації обладнання, Замовник ставить за ціль придбати якісне паливо для роботи котельні, не піддаючи під сумнів його якість та відповідність встановленим у Тендерній документації вимогам.
В зв’язку з вищевикладеним, з метою забезпечення об’єктивної оцінки усіх пропозицій учасників та забезпечення закупівлі палива, яке відповідає усім вимогам Замовника, які викладені у Тендерній документації та її додатках Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Славресурс".
Статус вимоги:
Відхилено