• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти

Торги не відбулися

136 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 684.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2022 18:57 - 18.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на період уточнень

Номер: fbd8c183a9e74ef7a872b4d47fc73ea8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001644-b.a1
Назва: Вимога на період уточнень
Вимога:
Керуючись інформацією, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UUA-2022-01-12-001644-b по предмету закупівлі: Бензин А-95 та Бензин А-92 (ДК 021:2015 код 09130000-9: Нафта і дистиляти) в ОГОЛОШЕННІ Замовника: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ (Додаток 3)- V. Поставка товару - 5.6. У разі закінчення дії талонів та/або скретч-карток, обмін наявних у Покупця протермінованих талонів/карток на пальне можливий протягом 10 (десяти) календарних днів з дати закінчення терміну дії талонів/карток на пальне, при наявності у Покупця документа, який підтверджує придбання товару (видаткова накладна). Постачальник безкоштовно замінює талони та/або скретч-карти на діючі. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ- V. Поставка товару - 5.6., які є дискримінаційними та протиправними, а саме: 1.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - V. Поставка товару - 5.6- У разі закінчення дії талонів та/або скретч-карток, обмін наявних у Покупця протермінованих талонів/карток на пальне можливий протягом 10 (десяти) календарних днів з дати закінчення терміну дії талонів/карток на пальне, при наявності у Покупця документа, який підтверджує придбання товару (видаткова накладна). Постачальник безкоштовно замінює талони та/або скретч-карти на діючі. 2. Внести зміни до тендерної документації ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ- V. Поставка товару - 5.6., Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива, газу скрапленого) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляю про прийняте рішення не задоволити її, оскільки дискримінаційних вимог Проєкт договору не містить. Згідно моніторингу інформації про існуючі АЗС (Далі - Постачальники) проведеного співробітниками Замовника, шляхом проведення бесід з представниками Постачальників в регіоні, встановлено, що всі опитані постачальники, а їх мінімум 4, здійснюють реалізацію паливно-мастильних матеріалів по талонам/скретч-карткам терміном дії один рік і більше. Також, повідомляю, що Замовник не повинен і не буде враховувати можливі втрати Постачальника від природної втрати нафтопродуктів при їх довгостроковому зберіганні і ймовірного зростання реальної вартості талонів на пальне, про що йде мова у вимозі, адже закупка пального Замовника здійснюється саме в талонах з метою уникнення вказаних ризиків. Також, звертаємо увагу на те, що контроль за фінансово-господарською діяльністю військової частини 1470Р, в тому числі кошторисною дисципліною, здійсненням видатків і використанням паливно-мастильних матеріалів, здійснюється спеціально уповноваженими на те органами (підрозділами) і не є предметом обговорення в рамках закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.01.2022 18:19