-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для офісної техніки ф. А4)
Завершена
10 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2017 15:23 - 09.11.2017 18:00
Вимога
Відхилено
Зміни до тендерної документації
Номер:
59b18145fad1464cb8688a4665fee28f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-06-002055-c.c1
Назва:
Зміни до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до ст.3 Закону № 922-VIII від 25.12.2015 Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В цей же час у даному тендері ми виявили ознаки, які можуть трактуватись як такі що створюють перешкоди до добросовісної конкуренції серед учасників. Вами, як замовником у технічних вимогах до паперуА3, А4 вказано характеристики паперу, за якими можна подати дуже обмежений перелік торгових марок (білизна не менше 150) На нашу думку, вказування білизни не менше 150 обмежує подачу пропозицій інших європейських виробників, що обмежує конкуренцію. Білизна паперу за стандартом CIE найближче відображає фактичне зорове сприйняття паперу, що є досить субєктивним, тому наприклад гізтарезис у 10 одиниць не призведе до того, що людина зможе наочно побачити цю різницю. Готові це довести на практиці, за необхідності. У листі на вашу електронну пошту ми надіслали сертифікати якісних характеристик різних європейських виробниківна на аналогічний папір. Пропонуємо прийняти до уваги дану інформацію, та внести зміни в технічні характеристики паперу розширивши діапазон характеристик по властивостям офісного паперу, що призведе до збільшення добросовісної конкуренції між учасниками та надасть Замовнику обрати найбільш вигідну цінову пропозицію. Заздалегідь вдячні за розуміння. Сподіваємося, що наша пропозиція надасть можливість максимально зекономити кошти бюджету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2017 09:21
Вирішення:
Згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35 розділ 6 "Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій", підрозділ 6.3 "Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі», Замовник має право виставляти технічні вимоги до товару такі, які дозволять закупити якісний офісний папір, який не нанесе шкоди офісній техніці та дає змогу здійснювати двосторонній друк. Згідно опису характеристик офісного паперу різних виробників, офісний папір класу В має характеристики, що відповідають вимогам Замовника, а саме: білизна не менше або дорівнює 150 % за СІЕ, щільність 80 г/м², має непрозорість листів паперу для двостороннього копіювання.
Статус вимоги:
Відхилено